Hop til indhold
Onslow

Borende X

Recommended Posts

Onslow skrev, for 37 minutter siden:

Hvad er der blevet af ham?

 

Han droppede det her pis og tog til Grønland for at blive politiker :D

 

Edit: Kan det virkelig forbigå din næse? 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Han er vel over på Talk2us, med sine nye venner. :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 36 minutter siden:

Hvad er der blevet af ham?

Af diskretions hensyn vil jeg afholde mig fra at spekulere i hans forsvinden, men jeg håber, da han kommer stærkt tilbage igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mig bekendt fik han 7 måneders karantæne, fordi han skrev med et nyt profil navn, mens BorendeX var karantæne ramt. Det må man åbenbart ikke, selv om han, med sin nye profil,  ikke skrev i tråde hvor Borende X havde skrevet. 

Der er forskel på fisk!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er næppe særlig velorienteret, men hvad er det som er så vigtigt, at man er nødt til at ytre sig gennem forskellige profiler..?

I min verden er det en dårlig ide med tilladelse til flere profiler, det bringer en masse utroværdighed med sig.

På Talk2us.dk udspiller sig en skøn sommerrevy, hvor man skriver til sig selv under flere nicks..:grin:

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ludvig skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er næppe særlig velorienteret, men hvad er det som er så vigtigt, at man er nødt til at ytre sig gennem forskellige profiler..?

I min verden er det en dårlig ide med tilladelse til flere profiler, det bringer en masse utroværdighed med sig.

På Talk2us.dk udspiller sig en skøn sommerrevy, hvor man skriver til sig selv under flere nicks..:grin:

VH Ludvig.

Det har vist ikke noget med tilladelser at gøre, har man styr på vpn, eller bruger de rette browsere, kan du oprette, de profiler du måtte ønske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ludvig skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er næppe særlig velorienteret, men hvad er det som er så vigtigt, at man er nødt til at ytre sig gennem forskellige profiler..?

I min verden er det en dårlig ide med tilladelse til flere profiler, det bringer en masse utroværdighed med sig.

På Talk2us.dk udspiller sig en skøn sommerrevy, hvor man skriver til sig selv under flere nicks..:grin:

VH Ludvig.

 

Herinde er det vel også en revy... bare en julerevy ? same same ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

 

Herinde er det vel også en revy... bare en julerevy ? same same ?

Kald det hvad du vil, men giv mig ret i at det nærmere sig ynkelighed af værste skuffe, når man som voksen, deltager på et anonymt forum, og ikke formår at tilkendegive sine holdninger under et og samme Nick.

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ludvig skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er næppe særlig velorienteret, men hvad er det som er så vigtigt, at man er nødt til at ytre sig gennem forskellige profiler..?

I min verden er det en dårlig ide med tilladelse til flere profiler, det bringer en masse utroværdighed med sig.

På Talk2us.dk udspiller sig en skøn sommerrevy, hvor man skriver til sig selv under flere nicks..:grin:

VH Ludvig.

Det er ikke det at have to profiler. Det er det med at man kan fortsætte med at skrive, når nu ens oprindelige profil er karantæneramt. Eller forstod jeg ikke dit spørgsmål rigtigt ? :) Så kan man sige at er man karantæne ramt, så betyder det at personen bag profilen er karantæneramt, og dermed alle de profiler, manden har. Men det skal man jo helst vide, inden man går i gang med at skrive. Men det står faktisk ingen steder: 

 

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en streng/tråd med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op. Det gælder på alle forummer på Eroguide. Ligeledes er det ikke tilladt at anvende flere profiler på chatten samtidig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det er ikke det at have to profiler. Det er det med at man kan fortsætte med at skrive, når nu ens oprindelige profil er karantæneramt. Eller forstod jeg ikke dit spørgsmål rigtigt ? :) Så kan man sige at er man karantæne ramt, så betyder det at personen bag profilen er karantæneramt, og dermed alle de profiler, manden har. Men det skal man jo helst vide, inden man går i gang med at skrive. Men det står faktisk ingen steder: 

 

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en streng/tråd med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op. Det gælder på alle forummer på Eroguide. Ligeledes er det ikke tilladt at anvende flere profiler på chatten samtidig.

 

Jeg kan godt se at der kan forekomme et fortolkningsproblem i regelsættet, men lur mig om ikke karantænen havde været på et anderledes niveau hvis det var en bruger med en førstegangs forseelse med førebunkeren..?

Bare en fornemmelse, men egentlig tror jeg det er meget simpelt... Man havde ganske enkelt fået NOK af vrøvl.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Onslow skrev, for 1 time siden:

Hvad er der blevet af ham?

tænkte det samme her til morgen..... jeg savner ham. Også Jasmin, men hun fik vist karantæne. Og McQueen. Og Bluejacket. Der er andre jeg til gengæld ikke savner.

Hvis du gik, Onslow, ville jeg også savne dig. Selvom vi tit er uenige. Jeg tror stadig der er lidt af en pladderhumanist (godt) gemt i dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ludvig skrev, for 14 minutter siden:

Kald det hvad du vil, men giv mig ret i at det nærmere sig ynkelighed af værste skuffe, når man som voksen, deltager på et anonymt forum, og ikke formår at tilkendegive sine holdninger under et og samme Nick.

Vh Ludvig.

 

Jamen der er vi da enige... men det er ikke lutter englebasser herinde, bare fordi at det går gak gak på talk2us :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ludvig skrev, for 17 minutter siden:

Kald det hvad du vil, men giv mig ret i at det nærmere sig ynkelighed af værste skuffe, når man som voksen, deltager på et anonymt forum, og ikke formår at tilkendegive sine holdninger under et og samme Nick.

Vh Ludvig.

Det er jo svært hvis det ene nick er blokeret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Det er jo svært hvis det ene nick er blokeret

ja det kan jeg godt se..:smile:, men det var vist ikke første gang med en dobbeltprofil eller husker jeg forkert..?

Så må ynkeligheden jo ligge hos meddeleren, som muligvis ikke har udtrykt sig klart nok..;-)

Måske skulle man lade bedreviden afgøre hvad der er ret og vrang..?

Men jeg syntes da det er helt fair, at det er personen bag, og ikke kun nicket der rammes.

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ludvig skrev, for 1 minut siden:

ja det kan jeg godt se..:smile:, men det var vist ikke første gang med en dobbeltprofil eller husker jeg forkert..?

Så må ynkeligheden jo ligge hos meddeleren, som muligvis ikke har udtrykt sig klart nok..;-)

Måske skulle man lade bedreviden afgøre hvad der er ret og vrang..?

VH Ludvig.

Nej du husker ikke forkert. BX brugte også en dobbelt profil for lang tid siden i chatten, tror jeg det var .

Men stadig, der står ingen steder man ikke må have dobbelt profil. Der står at de ikke må anvendes samtidig i en tråd eller på chatten. 

I dette seneste tilfælde blev ekstra profilen ikke brugt i tråde hvor BX havde skrevet før! 

Der er andre der har anvendt en ny profil, mens den oprindelige var karantæne lammet, uden der skete noget ved det? 

 

Hvis du kender nogle bedrevidende, så spørg dem om ret og vrang ;)  Jeg er ikke særligt god til at strikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu ved jeg ikke hvad der er sket med Borende X og er egentlig også ligeglad, men hvis han har fået karantæne, som i siger, er det sgu da logik for perlehøns at man ikke bare skal begynde at skrive fra en anden profil.. så er der jo ikke rigtigt grund til karantæne vel??? JEEZZZZ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bonobo skrev, for 1 minut siden:

Nu ved jeg ikke hvad der er sket med Borende X og er egentlig også ligeglad, men hvis han har fået karantæne, som i siger, er det sgu da logik for perlehøns at man ikke bare skal begynde at skrive fra en anden profil.. så er der jo ikke rigtigt grund til karantæne vel??? JEEZZZZ

Tjo Bonobo, men så er der sgu ikke mange perlehøns herinde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bonobo skrev, Lige nu:

Nu ved jeg ikke hvad der er sket med Borende X og er egentlig også ligeglad, men hvis han har fået karantæne, som i siger, er det sgu da logik for perlehøns at man ikke bare skal begynde at skrive fra en anden profil.. så er der jo ikke rigtigt grund til karantæne vel??? JEEZZZZ

Du kom mig i forkøbet..

Hvis man ikke selv fatter at man er uønsket..!, hvad er der så og stille op med bruger som ikke vil indordne sig..?

situationsfornemmelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Tjo Bonobo, men så er der sgu ikke mange perlehøns herinde :) 

I så fald kan jeg kun beklage at man ikke er i stand til at tænke indenad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Kodeordet er Goodwill / Badwill :ph34r:

ja, intet andet..:smile: bare vildt hvad det kan føre med sig af lurendrejerhed..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Han er vel over på Talk2us, med sine nye venner. :D

:grin: der vist ikke nogen form for " venner " på det site , men derimod nævnes der en masse , som værende huslere  og div andre ikke så pæne ting.. Både ledelse og eks ledelse herfra får da også tur:???:.. 

Måske det er oprydningstid/ opbrydningtid over hele linen??? 

Måske det bare er så råddent som resten af branchen.. ;-)

Personligt ville jeg i hvert fald aldrig tænke ,at vennerne er på nogle af de forum her;-)

God weekend og fredelig jul herfra.. 

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...