Hop til indhold
Gæst

Hvad ønsker du dig, VIRKELIG, til jul?

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Jeg ønsker mig en lille petite sag som gør det at tilfredsstille Havnebumsen til meningen med hendes liv ( selvfølgelig både en version i blond og brunet)

Jeg ønsker mig også en kvinde med lidt former og nogle dejlige babser som gør det at tilfredsstille Havnebumsen til meningen med hendes liv (selvfølgelig både en version i blond og brunet)

4 gaver er vel ikke nok. Så en lille Thaimis hvis eneste mål med livet er at tilfredsstille Havnebumsen. 

Altså træet er jo stort, så der er vel også plads til en negerpige som eneste mening med liver er …...

Alle gaver behøver jo egentlig heller ikke lægge under træet!!!!!! en flot indpakket Porsche 911, håndbygget sportsvogn når det er bedst!  Og nu vi er ved bilerne, så en Hummer til snevejr og en Audi A8 når der skal være stil på drengen… ej en caterham når det skal være sjovt kunne også være fint.

Et lille slot ned til havet og en båd i passende størrelse. 

Lækre tjenestepiger iført nogle ganske charmerende stuepigeuniformer, hvor der er nedringet til navlen… ja også privatchauffør så Havnebumsen kan komme hjem trods han har fået en lille en. Havemænd til parken er vel også fast inventar ved sådan et slot.

Nogle mere fornuftige politikkere hos EU som velvillig låner pengene ud til mig fremfor til grækenland, så der er penge til at opretholde en hvis levestandard. Naturligvis under samme forhold somgrækenland har, hvor de ikke har nogen forventning om Havnebumsen betaler tilbage. 

Ja det ville egentlig glæde Havnebumsen overordentlig meget at pakke op :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu ønsker jeg mig ikke så meget andet end at min underbo bliver færdig med at knalde. For fanden hvor er jeg træt af ikke at kunne sove over det hyleri....

Også ønsker jeg at jeg her en af de kommende dage kan gøre gengæld.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinden skrev, for 8 timer siden:

Lige nu ønsker jeg mig ikke så meget andet end at min underbo bliver færdig med at knalde. For fanden hvor er jeg træt af ikke at kunne sove over det hyleri....

Også ønsker jeg at jeg her en af de kommende dage kan gøre gengæld.... 

Det bliver næppe et problem at finde en frivillig til at hjælpe ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 13 timer siden:

Jeg ønsker mig en lille petite sag som gør det at tilfredsstille Havnebumsen til meningen med hendes liv ( selvfølgelig både en version i blond og brunet)

Jeg ønsker mig også en kvinde med lidt former og nogle dejlige babser som gør det at tilfredsstille Havnebumsen til meningen med hendes liv (selvfølgelig både en version i blond og brunet)

4 gaver er vel ikke nok. Så en lille Thaimis hvis eneste mål med livet er at tilfredsstille Havnebumsen. 

Altså træet er jo stort, så der er vel også plads til en negerpige som eneste mening med liver er …...

Alle gaver behøver jo egentlig heller ikke lægge under træet!!!!!! en flot indpakket Porsche 911, håndbygget sportsvogn når det er bedst!  Og nu vi er ved bilerne, så en Hummer til snevejr og en Audi A8 når der skal være stil på drengen… ej en caterham når det skal være sjovt kunne også være fint.

Et lille slot ned til havet og en båd i passende størrelse. 

Lækre tjenestepiger iført nogle ganske charmerende stuepigeuniformer, hvor der er nedringet til navlen… ja også privatchauffør så Havnebumsen kan komme hjem trods han har fået en lille en. Havemænd til parken er vel også fast inventar ved sådan et slot.

Nogle mere fornuftige politikkere hos EU som velvillig låner pengene ud til mig fremfor til grækenland, så der er penge til at opretholde en hvis levestandard. Naturligvis under samme forhold somgrækenland har, hvor de ikke har nogen forventning om Havnebumsen betaler tilbage. 

Ja det ville egentlig glæde Havnebumsen overordentlig meget at pakke op :-)

Det var sørme en lang ønske liste, her en lille Thai-Mis til dig http://www.dailymotion.com/video/x908u_little-britain-tingtong_news 

Med hensyn til billige EU-lån, så vil rådet være at optage en aller-helvedes masse kvik-lån, således at rente-byrden overstiger dit BNP, så vil Angela kontakte dig hurtigst muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jazz skrev, den 18/12/2015 at 22:19:

Rensdyr smager nu ellers temmelig godt, hvis du har knaldet alle julemandens dyr ned, må der være nok til hele din Landsby, smid julemandens kadaver ind til dine svin, så også de, kan mærke at det er jul.

Når min landsby har fået det de har behov for, må jeg have fat i Bendix W der kan flyve over (Ø-EG), og smide det resterende ned til dem, så får de jo også kød at spise, i stedet for fisk og kokosnødder. wave.gifwave.gifwave.gif  Jeg er jo så flink. sm154.gif  sm154.gif  

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber du har misforstået mit skriv, men skal nok gemme et par køller til dig.

Nej jeg vil have fat i Bendix W, så han kan få det tilbage værende læsset i flyveren og flyve til (Ø-EG) og smide det ned til dem.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jazz skrev, den 18/12/2015 at 23:10:

Jeg har hørt rygter om at julemanden, har hende her med til alle på EG, som har været artige.

567483bf8fa61_barrvsantaimages.jpg.06b3a

Hvis man er på EG er man da vist ikke artig...eller hyr?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maii Love skrev, den 20/12/2015 at 09:08:

Behold du dit løg - Jeg har alt hvis jeg har min Alfi <3 Men jeg giver gerne en tur ;) 

Jeg ville da også gerne have en tur...og det behøver ikke være i bilen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så lakker julen mod enden, og den stakkels julemand, kan vel også blive træt af de evindelige ønsker, og kun at give give give.....nu vil han ha lidt tiltrængt på den dumme ...........

mother.jpg.6439ccf9c9fc87abf6e84523114c7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manden kommer hjem sent juleaften og er chokeret over at finde Julemanden i gang med hans kone i soveværelset. 

Manden: - "Hvad foregår der her?"

Julemanden: - T"Jah... Øhh... Jeg løb tør for gaver... Og noget skulle hun jo have..."

sm24.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...