Anonymsex 30 Skrevet 11. December, 2015 Hvordan kan man lige få en pik på 20 cm som dansker? Hvis jeg må spørge. Sgu da neger størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2015 Det er pisse nemt. Du klipper blot de første 8 cm af målebåndet. Det er der ski ingen der opdager. Og så er du glad, ikk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 11. December, 2015 Danskernes forfædre kommer fra Afrika 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2015 Prinz skrev, Lige nu: Danskernes forfædre kommer fra Afrika og min diller er ved at være meget mørk. Skal jeg måske tage den der gummiring af som xxxxx satte på i marts? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 Har I allerede juleferie i folkeren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2015 Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden: Har I allerede juleferie i folkeren? Jeps, du er bare misundelig, men kan jeg tage ringen af nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 11. December, 2015 For mange år siden på det underjordiske toilet på Rådhuspladsen stod jeg ved siden af en neger ved " pisserenden ". Han var tydeligt veludrustet og jeg spurgte ham så : hvorfor har I afrikanere så store tissemænd ? Det kunne I også få hvis I elskede jeres koner rigtigt ! Det skal være hurtigt ind og laaaaangsomt ud - hurtigt ind og Laaaaangsomt ud. Da jeg næste gang havde sex med konen sagde hun pludselig, hvorfor i alverden knepper du nu som en neger ??? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 11. December, 2015 powerpoint skrev, for 4 minutter siden: For mange år siden på det underjordiske toilet på Rådhuspladsen stod jeg ved siden af en neger ved " pisserenden ". Han var tydeligt veludrustet og jeg spurgte ham så : hvorfor har I afrikanere så store tissemænd ? Det kunne I også få hvis I elskede jeres koner rigtigt ! Det skal være hurtigt ind og laaaaangsomt ud - hurtigt ind og Laaaaangsomt ud. Da jeg næste gang havde sex med konen sagde hun pludselig, hvorfor i alverden knepper du nu som en neger ??? hahahahahahahahahaha fanme sjovt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 11. December, 2015 Anonymsex skrev, for 3 minutter siden: cmon.. køb en penispumpe, den er på tilbud til 199 kr. - et slag tilbudhttp://voksen.dk/x-factor-enlarger-penispumpe/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2015 Stod for ligeså mange år siden ved pisserende på disco Tordenskjold i Århus. Ved siden af mig stod kronprinsen, og ved siden af ham en overordentligt overrislet ung mand Den overrislede kiggede på kronjuvelerne, og fik fremmumlet " tjen der schaaa ahhh ka du sjuuu da ikke gøre mangggg prinsesser ly yyk ykkelig med" Hvis størrelsen i slap holdt i stiv, så kunne kronprinsen nu godt, for det var et flot eksemplar. Han kiggede blot på manden og mandes, og blinkede, og gik så fulgt af 2 med spiralledning i øret. Mig, jeg glemte helt at tisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 11. December, 2015 Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden: Stod for ligeså mange år siden ved pisserende på disco Tordenskjold i Århus. Ved siden af mig stod kronprinsen, og ved siden af ham en overordentligt overrislet ung mand Den overrislede kiggede på kronjuvelerne, og fik fremmumlet " tjen der schaaa ahhh ka du sjuuu da ikke gøre mangggg prinsesser ly yyk ykkelig med" Hvis størrelsen i slap holdt i stiv, så kunne kronprinsen nu godt, for det var et flot eksemplar. Han kiggede blot på manden og mandes, og blinkede, og gik så fulgt af 2 med spiralledning i øret. Mig, jeg glemte helt at tisse Tjaa.. når man tænker på morfaderen kan man vist godt sige at æblet sjældent falder langt fra stammen - meeen hvad med pæren ?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 Anonymsex skrev, for 53 minutter siden: Hvordan kan man lige få en pik på 20 cm som dansker? Hvis jeg må spørge. Sgu da neger størrelse Super nemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2015 powerpoint skrev, for 2 timer siden: Da jeg næste gang havde sex med konen sagde hun pludselig, hvorfor i alverden knepper du nu som en neger ??? Hvor tror du hun har den erfaring fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg