Hop til indhold
abdane

Thistedvej Aalborg/Nørresundby

Recommended Posts

Har lige aflagt mit først besøg på stedet i nyere tid.

http://side6.dk/resultatside/?q=thistedvej106a

Døren blev åbnet af en sexet og indbydende pige, som sagtens kunne passe til beskrivelsen af Luana. Jeg blev med et venligt og indbydende smil vist til et rent lokale med seng og god varme. Jeg valgte en halv time til  med en cocktail (gensidig fransk, dansk og massage) til 1 kg. Det kom jeg ikke til at fortryde - hun leverede  varen og er samtidig en flot pige med en udstråling som man kun finder hos latinoer. Efter de fysiske strabadser talte vi lidt sammen, hun kommer fra Brasilien men er bosat Portogal. Hun regner med at rejse den 23. december og kommer måske tilbage i januar.

Jeg tror der er lidt navneforvirring i stedets annonce, for hun kaldte sig Vicky, men som sagt minder hun om Luana på hjemmesiden. Da jeg gik så jeg et glimt af brunetten (Vick), det er hendes billeder på hjemmesiden, så endeligt et sted hvor billederne (i hvert fald nu) passer med pigerne.

Pigen: 10

Stedet: 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke der var meget anmeldelse i denne tråd. Mest info. Lidt en skam, for ingen har anmeldt stedet ... er jeg godt nok nødt til selv at ta' forbi? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Libertinerens

Var på besøg i sidste uge. Blev modtaget af dejlig smilende og varm blondine fra Brasilien. Betalte 1000 for en cocktail. En dejlig kvinde med tid til at ligge i arm efter god sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Libertinerens skrev, for 22 timer siden:

Var på besøg i sidste uge. Blev modtaget af dejlig smilende og varm blondine fra Brasilien. Betalte 1000 for en cocktail. En dejlig kvinde med tid til at ligge i arm efter god sex.

Kan du give kvinden en lidt mere detaljeret beskrivelse Libertinerens ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Libertinerens

Gerne. Slutningen af 30'erne. Rimelig slank. Fortalte hun havde 4 børn. Pæne bryster. Men det bedste var hendes udstråling. Overskud og varme. Tror hun var lidt bedugget. Men en glad og dejlig sjæl:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...