thomas 123 744 Skrevet 9. December, 2015 er der nogle der ved hvor der gemmer sig en asiatisk pige som ikke er en thailmassage ? for år tilbage var der en sydkoreansk pige i grønnegade….. hun var top dejlig hvis der er nogle der ved hvor hun er idag…. eller en anden fra samme skuffe… så vil det blive en god jul for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zilaz 25 Skrevet 9. December, 2015 thomas 123 skrev, for 2 timer siden: er der nogle der ved hvor der gemmer sig en asiatisk pige som ikke er en thailmassage ? for år tilbage var der en sydkoreansk pige i grønnegade….. hun var top dejlig hvis der er nogle der ved hvor hun er idag…. eller en anden fra samme skuffe… så vil det blive en god jul for mig For rigtig mange år siden var der en Koreaner pige hos Bagsværd modellerne, hun hed Micca, damn var hot, besøgte hende stort set hver søndag, vi havde en rigtig god kemi, var tæt på at skulle mødes privat, men så løb jeg ind i en anden Koreaner, der var lidt tættere på, men hende Micca hende ville jeg give meget for at se igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg