NannaK 178 Skrevet 8. December, 2015 Hejsa ærede gentlemen . Jeg har lidt problemer , hvordan sender eller sætter man en video op herinde ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. December, 2015 (edited) NannaK skrev, for 4 minutter siden: Hejsa ærede gentlemen . Jeg har lidt problemer , hvordan sender eller sætter man en video op herinde ?? Jeg er ikke 100% sikker på fremgangsmåden, men der er ikke en decideret videoafspiller, så du er nødt til at lægge videofilen ind i indlægget, som du ville gøre med et billede --> Altså ved at trække den op i feltet "Træk filer hertil for at vedhæfte dem..." eller du kan lige ved siden af klikke på: "eller vælg filer". Hvis det ikke virker, så er der sikkert nogle, der er klogere end mig, der kan hjælpe dig Redigeret 9. December, 2015 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 9. December, 2015 Jeg tror at du skal klikke på 'klik her for at vælge filer' og vælge det bibliotek, hvor din videofil ligger og dobbeltklikke på filen. Så burde videoen blive uploadet. På min iPad ligger videoerne i 'fotobibliotek'. håber at det lykkes for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. December, 2015 (edited) NannaK skrev, for 17 timer siden: Hejsa ærede gentlemen . Jeg har lidt problemer , hvordan sender eller sætter man en video op herinde ?? Nå men æh... hvor bliver videoen af 17 hours and counting Redigeret 9. December, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. December, 2015 "Copy-paste" det direkte link til videoen, og tryk på enter. (man kan svjv ikke ligge videoer op på IP board, som ikke ligger online). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. December, 2015 Lowmax skrev, for 17 timer siden: Jeg tror at du skal klikke på 'klik her for at vælge filer' og vælge det bibliotek, hvor din videofil ligger og dobbeltklikke på filen. Så burde videoen blive uploadet. Yes, det er rigtig, men den kommer så til at blive postet som et link. ikke embedded. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 10. December, 2015 KF skrev, for 14 timer siden: Yes, det er rigtig, men den kommer så til at blive postet som et link. ikke embedded. Man kan bruge http://tinypic.com/ hvor man også kan uploade videoer. Derefter kan man så embedde videoen ved at indsætte linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg