telemaster 38 Skrevet 19. December, 2015 Mon der i det nordjyske er Dominaer der nyder at dresse sine slver som tøs, og er der nogen med en god gardeobe med stuepigedres evt brudekjoler, samtidig ville det være fedt om der er dominaer der har malke og kneppemaskiner, nogen der har kendskab til dette 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 19. December, 2015 Tror desværre at du må køre til fyn for sådan et sæt up , og du skal være så velkommen hos os www.dronningensgade48.dk Vihar både Malke og kneppe maskine og en alt det tøse tøj du drømmer om:-) De bedste hilsner Madame Elisabeht 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 19. December, 2015 kan se det er jeg nødt til, hvad er der af tøsetøj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg slaven 26 Skrevet 20. December, 2015 Kan meget varmt anbefale et besøg hos Madame Elisabeth. Jeg selv er blevet udkældt som Pik-Lise og "slæbt" med i sex-kino for at sutte pikke af på kunder. Yderst yderst ydmygende, men en fantastiks oplevelse. Desværre går min vej meget meget sjælenet til Fyn. Men næste gang den gør så skal der bestilles tid 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 20. December, 2015 telemaster skrev, for 16 timer siden: kan se det er jeg nødt til, hvad er der af tøsetøj Der er alt hvad en tøs kun tør drømme om og mere til. Madame Elisabeht 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titan2 29 Skrevet 20. December, 2015 Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvad er en malkemaskine og hvordan fungerer sådan en sag..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haderslev kinky fyr 39 Skrevet 27. December, 2015 Aalborg slaven skrev, den 20/12/2015 at 11:15: Kan meget varmt anbefale et besøg hos Madame Elisabeth. Jeg selv er blevet udkældt som Pik-Lise og "slæbt" med i sex-kino for at sutte pikke af på kunder. Yderst yderst ydmygende, men en fantastiks oplevelse. Desværre går min vej meget meget sjælenet til Fyn. Men næste gang den gør så skal der bestilles tid Jeg tog chancen og bestilte en tid hos trans Elisabeth . Jeg var sgu noget spændt, men det skulle prøves . Tak for tippet jeg kommer også meget gerne igen Madamen er jo top dejlig og fræk som bare pokker. Blev fikseret og bundet godt op i mande nossser som hun kaldte dem og så skal jeg da lige love for at jeg fik tur . Meget liderlig oplevelse at blive tømt i maskinen, Transen har en god indlevelse . Jeg betalte 1200 for en halv time og var ude igen efter ca 50 min Må sige at jeg aldrig tidligere har været på så flot et sted og køre gerne ind næste gang jeg skal over fyn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 3. Januar, 2016 Titan2 skrev, den 20/12/2015 at 18:40: Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvad er en malkemaskine og hvordan fungerer sådan en sag..? Den fungerer således at din pik bliver malket helt tom til sidste dråbe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 227 Skrevet 3. Januar, 2016 du er sgu for fræk Elisabeth Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg