Gæst Skrevet 8. December, 2015 Jag älskar mogna vackra kvinnor och funderar på att besöka Birdie Dessutom tycker jag att det är skitfräckt med hennes tatueringar, speciellt den på fissen https://annoncelight.dk/showad/194149 någon som varit hos Birdie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 8. December, 2015 Jeg har. Er du til en mega-indlevende pige/kvinde i sin bedste alder, der indlever sig fuldt ud og som også selv vil og kan nyde, så afsted! Og er du yderligere til skønne og store ægte bryster, så også afsted (jeg er klart mere boob- end tatoo-mand). Uforbeholden anbefaling fra mig af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. December, 2015 Så trevligt då tar jag mod till mig och besöker Birdie!!! Stort tack Tatra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Birdie 6 Skrevet 15. Juli, 2016 Bortset fra mine bryster ikke er ægte sååh takker jeg da bestemt for de pæne ord... Smiler... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 15. Juli, 2016 Gad så godt besøge Birdie og endnu mere sammen med en anden fyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Birdie 6 Skrevet 20. Juli, 2016 Sååh se da at kom afsted i to SquirtLover skrev, den 15/7/2016 at 22:52: Sign me Up Sååh se at kom afsted smiler lover en go oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dyret 0 Skrevet 25. Juli, 2016 Jeg deltager også gerne, dvs. Birdie og en anden mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 25. Juli, 2016 Dyret skrev, for 18 minutter siden: Jeg deltager også gerne, dvs. Birdie og en anden mand Jeg er klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg