Hillarin 30 Skrevet 10. December, 2015 Er der nogen herinde som ved hvad der blev af Claire. Hun var ret aktiv, for sidenhen at slette sin profil. Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 10. December, 2015 (edited) Hun er her... Claire Redigeret 10. December, 2015 af Ratata Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Hun kommer nok snart igen. Det plejer folk! Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 10. December, 2015 Hillarin skrev, for 15 minutter siden: Er der nogen herinde som ved hvad der blev af Claire. Hun var ret aktiv, for sidenhen at slette sin profil. Hun har fået en guldfisk der optager al hendes fritid 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Hillarin 30 Skrevet 10. December, 2015 Ratata skrev, for 23 minutter siden: Hun er her... Claire Takker Ratata, men tænkte på hvad blev af hendes profil herinde på EG. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Hillarin skrev, for 1 time siden: men tænkte på hvad blev af hendes profil herinde på EG. Det skriver du jo selv, den har hun slettet. Del dette indlæg Link til indlæg
Hillarin 30 Skrevet 11. December, 2015 strange skrev, 1 time siden: Det skriver du jo selv, den har hun slettet. pointen var om nogen ved hvorfor, f.eks stoppet i bransjen, smidt ud, om hun takkede af offentligt m.m Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 11. December, 2015 Der er også nogle der skifter nick Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 11. December, 2015 Hillarin skrev, for 8 timer siden: pointen var om nogen ved hvorfor, f.eks stoppet i bransjen, smidt ud, om hun takkede af offentligt m.m Hun takkede ikke af offentligt. Intet tyder på hun blev smidt ud. Ingen grund til at bore i det, men mindre du søger drama. Hun har været en aktiv skribent og det er et plus for eroguide når glædespigerne er det. Hun kunne blive ophidset. Også i diskussioner med stivnakkede mandlige brugere. Det er set før at en mandlig bruger eller en GP trækker stikket når bølgerne har gået for højt. Når en GP sletter sin profil uden forklaring hører det til privatlivets fred IMO. Det korte svar på dit spørgsmål. Jeg ved ikke hvorfor hun har slettet sin profil. Jeg synes det er ærgeligt men sådan er der så meget. Videre. 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 11. December, 2015 oxen skrev, for 2 timer siden: Det korte svar på dit spørgsmål. Jeg ved ikke hvorfor hun har slettet sin profil. Jeg synes det er ærgeligt men sådan er der så meget. Videre. Jeps, weiter weiter. Vi er alle unikke, og ingen er uundværlige Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. December, 2015 oxen skrev, for 15 timer siden: Hun takkede ikke af offentligt. Intet tyder på hun blev smidt ud. Ingen grund til at bore i det, men mindre du søger drama. Hun har været en aktiv skribent og det er et plus for eroguide når glædespigerne er det. Hun kunne blive ophidset. Også i diskussioner med stivnakkede mandlige brugere. Det er set før at en mandlig bruger eller en GP trækker stikket når bølgerne har gået for højt. Når en GP sletter sin profil uden forklaring hører det til privatlivets fred IMO. Det korte svar på dit spørgsmål. Jeg ved ikke hvorfor hun har slettet sin profil. Jeg synes det er ærgeligt men sådan er der så meget. Videre. Fint svar på et dumt (eller ubetænksomt) spørgsmål. Der er jo nok en grund til at hun valgte den neutrale løsning; og hun er jo ikke den første og bliver sikkert heller ikke den sidste, der vælger denne løsning (den anonyme). Men held og lykke fremover til hendes i hendes nye hverdag efter EG. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 12. December, 2015 strange skrev, for 16 timer siden: Fint svar på et dumt (eller ubetænksomt) spørgsmål. Spørgsmålet er hverken dumt eller ubetænksomt. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. December, 2015 Bebop skrev, for 2 timer siden: Spørgsmålet er hverken dumt eller ubetænksomt. Det synes jeg. Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 12. December, 2015 Hvorfor egentlig diskutere personer, der ikke er på lille EG for tiden? De kan jo ikke give svar på tiltale. Er der ikke nu to tråde om ikke-tilstede-værende personer???? Det er da vist sladder og latin!!!!!!! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 13 timer siden: De kan jo ikke give svar på tiltale. Hvilken tiltale? strange skrev, for 14 timer siden: Det synes jeg. Til lykke. Vi andre kan ikke bruge det til noget uden en begrundelse. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. December, 2015 Bebop skrev, for 1 minut siden: Til lykke. Vi andre kan ikke bruge det til noget uden en begrundelse. Hvem er vi andre, jeg vil da ikke slås i bås med dig. Han skriver da bare hans holdning og den er da lige så ubegrundet som din er her, hverken mere eller mindre. Bebop skrev, for 16 timer siden: Spørgsmålet er hverken dumt eller ubetænksomt. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. December, 2015 Østerbroen skrev, for 1 minut siden: Hvem er vi andre, jeg vil da ikke slås i bås med dig. Han skriver da bare hans holdning og den er da lige så ubegrundet som din er her, hverken mere eller mindre. Ja, jeg begrunder ikke af didaktiske årsager. Dvs. jeg illustrerer hvor ubrugeligt det er. Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 13. December, 2015 Bebop: Tiltale: Er det ikke normal talemåde, dersom man ikke/vil svare på de ting, der skrives her. Håber det hjalp på forståelse!!!! Glædelig forjul!! Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 13. December, 2015 Buzz Light skrev, for 7 timer siden: Min pik er større Diskussionslukkeren... Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. December, 2015 Krølle Bølle skrev, for 2 timer siden: Bebop: Tiltale: Er det ikke normal talemåde, dersom man ikke/vil svare på de ting, der skrives her. Håber det hjalp på forståelse!!!! Gjorde det ikke, for ingen har talt til Claire. Det er efterspurgt om der er en kendt begrundelse. Det kunne jo være Claire havde skrevet noget et sted. Svært at finde ved søgning, når hendes brugernavn er slettet ... Krølle Bølle skrev, for 2 timer siden: Glædelig forjul!! Husk at tænde lys. Thai-fan skrev, 1 time siden: Diskussionslukkeren... Men kun for den der siger det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. December, 2015 I samme tråd som Claire, hvor blev Fickenstein af Claire blev bortført af Elvis og de lever på en ø sammen alle de rige og berømte 1 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 17. December, 2015 Nille skrev, den 15. december 2015 at 14:28: I samme tråd som Claire, hvor blev Fickenstein af Claire blev bortført af Elvis og de lever på en ø sammen alle de rige og berømte Ja og hvor blev Henrik Dahl af? Ja altså ikke politikeren men ham tv-manden, man nærmest ikke kunne undgå i tossen for 10-15 år siden? Mystisk? he he 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 17. December, 2015 McQueen skrev, for 6 minutter siden: Ja og hvor blev Henrik Dahl af? Ja altså ikke politikeren men ham tv-manden, man nærmest ikke kunne undgå i tossen for 10-15 år siden? Mystisk? he he Sjovt du nævner ham Jeg har set ham i en single gruppe på fjæset Han virkede noget kluntet i sin ageren, men kan ske der alligevel er en trunte der falder for ham Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 17. December, 2015 Nille skrev, den 15/12/2015 at 14:28: I samme tråd som Claire, hvor blev Fickenstein af Claire blev bortført af Elvis og de lever på en ø sammen alle de rige og berømte Fickenstein har sikkert kneppet sig ihjel. 1 Del dette indlæg Link til indlæg