Guest MM40 Skrevet 8. December, 2015 OK .. det her kan min nysgerrighed da slet ikke stå for ... https://annoncelight.dk/showad/198162 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. December, 2015 ja, hun ser godt nok også fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. December, 2015 bakkely skrev, for 57 minutter siden: Ja for dælen da og et spændende og indtil nu ubeskrevet blad...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. December, 2015 så prøver jeg sgu begge GB's i den uge, har tilmeldt mig både tirsdag og torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 en debutant er jo lidt lige som en jomfru....... - fræk tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 10. December, 2015 Jeg prøver også om ikke jeg kan få det til at flaske sig , så jeg kan komme til begge GB Og ja Trofast det er altid frækt at være med til en piges første GB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 10. December, 2015 Vi glæder os i denne tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Smoking skrev, for 1 time siden: Vi glæder os i denne tid. Nu falder julesneen hvis (læs - "blondetrusser") Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 kom lige til at tænke på, at nu ved vi hvordan Peter holder jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. December, 2015 fik lige en besked fra hende om, at der ville komme fotos af hendes røv på annoncen i morgen Det bliver spændende - hun lover den er flot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. December, 2015 hmmm - de er ikke dukket op endnu - venter spændt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 14. December, 2015 Kunne du ikke nøjes med at skrive når du har relevant information, denne streng spammes jo med dine ligegyldige opslag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. December, 2015 (edited) reknas skrev, for 3 timer siden: Kunne du ikke nøjes med at skrive når du har relevant information, denne streng spammes jo med dine ligegyldige opslag Tjo - undskyld - jeg vidste ikke at der sad et dommerpanel og vurderede relevansen af indlæggende. Men hvis det kan være en lille smule interessant, for bare en enklet anden end mig, så er der nu kommet et nyt frækt foto på annoncen, hvor man kan se hun har en lækker røv Redigeret 14. December, 2015 af Trofast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 14. December, 2015 Det har hun da, den bliver dejlig at fylde ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. December, 2015 Nej, nej, nej - hvad fanden sker der - nu er den lækre røv forsvundet........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 15. December, 2015 Trofast skrev, for 14 timer siden: Nej, nej, nej - hvad fanden sker der - nu er den lækre røv forsvundet........ Det minder mig om den gamle talemåde. "Du snakker og snakker og røven den går " 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 weber skrev, for 6 timer siden: Det minder mig om den gamle talemåde. "Du snakker og snakker og røven den går " Seriøs morsom kommentar - tro du det kommer igen, hvis jeg klapper i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 hovsa - har lige opdaget at fotoet af den dejlige røv stdig kan ses under profilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 15. December, 2015 Halloooooo har i set hun har en foto med hendes røv... har aldrig set en røv før.... hold kæft hvor er den lækker... den røv skal godt nok have noget pik ... jeg har meldt mig til.... sådan en røv har jeg aldrig set før... mums glæder mig helt vild.... er der nogle der har set så lækker røv før.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 15. December, 2015 Har lige været inde at se den igen.... vis der er nogle der er interesseret i at vide hvad jeg kikke på..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 15. December, 2015 Har lige snakket men hende.... der er flere tilmeldt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 15. December, 2015 jeg glæder mig helt vild.... pisss.... kan først svare om 28 sekunder.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. December, 2015 mand38 skrev, for 6 timer siden: jeg glæder mig helt vild.... pisss.... kan først svare om 28 sekunder.... Hvor er det skønt at man kan bidrage til at folk morer sig ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. December, 2015 jeg tror lige jeg vil risikere at skrive at jeg glæder mig til i morgen, og så er vi tæt på en god lang juleferie, uden at være tyk bag ørene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg