Hop til indhold
1955

Er denne kvinde besøgt af en af Jer?

Recommended Posts

KF skrev, for 48 minutter siden:

Det er der vist ikke mange chancer for:

http://www.dirtyrottenwhore.com/busty-babe-lanawith-plump-pussy-wearing-bodysuit-in-bed/

Plus hundred andre websites billederne er på.

Hej KF

Tak for svar, men ofte er der en vis lighed, så måske?? men har nogen besøgt "profilen" vil det måske besvare mit spørgsmål om hvordan hun er at besøge:-)

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
1955 skrev, for 8 minutter siden:

Tak for svar, men ofte er der en vis lighed, så måske?? men har nogen besøgt "profilen" vil det måske besvare mit spørgsmål om hvordan hun er at besøge:-)

Nu besvarer det ikke dit spørgsmål, men i stedet for at belønne en GP med et besøg, der ikke kan finde ud af at tage billeder af sig selv, kunne du besøge en GP, der rent faktisk har taget fine og realistiske billeder af sig selv og som måske endda har gode anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 14 timer siden:

Nu besvarer det ikke dit spørgsmål, men i stedet for at belønne en GP med et besøg, der ikke kan finde ud af at tage billeder af sig selv, kunne du besøge en GP, der rent faktisk har taget fine og realistiske billeder af sig selv og som måske endda har gode anmeldelser.

Kære Prince Det vil jeg bestemt også gerne, men de hænger just ikke på træerne - modsat thaiklinikkerne hvor det ofte er den på billederne du møder. Hvis du har et par links er jeg meget interesseret skal finde på noget til i morgen tirsdag?

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
1955 skrev, for 2 minutter siden:

Kære Prince Det vil jeg bestemt også gerne, men de hænger just ikke på træerne - modsat thaiklinikkerne hvor det ofte er den på billederne du møder. Hvis du har et par links er jeg meget interesseret skal finde på noget til i morgen tirsdag?

1955

Skriv et par beskeder til nogle af vores søde GPer herinde på EG og spørg om, de har planer for i morgen.
Der er flere, der har rigtig gode anmeldelser og som sikkert også kan linke til deres annonce.

Min opfattelse er, at alle pigerne herinde bruger egne billeder og er mægtig søde og rare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...