abdane 20 Skrevet 20. December, 2015 Har lige aflagt mit først besøg på stedet i nyere tid. http://side6.dk/resultatside/?q=thistedvej106a Døren blev åbnet af en sexet og indbydende pige, som sagtens kunne passe til beskrivelsen af Luana. Jeg blev med et venligt og indbydende smil vist til et rent lokale med seng og god varme. Jeg valgte en halv time til med en cocktail (gensidig fransk, dansk og massage) til 1 kg. Det kom jeg ikke til at fortryde - hun leverede varen og er samtidig en flot pige med en udstråling som man kun finder hos latinoer. Efter de fysiske strabadser talte vi lidt sammen, hun kommer fra Brasilien men er bosat Portogal. Hun regner med at rejse den 23. december og kommer måske tilbage i januar. Jeg tror der er lidt navneforvirring i stedets annonce, for hun kaldte sig Vicky, men som sagt minder hun om Luana på hjemmesiden. Da jeg gik så jeg et glimt af brunetten (Vick), det er hendes billeder på hjemmesiden, så endeligt et sted hvor billederne (i hvert fald nu) passer med pigerne. Pigen: 10 Stedet: 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tony_Hawk 41 Skrevet 21. December, 2015 Hende du besøgte er det hende der ikke er rødhåret? ringede du i forvejen. Eller mødte du bare op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 21. December, 2015 Jeg mødte bare op, og det er hende der efter beskrivelsen skulle være rødhåret. Jeg synes nu mere det var mørkeblondt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 18. Januar, 2016 Jeg synes ikke der var meget anmeldelse i denne tråd. Mest info. Lidt en skam, for ingen har anmeldt stedet ... er jeg godt nok nødt til selv at ta' forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Januar, 2016 Sidst jeg var der, var før der var brand i huset. Så det er ved at være længe siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Libertinerens Skrevet 30. Januar, 2016 Var på besøg i sidste uge. Blev modtaget af dejlig smilende og varm blondine fra Brasilien. Betalte 1000 for en cocktail. En dejlig kvinde med tid til at ligge i arm efter god sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SimonÅlborg 0 Skrevet 31. Januar, 2016 Libertinerens skrev, for 22 timer siden: Var på besøg i sidste uge. Blev modtaget af dejlig smilende og varm blondine fra Brasilien. Betalte 1000 for en cocktail. En dejlig kvinde med tid til at ligge i arm efter god sex. Kan du give kvinden en lidt mere detaljeret beskrivelse Libertinerens ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Libertinerens Skrevet 31. Januar, 2016 Gerne. Slutningen af 30'erne. Rimelig slank. Fortalte hun havde 4 børn. Pæne bryster. Men det bedste var hendes udstråling. Overskud og varme. Tror hun var lidt bedugget. Men en glad og dejlig sjæl:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg