GoodFucker 58 Skrevet 10. December, 2015 Ja. Så kommer man lige fra denne lille skabning kaldet Uta. Hun er netop ankommet til Daisyclub i dag og jeg vil antage, at jeg var første besøgende. Billederne skal jeg ikke kunne sige om ER af hende, men krops formen passer ganske godt. En rimelig petite tøs med let til smil. Jeg vil skyde hende til omkring 160-165 cm. Brysterne er jeg rimelig sikker på har fået en hjælpende hånd. De føltes en smule hårde, men da jeg aldrig (Af jeg ved af) har været sammen med en pige med silikone bryster, vil jeg ikke ligge hovedet på blokken over det. De sidder ganske fortrinligt og de må absolut røres. De nedre regioner er barberede og rimelig stram. Oplevelsen var så som så, men jeg vil give et antal faktorer skylden for dette. 1. Hun har rejst det meste af dagen så selvom hun afviste at hun var træt virkede hun træt. Det påvirkede også lidt kemien i starten. Hun virkede fjern. 2. Hun var meget passiv gennem det meste. (Måske punkt 1 igen?). Det var først da jeg fik hende om på ryggen og kom helt i bund hun begyndte at "deltage" 3. Hun virkede en smule uerfaren. Måtte selv bede om bad og fik ikke tilbudt noget drikkelse. Det virkede lidt akavet, hvilket gav lidt nerver på min side. (Punkt 1 igen?) Hun giver for øvrigt et blidt og dybt blow til de interesserede. Så alt i alt vil jeg nok give dårlig timing skylden. Uta er utrolig sød og vi snakkede en smule bagefter (Jeg holdt ikke længe denne gang.). Hun kan nok engelsk til at man kan føre en simplificeret samtale med hende. Hun smilede og grinede en del af mine dårlige jokes. Hun takkede også mange gange for den blide behandling. Vil jeg besøge hende igen? Hvis jeg havde pengene og kunne nå det, Ja. Hun er her, så vidt jeg forstod, ikke ret lang tid. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 11. December, 2015 Er hun slank (det ligner billeder) Hvilken str. vil du skyde bryster til b/c ?? (D?) Og er hun helt glat forneden ?? Ligner en jeg godt ville smutte forbi og "bore" lidt i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GoodFucker 58 Skrevet 11. December, 2015 Hun er slank, ja, uden at være sådan decideret skinny. Jeg vil skyde bryststørrelsen til en D. Må indrømme det er noget tid siden jeg har haft en D i hånden men deromkring. Hun er helt glat, ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 11. December, 2015 Super, tror godt jeg ved hvad jeg skal senere i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. December, 2015 Det ser ud til at Uta https://daisyclub.dk/pigerne er rejst igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg