Gæst Skrevet 10. December, 2015 Nogen der har været ved hende? Har Hørt hun er en svindler men har også hørt gode ting så hvad skal jeg tro på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 10. December, 2015 Har du link til tøsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Germany1224 8 Skrevet 10. December, 2015 Det må være hende her: https://annoncelight.dk/showad/198265 Jeg har en aftale med hende i morgen, så jeg hører da også gerne om den evt. skal aflyses! Ellers må jeg jo tage "en for holdet" og så give en anmeldelse i morgen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wobleren 144 Skrevet 11. December, 2015 Har været der. "Lidt buttet" er angivet ex. moms... Hun er sød, giver god service og har kæmpestore bryster.... men man skal være til en stor pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 11. December, 2015 Har selv været der hun er mega dejlig og kæmpe bryster buttet med stadig dejlig et besøg vær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Germany1224 8 Skrevet 12. December, 2015 Så fik jeg besøgt dirtyangel i går. Som wobleren og Badboyfyn siger skal man være til buttede piger. En lidt stille pige, men ellers sød. Mon ikke hun lige skal prøves en gang mere på et senere tidspunkt for at se om det "bare" var fordi det var først besøg hun var lidt genert/stille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 12. December, 2015 Ser hun ellers sød og feminin ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 29. Januar, 2016 Var forbi forleden men glemt sku lige kontanterne :-(.. hun skal da prøves ..virker meget søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg