TV3 158 Skrevet 13. December, 2015 På vegne af TV3 vil vi gerne præsentere noget ganske nyt og epokegørende i dansk TV. Eroguide-Robinson-Ekspeditionen. Deltagerne er alle strandet på et ø-internetforum kaldet Eroguide.dk (benævnt Ø-EG i teksten). Folk der ryger ud, sendes til ø-internetforummet talk2us.dk (Ø-TU i teksten). Den måde brugerne har opført sig på herinde har gjort at TV3 må tage det op på tvbasis, det bliver en seermagnet udtaler direktøren for TV3. Deltagerne er Bundstokken: tidligere højt på strå på et andet forum der nu er dødt. Derfor giver han den lidt som den bitre mand på øen der synes alt var var bedre på det gamle forum, men heldigvis havde han bevaret de tætte kontakter til pigerne og mutter på seductionsgirls og de kunne milde ham lidt. De gode sider : er altid i forårshumør, så længe det varer. Aarhuselskeren : en ældre mand der uanset hvilke kugler han støber til krige og intriger altid er jordens største uskyldighed, når han selv skal sige det. De gode sider : er supersød og meget venlig overfor alle piger, og det er ikke påtaget. Borende X: pt sat i landflygtighed på talk2us.dk, de udstødtes ø, hvor han sender røgsignaler til Aarhuselskeren om hvordan slaget for hans comeback skal føres. De gode sider : er en fremragende tysklærer Montezi: den forbandede klanleder siger mange, Don Corelone bliver han også kaldt og han har et harm af piger omkring sig som han styrer som marionetdukker sammen med et par venner og laver en masse onde ting. De gode sider : ved alt om slankekure og at styre et netværk som han gerne fortæller andre om, jo han har mange sider i sig på. Bananas : omtal ikke Sverige negativt og vær sød ved banen, så er du inde i varmen, men træder du ham over tærerene bliver han dødsensfarlig, og det er let at komme til at træde ham over tærerne, så de andre træder varsomt eller træder ham bevidst over træerne for at drille. De gode sider : stik ham en thaipige der smiler til ham, så er han lykkelig og han vil gøre alt for hende og hendes familie Onslow : manden på den yderste højrefløj der for Kristian Thuelesen Dahl til at virke som en radikal spejderdreng, han har dog også humor så på den måde når enkelte af deltagerne ind til ham. De gode sider : yder gerne økonomisk hjælp til unge piger i det fattige østeuropa Iscenesat Virkelighed : en af pigerne i klanlederens harem, skarp tunge, strid og en dejlig stor røv. De goder sider : kønt ansigt Kanonkongen : drengen vi kun kan elske, eller elske at hade, altid sjov og positiv, holder sig lidt for sig selv. De gode sider : kan dyrke yoga og instruere andre i det også Rejsenetværk : øens nørd, taler gerne om hvordan han kan få flere kokosnødder når de går på jagt efter det, planlægger gode ruter og hvordan man mest effektivt pløkker dem ned eller kravler op efter dem, han generer ingen og taler mest for sig selv, men god at have som den praktiske Johan. De gode sider : er jo allerede nævnt Holsterbronx : en underlig fisk som har taget for meget ved lære af Aarhuselskeren, de to jyder har fundet sammen i en ubehagelig alliance, og planlægger ofte hvordan de kan sende kugler af sted til krige uden at blive opdaget. De er dog ikke klogere at de næsten altid bliver opdaget. De gode sider : er lærenem Krølle Bølle : øens sjove mand, altid mand for et godt grin. De gode sider : får smilet frem hos enhver Bebop : en person der hele tiden dømmer andre og føler sig bedre end andre, studerede jura i sin ungdom praler han ofte med, han glemmer bare at han kom ud med klassens dårligste karakter, er pt mellem karriereskift som han siger. De gode sider : han kan faktisk være rar nok når man er enig med ham LadyCherie : Sidder pt på talk2us.dk, de udstødtes ø, en meget erfaren dame, stik hende en smøg og et glas rødvin og hun kan