Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Adriana fra Bellahøj.


På billedet ser italienske Adriana dejlig ud, slank og alligevel med kvindlige former.
Og så lover hun alt hvad hjertet og min lille ven kan begære:

ENJOY ALL MY HOLES.... mmmm!! GREAT ANAL EXPERIENCE
MY SERVICES..
DANSK
FRANSK
SUPER FRANSK
MEGA FRANSK
ANAL
REAL TONGUE KISSES
MASSAGE BODY TO BODY
TANTRA MASSAGE
GOLDEN SHOWER
WE CAN TAKE SHOWER TOGETHER
..... AND MUCH MORE =)

I hendes annonce står der at man skal sms'e, så jeg ringede (!) .. og fik i et splitsekund en mandestemme i røret, før det blev lagt på. Første tanke var at det var forkert nummer, men to minutter efter kom der en sms:
”My address is: xxxxxx
My rates:
1 hour 1500 cocktail
30min 1000kr cocktail
20min 800kr cocktail
15min 500kr cocktail
..”

Ok, så var det rigtigt nr. alligevel, men blot hendes ven/kæreste/? som tog telefonen.
Jeg har ikke noget imod at der er andre i lejligheden, blot de ikke er en del af showet. Fint at der er nogen, som kan passe på pigen, jeg kunne jo være en volds-tosse. Her lige et sidespring: Jeg spurgte engang en pige om der var andre i lejligheden. ”Ja, svarede hun, min fyr, vil du se ham?” Jeg takkede nej, og vi havde en herlig gang sex. Det troede jeg også at jeg skulle have i dag ..
En nyde pige i noget mere tøj end på billedet tog imod mig, og jeg fik et kindkys .. Der burde jeg have lugtet lunten. Men nej, det kunne jo blot være indtil jeg havde betalt. Adriana kan tæt på intet engelsk, ret øv. Jeg valgte alligevel en halv time, betalte og ønskede et fællesbad. Da hun klædte sig af så jeg at billederne, som nok er ægte, var taget en hel del kilo tidligere :-(
Nå, badet var rart og hun var smilende og kælen. Så ind på sengen, hvor jeg først slikkede hende lidt, så var det min tur: Jeg fik et dårligt blow, dog med SF. Så dansk i doggy, det var ok, skønt jeg havde forventet en slankere udsigt. Da jeg ønskede anal gik det imidlertid helt galt. Jeg har en ret gennemsnitlig pik-størrelse, så det burde ikke være umuligt, men det var det. Vi prøvede længe og forsigtigt, men tilsidst gav min lille ven op og ville bare ikke mere. Det var absolut ingen: ”GREAT ANAL EXPERIENCE”. :shock: Hun virkede som om hun aldrig havde prøvet det før.
Adriana var nok lige så frustreret, for hun demonstrerede derefter sit italienske temperament: Nu havde jeg pludselig ikke betalt for anal, superfransk mm., for det var skam ekstra (lidt engelsk har da bidt sig fast). Træls at skulle ha' sådan en scene.
Jeg afsluttede med megen egenhjælp og fik et stykke køkkenrulle, som jeg kunne bruge til at tørre med, tak da!
På intet tidspunkt havde jeg fået andet end tantekys, og hun fik da heller ikke ét da vi skiltes.
Det bliver ikke Adriana næste gang. Så er dét på plads.

/Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, den 9. december 2015 at 19:02:

 

”My address is: xxxxxx
My rates:
1 hour 1500 cocktail
30min 1000kr cocktail
20min 800kr cocktail
15min 500kr cocktail

 

Havde du valgt en billigere pige, havde du sikkert fået en bedre oplevelse, og i hvert fald sparet en pæn bunke kontanter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...