Fecking 132 Skrevet 12. December, 2015 Ja så skete det sgu, det jeg har læst om flere gange, at møde en total uengageret pige, det startede ellers godt, tog frækt imod mig i døren, lækkert lingeri, fin flirt, og bortset fra lidt mere mave, så lignede hun billederne, og jeg faldt da pladask for det, men det kom jeg hurtigt over igen. Smide trusserne var hun ikke meget for, fisse slik var et no go, og hun forsøgte at få kondom på en halvfed lillemand, for blæs uden gummi gad hun heller ikke, jeg har aldrig prøvet det før, men rejste mig og gik, hun så noget paf ud! Så nu går det videre. Det er denne dame. http://www.fair-girls.de/Flensburg/872 god weekend. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 12. December, 2015 Hej Fecking, Tak for advarslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 295 Skrevet 14. December, 2015 Ja, jeg har også mødt en del efterhånden, som svarer til din beskrivelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 14. December, 2015 Fecking skrev, den 12/12/2015 at 12:51: Det er denne dame. 1. hun ligner ikke en på kun 21 år 2. døgnåbent 3. den adresse, Harrisleerstr. 30, baghuset, der ligner slum, Ville nok få mig til at finde en anden pige og et andet sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 132 Skrevet 14. December, 2015 Hun er tættere på 21 end 30, men det er specielt døgnåbent der burde have holdt mig væk, jeg har haft adskillige gode oplevelser der, bl.a den dejlige Claudia, og bygningen ser værre ud ude fra, end den er indvendig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 15. December, 2015 Jeg besøgte hende onsdag morgen i sidste uge - og tog hende bogstavelig talt på sengen. Og jeg havde da en helt anden oplevelse af hende - ikke nogen problemer overhovedet. Jeg fik lov at pille hvor jeg ville, og var ganske godt tilfreds med både udseende og service. Jeg kunne sagtens finde på at komme forbi igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 15. Februar, 2016 Jeg har besøgt Rebecca endnu engang, og denne gang var det ikke mere end OK. Hun virkede noget træt, men sagde også da jeg var på vej ud af døren, at hun kun havde sovet 2 gange en halv time hele natten - jeg besøgte hende kl 9 om formiddagen. Om jeg giver hende en chance mere - det ved jeg ikke. Måske - for hendes bryster er virkelig dejlige - og de alene er efter min mening de tyske priser værd. Hun har dog ikke været aktiv de sidste par uger, så jeg må måske finde en anden at besøge næste gang jeg kommer til Flensburg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 22. Juni, 2016 Nu er hun tilbage i baghuset efter en længere pause - måske man skal se om hun er kommet op på mærkerne igen. Profilen har fået nye billeder - og de bryster giver mig altså stiv pik. https://sexnord.net/profile/13233 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 23. Juni, 2016 mrboobsnow skrev, for 18 timer siden: Nu er hun tilbage i baghuset efter en længere pause - måske man skal se om hun er kommet op på mærkerne igen. Profilen har fået nye billeder - og de bryster giver mig altså stiv pik. https://sexnord.net/profile/13233 Dit link virker ikke rigtig.... navn/by/adr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 23. Juni, 2016 (edited) Zieram skrev, for 4 timer siden: Dit link virker ikke rigtig.... navn/by/adr? Hmmm, hendes annonce er allerede væk igen - pokkers osse. Det var Rebecca, Flensburg, Harrisleer Strasse 30 Der er i øvrigt kun en GP tilbage på adressen, der plejer da at være 2-3 stykker. Redigeret 23. Juni, 2016 af mrboobsnow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg