Dressmann 580 Skrevet 15. December, 2015 Er der nogle som har besøgt hende?https://annoncelight.dk/showad/198561 - de bryster lokker...! Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 15. December, 2015 Enig dog er det lidt underligt at hun tilbyder UG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 15. December, 2015 Hun plejer at kalde sig noget andet og være i Lyngby området og kun tage imod mænd over 35. så vidt jeg husker Har overvejet at besøge hende nogle gange. ser frem til din anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 (edited) Hey Hun frister også MEEEGET her Hvis en lægger vejen forbi og kan sige OK - så er jeg KLAR Men på en eller anden måde virker den lidt spøjs.....for godt til at være sandt.....på en eller anden måde.. Redigeret 15. December, 2015 af Norbert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 15. December, 2015 Pigen er ægte nok, OM det er hendes billeder, det tvivler jeg lidt på.. HVIS det er, så har hun taget på siden, ikke at hun er fed eller sådan, men en del mere på hofterne, lidt "længere" bryster, og lidt større "delle" på maven.. Men, hun kunne godt være 20'ish .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 TboneDK skrev, for 2 minutter siden: Pigen er ægte nok, OM det er hendes billeder, det tvivler jeg lidt på.. HVIS det er, så har hun taget på siden, ikke at hun er fed eller sådan, men en del mere på hofterne, lidt "længere" bryster, og lidt større "delle" på maven.. Men, hun kunne godt være 20'ish .. Du har besøgt pigen?? Kan du afslører lidt mere om hende? Er sexen god, eller er det maskin-agtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 15. December, 2015 (edited) Hun gav et ok, ikke mere, blow .. Hun er selv vild med at ride, men knepper gerne i andre stillinger. Det var so-so - ikke fantastisk, men heller ikke dårligt - tror ikke jeg kommer igen, lidt sådan "Been There, Done that"-agtigt ... Pigen, er nu meget sød, snakkende og venlig, men lidt sådan "brøndby"-agtig tøs Redigeret 15. December, 2015 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 15. December, 2015 hmm - fake pics er altså et "turn-off". Har en aftale i morgen - men måske jeg skal aflyse? Eller endnu bedre - "forlange" en pic, som er nyt og en form for "ægthed"s-faktor. Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 15. December, 2015 TboneDK skrev, for 1 time siden: Pigen er ægte nok, OM det er hendes billeder, det tvivler jeg lidt på.. HVIS det er, så har hun taget på siden, ikke at hun er fed eller sådan, men en del mere på hofterne, lidt "længere" bryster, og lidt større "delle" på maven.. Men, hun kunne godt være 20'ish .. Den store tatto over hendes ene knæ fortæller vel om billederne er ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. December, 2015 Håber DressMann besøger pigen Og vil dele sin oplevelse med os... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 16. December, 2015 Jeg spurgte om det blev billigere med gummi, som det så ikke gjorde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 17. December, 2015 nuhok skrev, den 16/12/2015 at 05:23: Jeg spurgte om det blev billigere med gummi, som det så ikke gjorde He he . tror klart det bliver billigere i længden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bricklayer 2 Skrevet 19. December, 2015 SKAMMER MIG OVER AT DENNE ANNONCE ER BLEVET INDRYKKET I MIT NAVN,OG DET KUN FOR AT HJÆLPE EN UNG PIGE.DET ER GÅET HELT GALT, PIGEN ER SKIDE SØD, MEN MEGET BESVÆRLIG EN RIGTIG PRIMA DONNA MED NYKKER OG DET HELE. HUN ER BARE IKKE TYPEN DER HAR "KUNDE HJERNE" OG HUN ER IKKE SØD VED KUNDER OG HAR HELLER IKKE VÆRET DET VED MIG, DER HAR PRØVET AT HJÆLPE HENDE. BROK BROK BROK,OGSÅ OVERKUNDER, SÅ VAR PIKKEN FOR STOR, SÅ VAR DEN FOR LILLE, SÅ KOMHAN FOR HURTIGT , JA HELE VEJEN IGENNEM. NU ORKER JEG IKKE MERE MED DENNE MIRA, NU MÅ HUN SEJLE SIN EGEN SØ OG FINDE SINE EGNE KUNDER OG GÆSTER OG IKKE ØDELÆGGE MIT RY OG RYGTE GOD AFTEN TIL ALLE HÅBERIKKE I TAGER DETTE ILDE OP OG DØMMERMIG NEGATIVT GRUNDET DETTE. P.S MANGE HAR BETVIVLET HENDES ÆGTHED,DET ER DER INGEN GRUND TIL HUN ER "REAL" OG EN FLOT FLOT PIGE Hermed en enestående chance for at møde dejlige DANSKE MIRA MIRA er 20 år, hun er glat og udstyret med naturlige G skåle ( G 70 i bh ). MIRA tilbyder møder , hvor vi slikke og sutter og ender med at kneppe i forskellige stillinger UDEN GUMMI. Du må eksploderer og sprøjte oppe i MIRA, dog sluger MIRA ikke sæd dette koster 1.500 kroner og prisen kan ikke diskuteres. MIRA tager i mod dig i en fræk bh og en lille sart blonde g-streng MIRA sender IKKE flere FOTO, og er ikke til flere mænd på samme tid. skriv hvis du er seriøs på : [email protected] dett er er IKKE en fake annonce hvor der kræves forudbetaling og andet "morsomt", men en seriøs annonce SKRIV I EMNEFELTET HVAD TID DU ØNSKERAT KOMME MIRA Er den pige du altid har drømt om at sexe med, men aldrig har opnået. det ser ud til at butikken er lukket. Bricklayer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 20. December, 2015 Er jeg den eneste der synes at Bricklayers indlæg er meget selvmodsigende ?? Skulle en moderator måske få lidt styr på dette "nye" medlem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 20. December, 2015 Borntofly skrev, for 2 timer siden: Er jeg den eneste der synes at Bricklayers indlæg er meget selvmodsigende ?? Skulle en moderator måske få lidt styr på dette "nye" medlem ? Han citerer fra annoncen - direkte. Konkluderer med at "det ser ud til butikken er lukket". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karmann 14 Skrevet 20. December, 2015 Har forsøgt at skabe kontakt, men ingen respons :S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. December, 2015 Hendes email i den annonce virker ikke.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
futteman 23 Skrevet 23. December, 2015 Hej alle har lige været forbi det kan godt være lidt svært at få kontakt men her ægte nok og det er foto også, selve behandling er ok men heller ikke mere og ja er til UG og man kan fyre sine opsparet dråber af i hende futte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 23. December, 2015 Hvirdan får man kontakt med hende hvis mailen ikke fungerer? Der er ikke noget tel.nummer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
futteman 23 Skrevet 23. December, 2015 https://annoncelight.dk/showad/198929 hun her flere profiler men det forgår på mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 23. December, 2015 futteman skrev, for 43 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/198929 hun her flere profiler men det forgår på mail Billederne er noget lidt andet end på hendes første annonce hvor en stram krop med meget faste bryster blev brugt som blikfang Tror jeg springer over når der er så voldsom divergens på de billeder der bliver brugt:/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 23. December, 2015 Borntofly skrev, for 5 timer siden: Billederne er noget lidt andet end på hendes første annonce hvor en stram krop med meget faste bryster blev brugt som blikfang Tror jeg springer over når der er så voldsom divergens på de billeder der bliver brugt:/ De sidste billeder (de nye) viser hende, som hun faktisk ser ud ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2015 OK billeder - de sidste Hvis der så kunne falde lidt mere ro over det hele... Så er jeg frisk på at besøge hende i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 23. December, 2015 TboneDK skrev, for 4 timer siden: De sidste billeder (de nye) viser hende, som hun faktisk ser ud ... Så må jeg da sige at de første billeder hun brugte er noget misvisende. Der er jeg mest til piger hvor billederne bare er nogenlunde retvisende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 24. December, 2015 Borntofly skrev, for 9 timer siden: Så må jeg da sige at de første billeder hun brugte er noget misvisende. Der er jeg mest til piger hvor billederne bare er nogenlunde retvisende Enig, også derfor, jeg nævnte at hendes billeder IKKE passede, da jeg var forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg