Hansen8600 23 Skrevet 19. December, 2015 Hej. Besøgte igår en glædespige, og blev budt inden for af vagtpigen som fortalte at der lige var optaget, men jeg kunne vente i rummet ved siden af, med en kop kaffe. Efter 15 Min venten kommer pigen ind, og stor er min overraskelse, da jeg ser, at det er en af mine gode venners kæreste. Vi bliver enige om, at det nok er bedst, at vi glemmer dette her efter en snak. Senere igår sendte hun mig en SMS om vi lige kunne tale sammen, hvilket vi gjorde og jeg lovede hende igen, at dette her blev mellem hende og mig. Har i GP og kunder været ude for det samme og hvordan taklede i situationen? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 19. December, 2015 Hansen8600 skrev, for 12 minutter siden: Vi bliver enige om, at det nok er bedst, at vi glemmer dette her efter en snak. Skal det forstås som at du knaldet med hende, eller gik du hjem uden at gøre det? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Hvis det havde været min homeboys kæreste jeg mødte, så ville jeg først og fremmest ikke have sex med hende, og jeg ville have meget svært ved at skulle lyve overfor ham. Den havde ikke været sjov. Jeg ved ikke hvad, jeg ville have gjort, men det optimale ville være, at hun fortalte sin kæreste om det, for jeg vil virkelig ikke gå år efter år og lyve for min ven. Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 1 minut siden: Hvis det havde været min homeboys kæreste jeg mødte, så ville jeg først og fremmest ikke have sex med hende, og jeg ville have meget svært ved at skulle lyve overfor ham. Den havde ikke været sjov. Jeg ved ikke hvad, jeg ville have gjort, men det optimale ville være, at hun fortalte sin kæreste om det, for jeg vil virkelig ikke gå år efter år og lyve for min ven. Jeg ville holde min kæft, jeg vil ikke ødelægge deres forhold, de må selv om, om de vil være ærlig overfor hinanden. De fleste mænd skjuler overfor kone/kærester at de går til prostituerede... 9 Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 19. December, 2015 Min gode ven ville helt sikkert vide jeg køber sex. Hvis jeg mødte hans kæreste i døren ville jeg nok ikke have sex med hende- jeg ville ihvertfald ikke gentage det ved senere lejlighed. Jeg ville spørge hende om hendes kæreste, min ven, kender til hendes job, hvis han ikke gør det ville jeg foreslå hende at tage snakken med ham. Jeg ville ikke fortælle ham noget - overhovedet - og jeg ville naturligvis ikke besøge hende igen 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen8600 23 Skrevet 19. December, 2015 gerog skrev, 1 time siden: Skal det forstås som at du knaldet med hende, eller gik du hjem uden at gøre det? Jeg snakkede kun med hende, men hvis ikke hun var en bekendt, havde lysten til sex været der. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 Ved hendes kæreste hvad hun laver? Det fremgår ikke nogen steder Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 19. December, 2015 (edited) Hansen8600 skrev, for 3 timer siden: Har i GP og kunder været ude for det samme og hvordan taklede i situationen? Læs evt. her hvor galt det kan gå og hvorfor man skal holde sin mund ! efterfølgende har mit liv været præget af storforbrug af alkohol (Er nu total tørlagt efter levertransplantation) storforbrug af GP på bordeller, kan ikke danne/etablere normale relationer til kvinder – jeg ser dem som GPere - min virksomhed med 25 ansatte nåede jeg at sælge og bevare de ansattes arbejdspladser – og virksomheden går fint med den nye ejer – jeg lever et lorteliv på pension og x misbrug - socialt isoleret https://www.eroguide.dk/forum/topic/46896-gp-k%C3%A6reste/?do=findComment&comment=380726 Redigeret 19. December, 2015 af Jernsvinet 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Læs evt. her hvor galt det kan gå og hvorfor man skal holde sin mund ! efterfølgende har mit liv været præget af storforbrug af alkohol (Er nu total tørlagt efter levertransplantation) storforbrug af GP på bordeller, kan ikke danne/etablere normale relationer til kvinder – jeg ser dem som GPere - min virksomhed med 25 ansatte nåede jeg at sælge og bevare de ansattes arbejdspladser – og virksomheden går fint med den nye ejer – jeg lever et lorteliv på pension og x misbrug - socialt isoleret https://www.eroguide.dk/forum/topic/46896-gp-k%C3%A6reste/?do=findComment&comment=380726 Hvis man holder mund så er man ikke en ven!! Når det er så alvorlige tillidsbrud så kommer sandheden frem alligevel . Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. December, 2015 Roland skrev, for 45 minutter siden: Hvis man holder mund så er man ikke en ven!! Når det er så alvorlige tillidsbrud så kommer sandheden frem alligevel . Hvis man er en ven har man situationsfornemmelse. Det er svært at vurdere her hvad man skal gøre i situationen. Men en ting er sikkert man er skyld i bruddet hvis man lækker noget. Nogle ting er ikke klar til se dagens lys. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 Sig mig lige en gang... Sidder I og bliver enige om at diskretionen kun gælder den ene vej?! Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen8600 23 Skrevet 19. December, 2015 Maii Love skrev, for 3 minutter siden: Sig mig lige en gang... Sidder I og bliver enige om at diskretionen kun gælder den ene vej?! Diskretion gælder begge veje 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen8600 23 Skrevet 19. December, 2015 Maii Love skrev, for 4 timer siden: Ved hendes kæreste hvad hun laver? Det fremgår ikke nogen steder Nej, han ved intet, hvad hun oplyste mig Min mund er lukket 9 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Maii Love skrev, for 23 minutter siden: Sig mig lige en gang... Sidder I og bliver enige om at diskretionen kun gælder den ene vej?! Slet ikke. Havde jeg givet hende mit ord, havde jeg holdt det, men jeg ville nok konstant opfordre hende til at fortælle ham det. Jeg vil ikke lyve overfor mine venner, som altid har støttet mig 100%, når jeg har haft brug for det. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden: Slet ikke. Havde jeg givet hende mit ord, havde jeg holdt det, men jeg ville nok konstant opfordre hende til at fortælle ham det. Jeg vil ikke lyve overfor mine venner, som altid har støttet mig 100%, når jeg har haft brug for det. Men du behøver vel ikke "give hende dit ord"? For det kan da ikke passe at man som pige skal være bange for at åbne døren for en ny og risikere hele ens private vælter sammen... Vel? Det kunne jo ske at kæresten ved hvad hun laver, men ikke har fortalt det til sine homeboys/homies og hvad I nu ellers kalder hinanden. Nogle ting kommer ikke udenfor hjemmets 4 vægge. Så jeg vil stille spørgsmålet: Hvem er du (ikke en bestemt i denne tråd) til at bestemme om der skal sladres? Del dette indlæg Link til indlæg
Esglædespige 210 Skrevet 19. December, 2015 Hvis man er på bordel gæst eller pige, er man i en anden verden, og så skal diskretionen gælde begge veje. 10 Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 19. December, 2015 Jeg er sådan set enig i at diskretion går begge veje, men nej hvor jeg er glad for at jeg ikke står i den situation. Jeg ville i min snak nok have opfordret hende til at snakke med sin kæreste. Jeg går ikke ind for utroskab - hverken den ene eller anden vej, og det ville jeg personligt selv opfatte det som, hvis jeg ikke havde en aftale med min kæreste om at hun var GP. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 (edited) Maii Love skrev, for 30 minutter siden: Men du behøver vel ikke "give hende dit ord"? For det kan da ikke passe at man som pige skal være bange for at åbne døren for en ny og risikere hele ens private vælter sammen... Vel? Det kunne jo ske at kæresten ved hvad hun laver, men ikke har fortalt det til sine homeboys/homies og hvad I nu ellers kalder hinanden. Nogle ting kommer ikke udenfor hjemmets 4 vægge. Så jeg vil stille spørgsmålet: Hvem er du (ikke en bestemt i denne tråd) til at bestemme om der skal sladres? Havde hun stillet mig spørgsmålet, "Du siger ikke noget vel?", tror jeg ikke, at jeg ville have tænkt mig grundigt nok om, og derfor bare ville have svaret noget i retning af, Nej, selvfølgelig". Som pige og fyr tager man et valg, og det valg har konsekvenser. Måske er det ens bror eller far, der står udenfor. Eller for den sags skyld ens søster. Hvis kæresten ved hvad hun laver, hvorfor skulle han så holde mund? Godt spørgsmål. Jeg kan bare ikke lide, at skulle være tvunget til at vælge mellem at være loyal overfor pigen eller kæresten. Redigeret 19. December, 2015 af PrinceCharming Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden: Havde hun stillet mig spørgsmålet, "Du siger ikke noget vel?", tror jeg ikke, at jeg ville have tænkt mig grundigt nok om, og derfor bare ville have svaret noget i retning af, Nej, selvfølgelig". Som pige og fyr tager man et valg, og det valg har konsekvenser. Måske er det ens bror eller far, der står udenfor. Eller for den sags skyld ens søster. Hvis kæresten ved hvad hun laver, hvorfor skulle han så holde mund? Godt spørgsmål. Jeg kan bare ikke lide, at skulle være tvunget til at vælge mellem at være loyal overfor pigen eller kæresten. Jeg vil så vende den om: hvorfor skulle han sige det? Jeg har nogle tætte veninder der ved hvad jeg laver, og en enkelt af dem har fortalt det til manden. Han blev virkelig ilde til mode, "for det kunne da ikke passe at sådan en sød pige som mig laver sådan noget griseri" eller noget i den stil. Sådan er der nogle mænd der reagerer, så igen: hvorfor skulle han sige det? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 (edited) Maii Love skrev, for 8 minutter siden: Jeg vil så vende den om: hvorfor skulle han sige det? Jeg har nogle tætte veninder der ved hvad jeg laver, og en enkelt af dem har fortalt det til manden. Han blev virkelig ilde til mode, "for det kunne da ikke passe at sådan en sød pige som mig laver sådan noget griseri" eller noget i den stil. Sådan er der nogle mænd der reagerer, så igen: hvorfor skulle han sige det? I tilfælde af, at han har lovet ikke at sige noget, kan han ikke sige noget. Men uanset om han har lovet det eller ikke lovet det, synes jeg det er utrolig egoistisk af hende, at kræve, at han skal lyve overfor sin ven. Nu kan man så nuancere det: Hvad er en ven? En bekendt man ser en gang om året til en julekomsammen. Her ville jeg ikke have et problem med at holde tæt. Men hvis det er en af mine meget nære venner, så ville jeg have det dårligt med at lyve overfor ham, netop fordi mine venner har været der for mig i situationer, hvor jeg i flere tilfælde ikke ville have været her i dag, hvis det ikke havde været for dem. En af dem kastede sig endda ud foran en lastbil, der kom kørende mod mig, for at skubbe mig væk, og har i dag lidt moderate skader pga. af det. Jeg er ham dybt taknemmelig, og samtidig kan jeg så få lov til at lyve om, at hans kæreste har sex med andre. Men uanset hvad, synes jeg det er ekstremt ego af hende, at kræve at jeg skal bevare hendes hemmelighed, om at hun har sex med andre, når der er tale om, at det er min ven, som jeg ser flere gange om ugen. Redigeret 19. December, 2015 af PrinceCharming Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Maii Love skrev, for 8 minutter siden: Jeg vil så vende den om: hvorfor skulle han sige det? Jeg har nogle tætte veninder der ved hvad jeg laver, og en enkelt af dem har fortalt det til manden. Han blev virkelig ilde til mode, "for det kunne da ikke passe at sådan en sød pige som mig laver sådan noget griseri" eller noget i den stil. Sådan er der nogle mænd der reagerer, så igen: hvorfor skulle han sige det? Det er jo en naturlig reaktion at synes det, selvom mange herinde tror det er "helt normalt" at sælge sig selv for mammon. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 (edited) Nille skrev, for 1 time siden: Hvis man er en ven har man situationsfornemmelse. Det er svært at vurdere her hvad man skal gøre i situationen. Men en ting er sikkert man er skyld i bruddet hvis man lækker noget. Nogle ting er ikke klar til se dagens lys. Mærkelig ide. Ham der sagde det er ikke skyld i andet end i at sandheden kommer frem. Det ville den være kommet alligevel. Det er de færreste der har lyst til at deres kone/partner spreder ben for enhver der betaler lidt. Vi skal lige tilbage på "normalitets-sporet"/virkeligheden selvom vi tit er herinde. Redigeret 19. December, 2015 af Roland Del dette indlæg Link til indlæg
Esglædespige 210 Skrevet 19. December, 2015 Hvis en pige skriver herinde og overvejer samme situation, men omvendt - hvad så? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 PrinceCharming skrev, for 4 minutter siden: I tilfælde af, at han har lovet ikke at sige noget, kan han ikke sige noget. Men uanset om han har lovet det eller ikke lovet det, synes jeg det er utrolig egoistisk af hende, at kræve, at han skal lyve overfor sin ven. Nu kan man så nuancere det: Hvad er en ven? En bekendt man ser en gang om året til en julekomsammen. Her ville jeg ikke have et problem med at holde tæt. Men hvis det er en af mine meget nære venner, så ville jeg have det dårligt med at lyve overfor ham, netop fordi mine venner har været der for mig i situationer, hvor jeg i flere tilfælde ikke ville have været her i dag, hvis det ikke havde været for dem. En af dem kastede sig endda ud foran en lastbil, der kom kørende mod mig, for at skubbe mig væk, og har i dag lidt moderate skader pga. af det. Jeg er ham dybt taknemmelig, og samtidig kan jeg så få lov til at lyve om, at hans kæreste har sex med andre. Men uanset hvad, synes jeg det er ekstremt ego af hende, at kræve at jeg skal bevare hendes hemmelighed, om at hun har sex med andre, når der er tale om, at det er min ven, som jeg ser flere gange om ugen. En nuance, som jeg også nævnte tidligere: Det kunne jo ske at den her hypotetiske mands kæreste knalder mænd for penge, men ikke har sagt det til nogen. Lige præcis den situation har jeg stået i, så derfor er det ikke så usandsynligt Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 19. December, 2015 Roland skrev, for 4 minutter siden: Mærkelig ide. Ham der sagde det er ikke skyld i andet end i at sandheden kommer frem. Det ville den være kommet alligevel. Det er de færreste der har lyst til at deres kone/partner spreder ben for enhver der betaler lidt. Vi skal lige tilbage på "normalitets-sporet"/virkeligheden selvom vi tit er herinde. Mange af pigerne har en mand derhjemme, selvom det virker mest idyllisk at sige de færreste har. Jeg vil være så fræk at sige at størstedelen har en Del dette indlæg Link til indlæg