fortælle historier om årtier i branchen der vil få enhver til at måbe. De gode sider : hun slår en prober knæve til enhver der går for tæt på og er faktisk ret underholdende at høre på Nille: også kaldt onkel rejsende mac, fortæller altid om sig selv, hans oplevelser og hvor mange piger han har knaldet, folk kan huske historierne til hudløshed. De gode sider : han løber en hurtig marathon, er vant til at løbe efter pigerne når de flygter fra ham nemlig Troldmanden: sin egen herre, lidt over det hele og gerne lidt på tværs, de gode sider : kan underholde med sit trylleshow så man bliver helt paf Sandra : sidder på talk2us.dk, hun havde været en af klanlederens pigers men blev kastet til side, hun er rasende på ham, de gode sider : hun er engageret i alt hvad hun foretager sig BigDick : sidder også på talk2us.dk, kan være sur og gnaven, og skælde ud, de gode sider : han bliver så dejlig glad hvis man kilder ham på maven Gerog : sådan en flink mand der render rundt lidt over det hele, de gode sider : man kan nå de grønne gennem ham De grønne : Ledvogter, Observator og Stabilizer, frygtet af mange, hadet af flere og elsket når de gør noget man er enig med dem i, de gode sider : de kender karantæne-knappen og er ikke bange for at bruge den, og det skaber så meget godt drama at man skulle tro det er løgn Dag nr. 1425: De vågnede sagte på Ø-EG, alle de gode mennesker. Iscenesat Virkelighed skulle på potten, og potten er jo altså bare et hul i jorden. Hun rejste sig og Gerog råbte, oh hvilken bølgegang mens Iscenesat Virkelighed gik hen over sandet. Nille var knap vågnet og havde ikke helt fået øjne, men mulmede er der mange bølger på havet i dag eller hvad siger du Rejsenetværk kom gående hen til flokken der lå der i deres lille bosted på stranden. Vær hilset gæve mennesker, nu skal i høre hvad dagens program er. Kl 09.21 er morgenmaden parat. Bliver vi færdige 09.51 kan vi nå at tage den lange tur rundt på øen efter kokosnødder inden middagsheden og frokosten, og........ Hvis du ikke holder din kæft nu Rejse, får du en kokosnød i hovedet råbte Bebop. Jeg er misforstået af min verden sagde Rejsenetværk og gik videre. Montezi vågnede også nu og sagde hvor er mine piger, hvor er mine piger, hvor er mine venner, hvor er min klan jamrede han. Du mener din pige, din pige, resten har du jo skræmt væk eller de er flygtet selv grinte Krølle Bølle. Skift til øen Ø-TU BigDick gik rundt og lavede pandekager til beboerne på de udstødtes ø, der var jo ikke så mange, så det var nemt for ham. Borende X havde travlt at med at forbedrede dagens røgsignaler til Aarhuselskeren, han skulle senere op på bjerget og sende dem - jeg hader det her sted, jeg vil tilbage, jeg vil tilbage. Tag nu en pandekage mere sagde BigDick, du har forsøgt med fire forskellige identiteter på Eroguide din Lurifaks og intet at lykkedes. Jeg har bl.a. heddet Lurendrejeren og ikke Lurifaks. Det ved du sagde Borende X vredt. Du skulle holde din kæft BigDick råbte LadyCherie, dig som har optrådt som LadysnowFox Det er også den satan til Montezi der er skyld i det hele sagde Sandra med ondskab i øjnene Så så venner, det er godt her på øen Ø-TU, tag nu en pandekage mere, det er min mors opskrift sagde BigDick igen Skift til øen Ø-EG Onslow var nu begyndt hans politiske foredrag og Bananas var godt gal i bananskralden. Han følte sig personligt ramt over Onslows torden mod Sverige. Nu holder du fandme kæft med det politiske snak Onslow brummede ham. Troldmanden kom farende, se her, se her, jeg kan magi og lavede et nummer Ha ha sagde Bundstokken, to numre i det, du fik den politiske diskussion tryllet væk og lavede et flot tryllenummer hvor mit ur også forsvandt, kan du ikke få Eroguide væk og Venuslogen tilbage til fordums tid Troldmand brummede han, men Troldmanden kunne ikke lave mirakler Kanonkongen kom listende, har I set de nye jokes i Hjemmet min mor har sendt mig, nu skal i høre. Folk listede hurtigt af. Aarhuselskeren og Holsterbronx gik og smalltalkede, og vupti var Aarhuselskeren væk, den gamle krop fik slæbt sig op på bjerget for røgsignalerne fra Borende X skulle i hus. Aarhuselskeren noterede og noterede, karantæne uden gyldig grund, skab tumult, få mig tilbage nu. Og således så gjort. Aarhuselskeren ned stranden igen, nu skulle slaget igang, de grønne havde taget sig en slapper nu igen oppe i hængekøjen lidt oppe af bjerget, men Aarhuselskerens råberi fik dem vækket, skal du sagde Observator søvnigt, hvem taler du til sagde Ledvogter, dig sagde Obstervator, oh jeg orker ikke sagde Ledvogter og sparkede blidt til Stabilizer, kan du ikke lige tage dig af den gamle råbende hønisse dernede. Hvorfor altid mig bjæffede Stabilizer. Jeg har fandme gjort min pligt brummede Ledvogter, se at komme afsted. Stabilizer mumlede noget surt på vej ned og mødte Aarhuselskeren der snakkede om fisk på øen der ikke blev behandlet ens når de skulle steges, og om Borende X. Stop stop stop, sagen er sådan og sådan sagde Stabilizer med lidt forkerte grammtisk tegnsætning. Jamen jamen jamen sagde Aarhuselskeren sådan har jeg ikke hørt det. Stabilizer blev sur nu og sagde hold din mund, jeg kan ikke gøre for hvad du hører, jeg ved hvad der er sket og gik igen, han ville op i hængekøjen til de andre grønne hvor de grønne befandt sig bedst. Aarhuselskeren gik fortvivlet rundt og fandt trøst hos Holsterbronx men han var ikke helt med på det hele Send et brev til din yndlingspige så bliver du og hende glade sagde Holsterbronx og det gjorde han så Det nærmede sig at der skulle fanges fisk og hentes kokosnødder. Rejsenetværk havde planlagt det hele, delt i grupper og meget andet. Men oh hvilke grupper han havde sammensat............. 32 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. December, 2015 Hej TV3. Jeg vil gerne som deltager. Udtrykke min store tilfredshed med som livet på øen forgår. Vi har det nu sjovt nok her. Og livet leves. Kanon indlæg. God søndag KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 13. December, 2015 Hehe, god humor, og sikken skrivelyst. Ser frem til næste ø-råd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 13. December, 2015 Helt igennem fantastisk indlæg !! sad med et stort smil på læben efter jeg havde læst den ! .. du gjorde lige hele min dag bedre ... Jeg håber på en fortsættelse snart kan næsten ikke vente ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 13. December, 2015 Uden sammenligning det bedste indlæg på EG..... EVER!!! har tårer i øjnene af grin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 13. December, 2015 Hold da op manner, dét er godt tv!. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 13. December, 2015 Hej, det er lille mig her: Krølle Bøllen. Jeg sad på potten, for jeg var knotten. Så kom TV3 - Nu skal vi på tur, for det er din tur Ja - jeg vil gerne med til øen, for jeg er så sød Hurra: endelig en på grineren.. Tak!. Glæder mig til næste akt!!!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. December, 2015 Jeg vil bare understrege, at jeg aldrig har (påstået at jeg har) læst jura - så dybt er jeg ikke sunket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. December, 2015 ha ha ha ha ha ha hvor er det sjovt Jeg glæder mig også allerede til næste del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 14. December, 2015 Og hvem gemmer sig bag TV3... hmmm.... kan det være... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9588 Skrevet 14. December, 2015 Her har vi så et kort over øen med titlen: Kokosnødder og ømme tæer http://www.ltkroman.dk/familien_carlsen/fc1/CHAP15.htm Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 14. December, 2015 Godt de ikke mangler vand, når nu Jernsvinet ikke er inviteret med på turen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. December, 2015 Agent 007 skrev, for 1 time siden: Godt de ikke mangler vand, når nu Jernsvinet ikke er inviteret med på turen Mon ikke at han takkede nej til deltagelse, grundet dårlig sanitet forhold? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. December, 2015 holstebronx skrev, for 15 minutter siden: Mon ikke at han takkede nej til deltagelse, grundet dårlig sanitet forhold? Der er jo ingen blandingsbatterier. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9588 Skrevet 14. December, 2015 (edited) Nu blev Jernsvinet spurgt om han ville med på turen, men da jeg som et led i min planlægning præsenterede ham for denne hjemmeside, hvor deltagerne passioneret deler gode råd om primitiv overlevelse i naturen - herunder fremskaffelse af vand uden adgang til et Damixa blandingsbatteri, da vendte Jernsvinet mig ryggen, og forlod mig i foragt: http://www.bushcraftdk.websitetoolbox.com/ Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 14. December, 2015 af Rejsenetvaerk 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 14. December, 2015 Agent 007 skrev, for 2 timer siden: Godt de ikke mangler vand, når nu Jernsvinet ikke er inviteret med på turen Jeg havde ikke tid, da jeg var på slæderejse med en slank nissepige fra det ydre Mongoli - hende kunne selv ikke Rejse have klaret på kun 10 min 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. December, 2015 TV3/?? Genialt bidrag til hyggesnak.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV3 158 Skrevet 14. December, 2015 Rejsenetværk kaldte de gode mennesker sammen. Montezi, Onslow, Aarhuselsker, Holsterbronx og Isecenesat Virkelighed, I skal fange fisk, de fik udleveret net og spyd og skulle ud i vandet og fange nogle af de mange fisk som der heldigvis var mange af i farvandet rundt om Ø-EG. Ja og så bliver det jo Bananas, Bebop, Bølle, Nille, Kanonkongen, Troldmand og den gode Gerog der skal finde kokosnødder, som også fik udleveret et kort og en tidsplan Sæt i gang sagde Rejsenetværk Det gode menneske til Montezi havde tændt en cigar, gik hen i trækassen, fandt en flaske Jack D, hev proppen af med tænderne og spyttede den ud i sandet og tog en ordentlig slurk. Han var i ført de vanlige sorte solbriller som vi kender fra hans profil og den bare overkrop, som han selv synes er lidt lækker. Han kastede sig i sandet under en palme med cigaren i kæften og hånden om Jack D-flasken og sagde til Iscenesat Virkelighed, fang nogle fisk til mig, kvinde. Onslow gik hen til ham og sagde at han fandme også skulle bidrage, Montezi replicerede at han holdte øje med om der skulle komme hajer, han skulle nok råbe hvis han så en hajfinne. Iscenesat Virkelighed rystede på hovedet, og sagde til Onslow, lad ham bare være, så hun og Onslow fik samlet den resterende gruppe og de gik ud i vandet for at fange fisk. Der stod de så, disse gode mennesker, Aarhuselskeren, Holsterbronx, Onslow og Iscenesat Virkelighed med deres spyd og net og forsøgte at fange fisk. Timerne gik og der kom lidt i nettet som de hver gang gik ind med på stranden og smed i en bøtte med havvand. Montezi brummede overfra skyggen under palmen hver gang de kom ind med fisk , ser godt ud, ser godt ud, forsæt, forsæt. Nu skete der jo så det der kan ske med en kvindes krop, i de 3-4 timer de gæve mennesker stod derude for at fange fisk, meldte sig en anelse blod i vandet, ikke noget vores 4 helte lagde mærke til, men det var ved at være den månedlige tid for Iscenesat Virkelighed. Desværre er det jo sådan med hajer, at de kan lugte blod i vandet på meget lang afstand, så mens Iscenesat Virkelighed stod med de 3 gode mænd blev de omringet af hajer, bagfra, fra højre og venstre. Don Corelone som han gerne ville kaldes (Montezi), med cigaren og Jack D-flasken som lå under palmen som skulle have holdt øje med hajfinner, var faldet i søvn i sin brandert. Der stod de så, de 4 gæve mennesker, Aarhuselskeren rystede af skræk, Holsterbronx begyndte at græde, men så tog Isecenesat Virkelighed og Onslow bestik af situationen, nu banker vi de hajer på snuden med de her to store fisk, vi har fanget, så trækker de sig lidt, så tager vi hurtigt de to tøser på nakken og bærer dem ind på stranden sagde Onslow til Iscenesat Virkelighed. Lad os komme i gang sagde Iscenesat Virkelighed. Og det gjorde de så, bankede hajerne på snuden og Iscenesat Virkelighed tog Aarhuselskeren på nakken og Onslow Holsterbronx på nakken, alt imens Aarhuselskeren og Holsterbronx pev af skræk og de alle 4 kom helskindet ind på øen. Tak tak søde Iscenesat Virkelighed, hvis jeg kan gøre noget for dig, så sig til, sagde vor søde ven Aarhuselskeren, og din mås er så dejlig, du er så flot Tror ikke jeg kan bruge dig til så meget og dit fedteri kommer du ingen vegne med, sorry to say it, replicerede den lidt stride Iscenesat Virkelighed Nu ham Onslow var jo en lidt af en karl på mange måder. Der stod der politik i hovedet på ham og som tidligere nævnt er han så højreorienteret at Kristian Thuelesen Dahl i sammenligning virker til at være en radikal spejderdreng. Han er sønderjyde, stor, stærk og stolt men han snakkede for meget politik og var for rabiat mente mange. Iscenesat Virkelighed tændte ikke på det med politik, men hun havde sine lyster, ja og det havde Onslow også jo. Der skal jo generelt ikke så meget til før vi mænd er solgt, så hun sendte ham et smil, og ja så var han der med tungen ud af halsen. Har du set hvad der er omme bag klipperne, jeg har gemt den seneste udgave af medlemsbladet fra Stop Islamiseringen af Danmark (SIAD) der, skal vi læse det sammen sagde Onslow og mente selv det måtte være årets scorereplik, det kunne ingen da sige nej til tænkte vore gæve ven. Men Iscenesat Virkelighed er ikke sådan at bide skeer med. Drop det politiske fis, vil du have fisse eller ej sagde hun. Jamen det vil jeg da gerne, sagde Onslow, men kom i tanke om at Iscenesat Virkelighed havde det månedlige, og sagde, men du har jo det røde Iscenesat Virkelighed sagde igen, vil du have fisse eller ej, selvom jeg har det røde, har jeg sku da stadig en fisse Onslow, vor gæve og nu småliderligede ven, kunne jo ikke stå for det tilbud, Iscenesat Virkelighed var jo en meget køn pige, og hun havde noget til gården og gaden også, en stor velformet røv og det par store dejlige bryster og hvem kunne stå for det, Ja Onslow kunne ikke på trods af menustrationen Du er blond, du har blå øjne, du er prototypen på en sød dansk ung pige, og dem der bliver der færre og færre af fordi vi bliver overrendt af mennesker sydfra som vil udryde os sagde Onslow da de gik på vej over bag palmerne Hvis du snakker om politik engang til bærer jeg dig ud til hajerne, sagde Iscenesat Virkelighed Endelig kunne Onslow finde ud af at lade det politiske ligge Finurlige Montezi var begyndt at få øjne fra sin brandert, hov der går min pige da han så Iscenesat Virkelighed gå afsted med Onslow, mumlede han, eller hun er sku nok ikke min pige alligevel, fandens til ustabile kællinger sagde han. Han tog en slurk mere fra Jack D-flasken som så blev tom og gik på slingrekurs op til trækassen for at finde en ny flaske mens han mumlede for sig selv, alle siger jeg er klanleder og har et haram af piger og venner, men hvor fanden er de henne når jeg har brug for dem, den eneste ven jeg har er Jack D, og det eneste jeg kan styre er mig og min krop, mumlede han Vor fine ven Holsterbronx havde slået lejr med det gode menneske til Aarhuselsker og hviskede til ham, ja og hans krop har han ikke engang styr over i dag sådan som han slingrer afsted. Aarhuselskeren replicerede heller ikke i dag. Der gik en rum tid, og Iscenesat Virkelighed og Onslow vendte tilbage, Onslows hænder og ansigt (omkring munden) havde noget blod på sig, altid betænksomme Rejsenetværk kom løbende med sygekassen da han så Onslow, Rejsenetværk sagde - jamen allerkæreste Onslow er du kommet til skade, du er jo fyldt med blod, Onslow sagde ingenting men skubbede ham hårdt til side og gik direkte til trækassen, han ville have en genstand nu oven på oplevelsen med Iscenesat Virkelighed og det kunne ikke gå hurtigt nok, Iscenesat Virkelighed kom nynnende, nærmest svævende hen over sandet (og det er ret godt gået når man tænker på hvilken vægtklasse hun er i) og hun virkede lykkelig. Bananas, Bebop, Bølle, Nille, Kanonkongen, Troldmand og Gerog hvad med dem, ja det må du nok sige. Det havde været noget af en tur de havde været på. Meget kan man sige om Rejsenetværk, meget skal der også siges om Rejsenetværk, men at sætte tre egoer sammen som Nille, Bebop og Bananas var optakt til god TV. Om Rejsenetværk i sin visdom havde set det helt anderledes eller ikke, ved vi ikke, men det gik noget anderledes end forventet. Den gode gruppe på 7 fantastiske mennesker begav sig ud efter kokosnødder. Huhej, huhej, nu er vi på vej, Krølle Bølle og Gerog slog takten an i munter stil. Men flere var i deres vante roller. Bananas gik rundt med sin dolk, og var parat til at tage den frem, hvis han følte at en eneste trådte ham over træerne, ingen skulle stille spørgsmål til svenskernes fornuft, og faldt der en bemærkning der kunne ramme Bananas selvværd eller selvtillid, så havde han dolken parat. Kanonkongen, ja, ham der er venner med alle og ham der særligt gerne vil være venner med pigerne, men piger var der jo ingen af, så han måtte nøjes med Bananas, men Kanonkongen er jo en lommefilosofisk fyr med hang til lommepsykologi også. Han gik frejdigt over til Bananas. Hej Bananas, har du set solen skinner, fuglene kvidrer, naturen er skøn, er livet bare ikke herligt, kvidrede Kanonkongen lystigt med sit store smil over hele fjæset. Hvad mener du med det, siger du mit liv ikke er herligt, skal du være fræk, jeg har det fandme godt og du skal ikke komme her og sige noget andet, vrissede Bananas. Jamen min kære Bananas sagde Kanonkongen, som jo er et tålmodigt og venligt væsen, jeg ville bare fortælle dig lidt om det der gør mig glad i dag, hvad gør dig glad i dag og generelt. Bananas blev fanget på det forkerte ben nu, Kanonkongen havde spillet ham et kort fra lommepsykologiens kasse, at få ham til at fokusere på det positive. Det lykkedes og de to herlige mennesker begyndte en lang og dyb samtale om livets glæder. Gerog, venligheden selv (virker det til indtil videre i hvert fald) gik og små pludrede med Nille. Nille fortalte om hans liv på FKK, han var jo FKK-kongen, vidste alt om FKK, alt om pigerne, Nille fortalte og fortalte om alle de piger han kneppede, 9 på en aften og nat, næste næste næste var det for Nille når han var på FKK, Gerog havde hørt det 50 gange før, men også han var et tålmodigt menneske. Gerog som også på sin egen måde er en vis og dyb mand (måske flere bliver overrasket nu når jeg skriver det), men han sagde bag hvert af dine knald er der en pige med følelser, bag hvert af dine knald er der en skæbne, det er bare et knald for dig måske som du så kan prale af, men tænk på det er mennesker du har med at gøre, mennesker som dig og mig, de piger er ikke bare et stykke kød du tager ned fra hylden, de piger er ikke bare et stykke legetøj, har du tænkt på hvad der gemmer sig bag øjnene på den GP du er sammen, har du tænkt hvad hendes drømme er, har du tænkt på hendes situation, eller tænker du bare på at få knaldet så mange som muligt og så er alt andet ligegyldigt, sagde Gerog. Nille var rystet, hans stemme bævrede, han fik tårer i øjnene. Nille kom ned på jorden, der hvor Gerog normalt altid er, og de to dejlige mennesker fik en god lang samtale. Krølle Bølle og Bebop gik og talte lidt sammen. Som sædvanlig var Bebop på mærkerne, aggressiv og blev der sagt en sætning som han ikke var enig i, fik Krølle Bølle læst og påskrevet og en lettere arrogant belæring. Krølle Bølle er jo som han er, en umiddelbar sjov gut med humor, men har ikke samme dybde som Gerog og Kanonkongen. Han begyndte at fyre lidt halvdårlige joks af - har du hørt om tandlægen der havde så lidt at bestille at han trak tiden ud, jokede Krølle, hø hø sagde Bebop lidt, Krølle forsatte med halvdårlige jokes, den unge prostituerede var hos lægen, der var en smule bekymret. Han tog en blodprøve, men blødningen ville ikke stoppe, så han sagde: Det er da vældigt, som De bløder. Jeg formoder, at De taber meget i menstruationsperioden? Ja, svarede den prostituerede. doktoreren: Jeg vil tro, det drejer sig om 10.000-12.000 kr. Hø hø sagde Beop, langsomt blev isen tøet op og de formidable mennesker gik nu og grinte og fyrede dårlige vittigheder af til hinanden. Troldmanden, hvad med ham tænker den opmærksomme. Jamen han førte an, havde fået kortet af Rejsenetværk og førte gruppen de rigtige steder hen. Kokosnødder fandt de også og vendte alle sammen hjem med favnen fuld af kokosnødder. Nu kunne man jo så tro at alt virkede fryd og gammen men som det jo hører sig til i Robinson Ekspeditioner så kommer der (uventede) gæster til. Minsandten om der kommer kom en båd med flere til øen. Daniella, Claire, Line, Jernsvinet, Prinz var de nye deltagere Kort præsentation af dem Prinz : havde valgt sit navn da han jo er prinsen på den hvide hest, når han selv skal sige det. Ellers en munter fætter der kender mange af de skumle steder i det mørke jylland. De gode sider : er faktisk en habil rytter så noget med en person på en hest og hans navn passer da, elsker kravle op og ride enhver, og jeg mener enhver, der er nede eller står på alle fire. Daniella : sød, sødere, Daniella sagde mange, men var det nu også sådan. Hun kunne fortrylle ethvert hjerte, hun kunne flirte med alle, altid sød, ligetil og glad, men under overfladen der var der måske andre sider også, der lå i hvert fald en bunke knuste mandlige hjerter hun havde haft i sine hænder tidligere rundt omkring og uvenskaber med andre piger havde hun også på sit cv, så det lover godt for dramaet på øen..... De gode sider : en pryd for øjet, øret og sjælen - sidstnævnte så længe man er inde i varmen. Claire: hun siger selv at hun har russisk zar blod i sig, og opfører sig derfor som en prinsesse, hun siger selv hun nedstammer fra den russiske zar Aleksander den 3., men faktum var at hun nok havde russisk blod i årerne men det var fordi hendes oldefar var opvasker hos Aleksander den 3, onde tunger vil sige at hun var selvoptaget og forkælet, men som hun altid sagde: det er jo deres problem at de ikke har fundet ud af at jeg er en prinsesse og derfor opfører mig som en. De gode sider : hun er en pige med personlighed, går ikke i med væggen Jernsvinet : aktiv VVS forhandler med forkærlighed for vvs armaturer, ellers en meget jovial og rolig mand der forventes at danne gruppe med Kanonkongen, Bølle, Nille, Prinz. De gode sider : han taler åbent om ægteskabets glæder og sorger, og har gode forslag til hvad man skal gøre hvis man er træt af konen. Line: god karma, god karma, en ældre moden hippidame, altid klar på en pibe sjov tobak og masser af god karma, men bag den gode karma gemte der sig også en hård forretningsdame, men den hemmelighed ville Line helst ikke have ud, hun ligefrem påstod der ikke var, men hun var ikke bedre end så mange andre gamle hippier, på deres gamle dage var de og også Line blev småkapitalistiske men at få hende til indrømme ville aldrig ske. De gode sider : fest og farver, te, lejrbål, guitar og en god pibe sjov tobak så var Line kørende Krølle Bølle sagde : jamen velkomme til jer, her plejer de grønne ellers kun at smide folk ud fra, så det er helt nyt at der pludselig kommer nye til uden at de har smidt nogen over på Ø-TU de seneste par timer Krølle, Kanonkongen og Gerog har hidtil næsten kun vist deres pæne sider, er de virkelig mennesker uden en skyggesider eller er de bare ikke kommet op til overfladen endnu ? Holder forvandlingen af Bebop, Nille og Bananas ved ? Hvordan vil den fasttømrede gruppe af gode og gæve mennesker reagerer på de 5 nytilkomne sympatiske mennesker ? Kan vores charmør-drenge lade de flotte piger være eller omvendt ? Hvad sker der på Ø-TU, der har skjult sig et kvindemenneske i grotten på Ø-TU hvor hun har siddet og lagt planer, de andre ved ikke hun er der, endnu, hvad sker der når hun dukker frem, bliver hun budt velkommen der af de andre og vil BigDick også lave pandekager til hende ud fra hans mors opskrift, og hvem er hun, hvilke planer har hun ? Og hvad med ø-rådet ? de grønne, sover de bare hele tiden når de ikke lige skal få afløb for deres sadomasochistiske tendenser og sparker en karantæne afsted og hvor har man dem henne i dette spil på Ø-EG ? Beklager at forsættelsen her nok har givet flere spørgsmål end svar men i næste afsnit bliver vi nok alle klogere. 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 14. December, 2015 (edited) Fantastisk fortælling, næsten som at være der selv!! Men også kun næsten, for der mangler nemli' noget - Mig! Jeg vil med på næste hold!! Jeg er altid dér, hvor der er nemme point at hente. Den pæne dreng i klassen, som kun er på tværs når han kan tror at han kan høste likes fra de andre ved at være det . Men ellers er jeg altså god nok, når jeg selv skal sige det. Redigeret 14. December, 2015 af Brutus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 14. December, 2015 Rejsenetvaerk skrev, for 5 timer siden: ...da jeg som et led i min planlægning præsenterede ham for denne hjemmeside, hvor deltagerne passioneret deler gode råd om primitiv overlevelse i naturen - herunder fremskaffelse af vand uden adgang til et Damixa blandingsbatteri, da vendte Jernsvinet mig ryggen, og forlod mig i foragt: Du er i sandhed misforstået af din verden!. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 14. December, 2015 Brutus skrev, for 8 minutter siden: Fantastisk fortælling, næsten som at være der selv!! Men også kun næsten, for der mangler nemli' noget - Mig! Jeg vil med på næste hold!! Jeg er altid dér, hvor der er nemme point at hente. Den pæne dreng i klassen, som kun er på tværs når han kan tror at han kan høste likes fra de andre ved at være det . Men ellers er jeg altså god nok, når jeg selv skal sge det. Jeg har hørt du kommer med på et afbud pga. at Aarhuselskeren får diarré i næste episode og derfor må hurtigt hjem 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 14. December, 2015 Gerog, kender du næste episode ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 14. December, 2015 Bing skrev, for 15 minutter siden: Gerog, kender du næste episode ? Nej, dog ikke. Men jeg forestiller mig Brutus som den lille dreng, der nået ned til slikbutikken 5 minutter over lukketid, og som nu håber på at blive lukket ind aligevel Og det vil jeg da gerne hjælpe ham med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 14. December, 2015 Haha, måske det er ham der får tyndskide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg