Mini_me 8 Skrevet 11. December, 2015 Hej er der nogle der kender Yuphin Thai Massage i Kerteminde? Jeg kunne godt tænke mig at vide om deres massage er god og også om de tilbyder ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 11. December, 2015 Hej mini me. brug søgefunktioner, der er masse af indlæg og stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 11. December, 2015 Hej Keiro Jeg kan ikke finde noget om stedet her på eroguide, men måske du kan komme med et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 11. December, 2015 Mini_me skrev, for 33 minutter siden: Hej Keiro Jeg kan ikke finde noget om stedet her på eroguide, men måske du kan komme med et link? skriv : thaimassage Kerteminde i søgefeltet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 11. December, 2015 Hej powerpoint De tråde der kommer frem ved, at søge på thaimassage Kerteminde, handler om den klinik i fiskergade og ikke om Yuphin thai massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 11. December, 2015 Mini_me skrev, 1 time siden: Hej powerpoint De tråde der kommer frem ved, at søge på thaimassage Kerteminde, handler om den klinik i fiskergade og ikke om Yuphin thai massage. Jeg mener at klinikken i Fiskergade er lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 11. December, 2015 Det er meget muligt, men det er heller ikke den jeg spørger til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 11. December, 2015 Sidste annonce i Kerteminde Ugeavis vedr. Yuphin Thai massage , Elmevej 10 var d. 15.jan.2013 !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 11. December, 2015 (edited) Ok det var jeg ikke klar over og beklager at jeg spurgte til det. Glædelig jul til dig powerpoint. Redigeret 11. December, 2015 af Mini_me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg