Lottee 7 Skrevet 19. December, 2015 Hejsa. Jeg efterlyser en massageklinik hvor de både kan klare massage og hj eller bj ? Vil gerne sende min mand et godt sted hen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 19. December, 2015 Lottee skrev, 1 time siden: Hejsa. Jeg efterlyser en massageklinik hvor de både kan klare massage og hj eller bj ? Vil gerne sende min mand et godt sted hen. Du er en skøn kone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Lottee skrev, for 2 timer siden: Hejsa. Jeg efterlyser en massageklinik hvor de både kan klare massage og hj eller bj ? Vil gerne sende min mand et godt sted hen. Nu er det ikke en klinik, men privat hos pigen: https://www.eroguide.dk/forum/topic/47809-erotisk-kropsmassage-med-happy-ending-til-m%C3%A6nd/ Det kan være en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 19. December, 2015 Lottee skrev, for 3 timer siden: Hejsa. Jeg efterlyser en massageklinik hvor de både kan klare massage og hj eller bj ? Vil gerne sende min mand et godt sted hen. Den klarer Liv da som en sveske i lyse og indbydende lokaler tæt på motorvej nær Holbæk : http://side6.dk/resultatside/?q=5741 Hun elsker simpelthen at se en mands reaktion på hendes 'håndarbejde' og blow , og giver sig derfor god tid til det Du kunne jo spørge om du må overvære det - måske får du lidt fif med hjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. December, 2015 Hmm Lottee For at kunne hjælpe dig bedre er det en god ide du oplyser om det er på Bornholm, Jylland, nord, syd, øst, vest, Fyn, Sjælland, Købehavn Nors, Syd, Øst, eller Vest - Lolland, eller Falster - måske din mand allerede har været afsted og har fået en god oplevelse, del den gerne med os Vh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 29. December, 2015 Kære alkoholiker Når nu den fantastiske Lottee har lagt sin efterlysning under Sjælland og København, må vi gå ud fra at det ikke er på Bornholm hun søge. du måtte godt være min kone Lottee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg