Straight38 12 Skrevet 11. Maj, 2017 Klumb skrev, for 4 timer siden: Hvorfor ik igen? Det var lige på og relativt hurtigt overstået. -Og vil hellere have en GFE med kys mm eller et frækt knald hvor man kan komme i munden på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holmeren 1 Skrevet 13. Maj, 2017 Har ikke en SD profil, men ville smadder gerne møde hende. Nogle de vil uddele en mail eller nummer på hende ?(selfølge hvis det er iorden for hende) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 13. Maj, 2017 Holmeren skrev, for 1 time siden: Har ikke en SD profil, men ville smadder gerne møde hende. Nogle de vil uddele en mail eller nummer på hende ?(selfølge hvis det er iorden for hende) Seriøst - er du for nærig til at oprette dig på sd - så er du nok også for nærig til at møde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 13. Maj, 2017 8270 skrev, for 2 timer siden: Seriøst - er du for nærig til at oprette dig på sd - så er du nok også for nærig til at møde hende ja ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 13. Maj, 2017 selberdo skrev, den 6/12/2015 at 11:23: jeg er ved at etablere en kontakt til frækkemis på SD og vil bare høre om nogen herinde har erfaringer med hende ? https://sugardaters.dk/show?alias=fr%C3%A6kkemis Linket virker ikke længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 13. Maj, 2017 Mr. Bean skrev, for 1 time siden: Linket virker ikke længere. jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 13. Maj, 2017 trold2 skrev, for 2 minutter siden: jo Hvis jeg klikker på linket får jeg kun denne besked. https://sugardaters.dk/user_not_found Citat Profilen findes ikke Vi kan ikke finde den profil du prøver at se. Brugeren kan være blevet slettet eller blokeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 13. Maj, 2017 Mr. Bean skrev, for 6 minutter siden: Hvis jeg klikker på linket får jeg kun denne besked. https://sugardaters.dk/user_not_found jeg har lige fundet hende for 2 min siden, du er blevet blokeret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 11. December, 2017 Hun er stadig aktiv. Men nu kan hun fås for 1500 kr og hun er frisk på almindelige sexydelse og ikke kun hendes faste forslag. Så afgjort seriøs og pengene værd. Men der har helt sikkert været mange mænd forbi efterhånden .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 11. December, 2017 Super Tak for info. Annoncerer hun andre steder en SD ?? Jeg har besøgt hende 3 gange tidligere, og vil meget gerne besøge henden igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 11. December, 2017 HansHenrik222 skrev, for 9 timer siden: Hun er stadig aktiv. Men nu kan hun fås for 1500 kr og hun er frisk på almindelige sexydelse og ikke kun hendes faste forslag. Så afgjort seriøs og pengene værd. Men der har helt sikkert været mange mænd forbi efterhånden .... Alm. sexydelser, hvad mener du ? Altså, man får jo blow, og sex - så hvad er det man "kan få nu" som du ikke kunne få, før ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 12. December, 2017 TboneDK skrev, for 13 timer siden: Alm. sexydelser, hvad mener du ? Altså, man får jo blow, og sex - så hvad er det man "kan få nu" som du ikke kunne få, før ?! Tidligere ville kun hvis det foregik på præcis hendes forslag til iscesættelse ... og det indebar kun samleje bagfra og afslutning udenfor missen Nu kan hun gå med tilman selv bestemmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 1. Maj, 2018 Bump Nogen der har kendskab til, om hun (frækkemis) stadig er aktiv, jeg har lige været forbi SB - men kan ikke finde hendes annonce mere. Det frister med at besøge hende igen hvis muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 1. Maj, 2018 norbert skrev, for 29 minutter siden: Nogen der har kendskab til, om hun (frækkemis) stadig er aktiv Tror hun har lukket aktiviteten ned. Har selv været væk fra sugardaters en overgang og har ledt efter hende efter at jeg kom tilbage. Uden resultat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Straight38 12 Skrevet 2. Maj, 2018 Har lige stødt på hende igen. Hun hedder nu nullerpigen og eneste åbne foto, ligner hende slet ikke, men den er god nok. Stadig samme koncept 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 2. Maj, 2018 Hej Straigt38 Tak for info - så må jeg forbi igen Foto er af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 7. Maj, 2018 Straight38 skrev, den 2/5/2018 at 15:15: Har lige stødt på hende igen. Hun hedder nu nullerpigen og eneste åbne foto, ligner hende slet ikke, men den er god nok. Stadig samme koncept nullerpigen er ikke den sammen som frækkemis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. Maj, 2018 The_Man skrev, for 19 timer siden: nullerpigen er ikke den sammen som frækkemis Har du besøgt begge piger, så du kan afvise det er samme pige? Ikke at jeg ikke tror på dig, mere om du "kender" begge piger fra besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 65 Skrevet 9. Maj, 2018 Nullerpigen ER samme pige som Frækkemis... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 9. Maj, 2018 Straight38 skrev, den 2/5/2018 at 15:15: Har lige stødt på hende igen. Hun hedder nu nullerpigen og eneste åbne foto, ligner hende slet ikke, men den er god nok. Stadig samme koncept nu Thop skrev, for 5 timer siden: Nullerpigen ER samme pige som Frækkemis... Nej det er to forskellige piger for har besøg Frækkemis da hun havde en profil derinde, og pigen/kvinde på Nullerpiger er ikke den sammen eller ikke den sammen pige på billedet, hvis det var sammen pige hvorfor skulle hun på ½ år blive næsten 10 ældre ??? så NEJ pigen bag Frækkemis er ikke den sammen pige på billedet Nullerpigen havde på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 9. Maj, 2018 The_Man skrev, for 1 time siden: nuNej det er to forskellige piger for har besøg Frækkemis da hun havde en profil derinde, og pigen/kvinde på Nullerpiger er ikke den sammen eller ikke den sammen pige på billedet, hvis det var sammen pige hvorfor skulle hun på ½ år blive næsten 10 ældre ??? så NEJ pigen bag Frækkemis er ikke den sammen pige på billedet Nullerpigen havde på.... Sandt er det at billederne ikke ligner, men der kan faktisk ske meget på et halvt år ligesom billeder kan være mere eller mindre flatterende. Så som Tbone spurgte, har du besøgt begge?? Efter dit skriv at dømme har du kun besøgt Frækkemis, eller hvad?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg