McQueen 5050 Skrevet 17. December, 2015 Prinz skrev, for 4 timer siden: Sjovt du nævner ham Jeg har set ham i en single gruppe på fjæset Han virkede noget kluntet i sin ageren, men kan ske der alligevel er en trunte der falder for ham Han gik vist ned med enorme psykiske problemer... Det man kaldte 'dårlige nerver' i gamle dage... Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 17. December, 2015 Jeg savner Susi og Leo!!!!! Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 Bebop skrev, den 13/12/2015 at 10:59: Hvilken tiltale? Til lykke. Vi andre kan ikke bruge det til noget uden en begrundelse. Flot svar. Hvis du havde gjort den ulejlighed at læse den korte tråd havde du ikke behøvet at demonstrere din uvidenhed og altid bedrevidende attitude Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 20. December, 2015 strange skrev, den 18/12/2015 at 00:15: Flot svar. Hvis du havde gjort den ulejlighed at læse den korte tråd havde du ikke behøvet at demonstrere din uvidenhed og altid bedrevidende attitude Jeg har læst det hele. Forklar gerne, hvis det er et spørgsmål om, at jeg er tungnem. Del dette indlæg Link til indlæg
Stalket P 23 Skrevet 20. December, 2015 Ja, gad vide om hun egentlig blev slettet eller selv er stødt på geni'et med de rigtig rigtig mange profiler herinde og måske ligesom jeg har luret ham? Jeg kan sende en kopi - skal nok overstrege nr med alle de sms'er hvorved 10 samme profiler anvender nøjagtige samme ord, sætninger og finurlige udtryk.Det er lige en sag for medierne det her, ren chikane mod os piger der møder ham. Dit korthus er tæt på at styrte og alle dine fake profiler i samme tråd laver jo et mesterligt teaterstykke. Hvorfor får pigerne offentliggjort navne osv. når de har været i hælene på dig. Du sidder bagom lorten med lidt mere magt end hvad der umiddelbart antages og er !!! Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2015 Stalket P skrev, for 5 minutter siden: Ja, gad vide om hun egentlig blev slettet eller selv er stødt på geni'et med de rigtig rigtig mange profiler herinde og måske ligesom jeg har luret ham? Jeg kan sende en kopi - skal nok overstrege nr med alle de sms'er hvorved 10 samme profiler anvender nøjagtige samme ord, sætninger og finurlige udtryk.Det er lige en sag for medierne det her, ren chikane mod os piger der møder ham. Dit korthus er tæt på at styrte og alle dine fake profiler i samme tråd laver jo et mesterligt teaterstykke. Hvorfor får pigerne offentliggjort navne osv. når de har været i hælene på dig. Du sidder bagom lorten med lidt mere magt end hvad der umiddelbart antages og er !!! ?????? HVad fanden snakker du om??? Del dette indlæg Link til indlæg
Stalket P 23 Skrevet 20. December, 2015 Spørg ham på sømandshjemmet, hans domicil, ham geniet der laver anmeldelsskabeloner eller gerne ser en skabelon som Roland har brygget sammen højere oppe i forummet. Men ellers skal du nok blive klog på det, historien skal nok komme. Nok er Nok. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2015 (edited) Bonobo skrev, for 30 minutter siden: ?????? HVad fanden snakker du om??? Jeg tror ikke forudsætningerne for at du kan stille det spg er opfyldt. Tag den med ro og vent til virkningen aslår igennem. Det er vist ligenu der er brug for en moderator Edit. Jeg har anmeldt indlægget og opfordret til blokering før det rabler helt. Redigeret 20. December, 2015 af Roland Tilføjet Del dette indlæg Link til indlæg
Stalket P 23 Skrevet 20. December, 2015 Roland skrev, for 4 minutter siden: Jeg tror ikke forudsætningerne for at du kan stille det spg er opfyldt. Tag den med ro og vent til virkningen aslår igennem. Det er vist ligenu der er brug for en moderator Edit. Jeg har anmeldt indlægget og opfordret til blokering før det rabler helt. Ja, nu skal magten komme dig til undsætning. Jeg forstår dig godt. Del dette indlæg Link til indlæg
Stalket P 23 Skrevet 20. December, 2015 Jeg skal nok give lidt ro nu. https://www.youtube.com/watch?v=As0QHcUSGYY&index=29&list=RDLPM-g_mw1jg Der skal 2 til tango, øv dig lidt bedre på trinene inden du inviterer til dans. Del dette indlæg Link til indlæg
Stalket P 23 Skrevet 20. December, 2015 Stabilizer skrev, for 2 minutter siden: Stalket P Ledvogter, observator og jeg ved ikke hvad du taler om hvis der er en ubehagelig person herinde må du gerne skrive til os på PM om det og sætte administrator på også ellers kan vi ikke gøre noget du må også gerne skrive detaljeret i et nystartet debat om hvad du mener men lad være med at spamme andres tråde til med beskyldninger kom frem med hvad du snakker om direkte og med bevis Jeg har skam skrevet en mail til jer efter jeg var ved politiet. Den er sendt til jeres mail. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stalket P 23 Skrevet 20. December, 2015 Stabilizer skrev, Lige nu: okay, jeg kontakter Admin, han kan kun læse de mails vi får Ja, meget gerne. Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 162 Skrevet 20. December, 2015 (edited) Redigeret: Ahh jeg var en klaphat. Se bort fra den her post. Man skal huske at se sig for Redigeret 20. December, 2015 af Buzz Light Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 20. December, 2015 Stalket P skrev, for 4 timer siden: Spørg ham på sømandshjemmet, hans domicil, ham geniet der laver anmeldelsskabeloner eller gerne ser en skabelon som Roland har brygget sammen højere oppe i forummet. Men ellers skal du nok blive klog på det, historien skal nok komme. Nok er Nok. Vil du ikke være sød og citere hvem der har lavet det indlæg du svarer på. Det andet virker forvirrende, eller er det bare mig. Del dette indlæg Link til indlæg
Hillarin 30 Skrevet 21. December, 2015 Nu er tråden vist komet ud på et sidespor, jeg stillede et simpelt spørgsmål angående om nogen vidste hvorfor Claire forsvandt herfra EG. En tak til dem som har bidraget med svar til spørgsmålet, mens de andre som ser spægelser på højlys dag bliver ignoreret. Havde ikke noget skummel tanke med mit spørgsmål, var bare lidt ked af at en af dem som var meget aktiv her bare forsvandt sådan uden videre. Synes at Claire var med til at bidrage positivt til denne side, med sine ærlige meninger om alt imellem himmel og jord. Nogle gange var man enig, andre gange ikke, men kommer ikke udenom at det er kedeligt når nogen som er meget aktiv, bare forsvinder sådan udenvidere. 1 Del dette indlæg Link til indlæg