Thomas O'Malley 43 Skrevet 15. December, 2015 (edited) Jeg er meget interesseret i dette!!! Har set det for sent hvis arrangementet er afholdt, men håber så det sker igen. Redigeret 15. December, 2015 af Thomas O'Malley 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandsprøjten 591 Skrevet 15. December, 2015 Lyder som en spændende ide. De 200 kr kan være givet godt ud. Hvis man altså vel og mærke kan få lov til en lidt længere snak med hver enkelt pige så man har langt bedre mulighed at se kemien an. Det er rigtigt at det ikke koster DKK 200 ekstra for et "almindeligt besøg". Men der er så kun typisk en - måske 2 piger - og meget meget lidt tid til at træffe det rigtige valg. Det tyske koncept hvor man har meget bedre tid og et meget større udvalg af piger har altid tiltalt mig. Men det står mig lidt uklart hvor man egentligt skal "mødes" på MC. De 2 hyggerum er vel optaget og så er der mest pigernes rum tilbage. Jeg ved ikke hvor meget plads der er? Venterummene er meget små og som jeg husker det uden vinduer. Men kom endeligt med en anmeldelse af arrangementet. Venter spændt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 2 timer siden: De 8.500 er dit dækningsbidrag. Af de 10.000 skal du betale moms og skat, og det der er tilbage, kan du så beholde. Jeg ka ik helt regne ud om det er økonomi eller klinikbranchen du ik har forstand på men måske skal du la vær med og kommenter på begge dele? De 8500 er ik mit DB det mit overskud. Både faste og variable omkostninger er dækket af de 1500. DB er jo præcis det man har til at betale feks husleje. Og det sefølgeli noget sludder at jeg skal betale skat og moms af hele min omsætning (10000) når feks lokaler og kondomer er fradragsberettigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 Emanuelle24 skrev, for 5 minutter siden: Jeg ka ik helt regne ud om det er økonomi eller klinikbranchen du ik har forstand på Emanuelle24 skrev, for 5 minutter siden: De 8500 er ik mit DB det mit overskud. Så du betaler altså ikke moms eller skat? Det du skriver, er, at du stikker hele beløbet i lommen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 4 minutter siden: Så du betaler altså ikke moms eller skat? Det du skriver, er, at du stikker hele beløbet i lommen? Kan du ik læse? Både skat og moms betaler man altid af virksomhedns overskud. Ikke af DB. Ikke af omsætnign. Hvad er det du ike forstår? udover hvad DB er, åbenbart? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 Hahaha... Jeg tror bare vi lukker den her Jeg vil ikke ødelægge MCs tråd Hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 740 Skrevet 16. December, 2015 (edited) Husk nu lige, at DB - dækningsbidrag - ikke er en entydig størrelse. Dupont-pyramiden, fx, opererer med hele tre DB'er Redigeret 16. December, 2015 af Jørgensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. December, 2015 Var der nogen som deltog ? Kunne I skrive lidt om arrangementet og oplevelsen, jeg kunne desværre ikke selv deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mon-Cherie 73 Skrevet 16. December, 2015 Til alle Jer der tænker på om der er plads på Mon-Cherie, kan vi oplyse at pigerne har et opholdsrum med plads til ca 10 pers. Der er 2 venterum med plads til 2 i hver, så vil man tale med en pige kan man trække sig ind der. Og så er der 2 værelser til at hygge sig i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 16. December, 2015 Thomas O'Malley skrev, den 15. dec. 2015 at 20:09: Jeg er meget interesseret i dette!!! Har set det for sent hvis arrangementet er afholdt, men håber så det sker igen. https://www.eroguide.dk/forum/topic/47670-vi-gør-det-igen/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg