Hop til indhold
BossJens

AfricanGirl i Aarhus?

Recommended Posts

Guest storslem

Hej ja har talt med hende. Aftaler bliver dog aldrig til noget, hun bakker ud møder ikke op. Hun keder sig vist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har mødt hende flere gange - men hun er bare meget forsigtig/ genert -  hun giver et godt blow, med slug uden brok :-)

hun er afrikansk/islamisk klædt - hvis det tænder dig lidt..

men - hun vil som sagt kun i bil og solcenter - det er dejligt om sommeren..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, jeg er enig med 8270, jeg har kun haft gode oplevelser med hende. Hun er dejlig, reelt pige. Så er hun bare mega forsigtig da hun mødt del useriøs mænd og nogen som har behandlet hende dårligt. Hun har vild dejlig afrikanske røv mums...igen  er det meget forstårligt at hun er forsigtig . Hun nyder at sutte pik og blive også tændt af det så det er dejligt det ikke bare for kun penge skyld hun gøre det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BossJens skrev, for 19 timer siden:

Hej er der nogen af jer som har mødt hende her: https://annoncelight.dk/showad/198387

Jeg skal hele næste uge overnatte på Hotel i Aarhus og den anledning vil jeg "prøve" hende da hun lyder meget fristende .

Jeg vil hører fra jer hvis nogen af jer har oplevelser med hende om det er var godt eller ej osv. 

Tak på forhånd.

BossJens skrev, for 19 timer siden:

Tak for jeres svar, det lyder til at hun er til at stole på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
BossJens skrev, for 2 timer siden:

Jeg skrev med hende i aftes , frem og tilbage , og hun skrev at hun ikke længere vil det her efter som hun har oplevet en masse dårlige oplevelser . Det er ret ærgerligt, da jeg ellers gerne mødt hende fra næste uge hvor jeg er i Aarhus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesper8000 skrev, for 21 timer siden:

Ja det er ret ærgerligt, andre ødelægger for nogen som er seriøs søgende :-(

Og det er som regel dem, der ikke vil betale prisen, der er sure over at der ikke er flere piger i branchen.

Tror måske også hendes profilnavn: AfricanGirl, tiltrækker de forkerte typer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så surt at hun er holdt pga af nogen mænd ikke finde ud af at opføre sig ordenligt . Håbede bare  på mødes med hende den kommende uge:-( 

Er der andre mørke piger i Aarhus i kan anbefalde ??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mon ikke hun kommer tilbage når hun mangler penge - det plejer hun at gøre..

men - ikke i orden at misbruge unge piger/sex piger  - uanset hvad !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne da været dejligt men tror det ikke , det står slem til , altså den oplevelse hun havde fået af andre. Det lyde også til at hun ikke havde nogen snakke om det . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Uden at trætte alle med det :-)

Jeg er sikker på at det er den samme, jeg har mødt hende til blow - og skrevet med hende på sugardaters.dk - det er stort set samme tekst hun bruger, og samme stavefejl og

samme beskrivelse af hendes figur..men hun er dyr på sd.dk - omkring 2500-3000 DKK per date..

Del dette indlæg

Link til indlæg
8270 skrev, for 48 minutter siden:

Uden at trætte alle med det :-)

Jeg er sikker på at det er den samme, jeg har mødt hende til blow - og skrevet med hende på sugardaters.dk - det er stort set samme tekst hun bruger, og samme stavefejl og

samme beskrivelse af hendes figur..men hun er dyr på sd.dk - omkring 2500-3000 DKK per date..

Har du mødes med "begge" ? Jeg har mødes både hende fra Annonceligt og hende på Sugardaters.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er svære at finde endda også i byen ;-(  men der er jo også engang i mellem andre i annonceligt men de er rigtigt professionel så hvis du er til dem , tjek på annonceligt . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...