Hop til indhold
Rejsenetværk

Til åbent bordel på Mon Cherie

Recommended Posts

Rejsenetvaerk skrev, for 31 minutter siden:

I længden kan MC ikke bare tage risikoen alene for at bygge noget op helt fra grunden, som der endnu ikke er et tilstrækkeligt publikum til, at de bare kan basere det på at folk dumper ind af døren på dagen.

Det er absolut meningen at de gerne skulle nå dertil, at det bare er at slå dørene op når de afholder et arrangement, og så vælter det ind med gæster.

Men der er vi altså ikke endnu, og hvis vi er nogle der gerne ser at de når dertil, så hjælper det ikke noget at vi alle sammen bare læner os passivt tilbage i stolen, og afventer hvilke chancer MC tager helt for egen risiko.

Vi er altså nødt at være bare nogle få stykker, der engagerer os lidt mere end flertallet af interesserede mænd, i at det skal lykkes for MC.

Det gør vi ved at bakke op i forum, og møde op selv, og bruge nogle penge hos dem når de åbner dørene for os.

Jeg kender i hvert fald en, desværre meget travl herre, der som jeg er interesseret i at vi bakkere mere aktivt op.

Når han endelig får tid byder jeg ham på kaffe og kage :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Som alle forretninger så er det udbyder/sælger som skal bære risikoen, ikke kunderne,

kunderne kan bakke op om konceptet, spørgsmål er bare om der skal være 5-10-20 stamkunder, som møder op hver gang for at det kan løbe rundt ?

Jeg vil gerne afprøve eventet, men jeg ved at jeg ikke deltager hver gang for at hygge og sludre, jeg kommer for at knalde og der er altså mange knald-tilbud ude i byen og i Tyskland :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, for 26 minutter siden:

Som alle forretninger så er det udbyder/sælger som skal bære risikoen, ikke kunderne,

kunderne kan bakke op om konceptet, spørgsmål er bare om der skal være 5-10-20 stamkunder, som møder op hver gang for at det kan løbe rundt ?

Jeg vil gerne afprøve eventet, men jeg ved at jeg ikke deltager hver gang for at hygge og sludre, jeg kommer for at knalde og der er altså mange knald-tilbud ude i byen og i Tyskland :D

HVIS det er et koncept man gerne ser indført på rimelig fast basis, så er man altså også nødt til at støtte op om det! Og chancen for at få det til at lykkes, bliver næppe større end den er netop nu.

Spørgsmålet er så om det i DK overhovedet er muligt at konkurrere med "den tyske model" eller man skal finde sin egen form for niche....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig Prinz, og derfor glæder jeg mig også til at mødes med mutter i det nye år, for at arbejde videre med nogle af de ideer vi blev enige om under deres arrangement.

I den forbindelse skal I alle være velkommen til at kontakte mig, hvis I er interesseret i at vi organiserer os, som en backup bag MC arrangementer i det nye år.

Desværre må jeg tilkendegive, at jeg pt i forbindelse med en udbudsrunde, i værste fald er i risiko for at blive arbejdsløs her først i det nye år, i værste fald, men ikke nødvendigvis.

Sker det ja så har jeg ikke råd til selv at deltage, så længe jeg måtte få dagpenge, men så længe jeg stadig oppebærer en lønindtægt, vil jeg gerne selv deltage hos MC.

Jeg kan imidlertid godt fortsætte med at arbejde for sagen, uanset.

Vi kan mødes hos mig for at samle os som en gruppe, vil I det, ja så kan jeg meddele mutter hen af vejen, hvor mange vi er.

I bedste fald er vi klar når MC er klar igen.

Det er helt klart ikke muligt at konkurrere med "den tyske model", for fandtes der allerede noget i Danmark der bare ligner, ville MC eller et hvilket som helst andet traditionelt bordel, ikke have en jordisk chance for tilbyde et interessant alternativ.

Men jeg er overbevist om at muligheden består i for MC, at kunne tilbyde FKK lignende arrangementer i København, i konkurrence med at vi i dyre domme er nødt til at rejse til Tyskland, og være bortrejst i flere dage for at få oplevelsen.

Der er så sådan nogle som Nille, og nogle få andre, der har så stort et forbrug i Tyskland, at de ikke for alvor vil overveje at erstatte Tyskland med MC/ et hjemligt FKK lignende tilbud.

Men vi er mange, som det betyder så stor en forskel for økonomisk, at vi vil være motiveret til at besøge MC 1 - 2 gange hver 4 - 8 uge i stedet for, som jeg at skulle spare sammen i 3 - 4 måneder mellem hver gang jeg har råd til en tur til Tyskland.

Plus alle dem der er afskåret fra at rejse til Tyskland efter oplevelsen, men som bare rigtig gerne vil have en oplevelse hjemme, der ligner den oplevelse vi får i klubberne i Tyskland.

Så ja Prinz, det handler i høj grad om at definere en niche, der kan passes ind i de rammer som MC allerede råder over, og her er der mulighed for, at selv deres små lokaler kan rumme mange flere mænd til 5 piger over 7 timer, end vi var hos MC mandag den 21/12.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jørgensen

Du spurgte:

"Var de sådan, at pigerne hele tiden - bortset fra, når de havde kunder på værelserne - sad sammen med jer mænd i én fælles stue?"

Ja det gjorde pigerne, bortset fra når de som vi andre lige ville strække benene, de måske lige ville holde telefondamen med selskab en stund i køkkenet.

Telefondamen brygger en god kaffe, sørger for kolde vand,  at der er chips til, og at vi i det hele taget ikke mangler noget, hverken drenge eller piger.

Chancen for selv at prøve, den får alle I derude bag skærmene, igen allerede mandag den 28/12 kl 16 - 23 :)

MEN`S NIGHT OUT igen på Mon Cherie 
Startet af Rejsenetvaerk, 23/12
https://www.eroguide.dk/forum/topic/47979-mens-night-out-igen-på-mon-cherie/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har selv været forhindret i at deltage i december måneds DK FKK, så jeg er rigtig glad for at læse Rejses anmeldelse.
En stor tommelfinger op!

Som jeg skrev i en anden tråd, er jeg frisk på deltage i MCs FKK i det nye år. Det er bare nødt til at ligge i den sidste halvdel af januar (og frem), hvis jeg skal kunne komme med.
Jeg er bestemt frisk på lidt mad inden.

Så længe jeg ikke sidder og kukkelurerer alene, så kan jeg sagtens finde på at blive alle 7 timer (eller hvor mange timer det nu bliver), og så tage 2-3-4 sessions.
Jeg er ikke på Nille-niveau, så jeg skal have lidt pauser i mellem :D

En opfordring til MC: Lidt lette sandwiches (ikke noget fint) vil være rigtig lækkert, da chips ikke rigtig stiller sulten - og så kan entreprisen gerne evt. forhøjes med 50-75 kr..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til Rejse for at gide bruge en masse tid på at fortælle om et spændende arrangement + nyt koncept. Og tak for meget seriøst at svare på de spørgsmål der er kommet undervejs.

Når det er sagt kan jeg være bange for om konceptet holder. Der skal rigtigt mange kunder igennem for at lønne 5 pigers indsats. Med mindre pigerne tager det som en sjov oplevelse kan jeg være bange for at det snart strander på økonomien - dvs mangel på samme. Jeg kan sagtens følge Rejses entusiasme med at samle et herrehold - men jeg tvivler på det bliver til virkelighed på den lange bane.

Men giv det nu en chance. Det er altid super med noget nytænkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 7 timer siden:

En opfordring til MC: Lidt lette sandwiches (ikke noget fint) vil være rigtig lækkert, da chips ikke rigtig stiller sulten - og så kan entreprisen gerne evt. forhøjes med 50-75 kr..

Hvis det er for meget arbejde med at have mad, kunne man bestille take away til de gæster som bliver sultne mod betaling, jeg synes 200kr i entre er rimelig, for det er ikke alle som bliver i flere timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 45 minutter siden:

Hvis det er for meget arbejde med at have mad, kunne man bestille take away til de gæster som bliver sultne mod betaling, jeg synes 200kr i entre er rimelig, for det er ikke alle som bliver i flere timer.

Det er også fint med mig. Åhh sushi... :D Hmm sushipige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg ser det, så udgør hverken en entre på 200 kr, eller et antal piger på 5 et must, når vi tænker arrangementet ind i rammerne af de fysiske muligheder som Mon Cherie har.

Det er heller ikke alt afgørende, at et arrangement varer i hele 7 timer.

Mon Cherie er under alle omstændigheder et for lille et sted, til at tænke konceptet ind i større arrangementer, skulle den mulighed på sigt vise sig.

Personligt tror jeg ikke at Mon Cherie vil blive tromlet over, hvis nogle pludselig byder ind med noget meget større, end de er i stand til at rumme i deres hus.

Jeg er ret sikker på, at hvis bare de kommer godt i gang som de første, og der er en del mænd der har oplevet hvor godt deres lille arrangement er, og det er blevet kendt nok hvor skønne deres piger er, så vil de sagtens kunne fortsætte med deres, selvom de en dag ikke er de eneste om at tilbyde muligheden.

Men det bør udnyttes så meget som muligt, så længe som muligt, at de er ene om at tilbyde os mænd denne her oplevelse.

I min optik udgør det et aktiv for mutter, at hun kan holde indtægten fra de daglige vagter pigerne har, op mod hvor meget, der mindst skal kunne komme ind af indtægter fra den entre som mændene de betaler, for at entreen kan træde i stedet for at pigerne betaler for deres vagter.

På Mon Cherie er der vagtplaner i 2 skift, hvor der over hele dagen arbejder ned til 4 eller kun 2 piger.

Jeg er ret sikker på at Mon Cherie sagtens sagtens kan rumme, og omsætte 4 - 5 gange så mange mænd over  4 - 8 timer på FKK maner, end der går ind og ud af døren til daglig under husets normale vagter.

Hvis pigerne betaler 0 kr for deres vagter, og vi mænd 300 kr i entre inclusiv, måske et par sandwich, og pigerne så sælger 30 standard minutter med standard ydelser for 800 kr, ja så tror jeg på at Mon Cherie kan holde den type arrangementer med helt ned til kun 3 piger, i fra 4 - 8 timer.

Den model MC kører med nu, bør ikke være en statisk størrelse, men en der kan justeres og ændres på hen af vejen.

Hovedsagen er at de er så modige at de nu tør prøve, og ja Brandsprøjten, den næste store udfordring er at få god nok økonomi i at de kan fortsætte, for lykkes det ikke, så er der selvfølgelig en grænse for hvor længe pigerne, de stadig vil være med.

Derfor er det altså også vi mænds opgave at sørge for at møde op hos dem, og lægge noget omsætning i huset, når muligheden byder sig :!:

Næste chance får I mandag den 28/12  kl 16 - 23 hos Mon Cherie på Bjerringbrovej A i Rødovre :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse dit regnestykke er baseret på hvilke forudsætninger ? Du aner vel ikke hvor meget pigerne betaler for deres vagter. Hvor mange entre indtægter på 200-300 kr skal der til for det ikke giver underskud for huset og pigerne ?

Ren psykologisk og økonomisk er 800kr en god ½timepris, for personligt foretrækker jeg flere omgange samt forlænget spilletid end de standard ½time.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nille

Mit regnestykke bygger ikke på nogen kendte forudsætninger, blot antagelser, som mutter kan forholde sig til.

Men des færre piger der arbejder over 2 skift til daglig, des færre mænd må der logisk skulle til, som betaler entre før indtægten er den samme, eller højere fra entreen fra mændene, end den er fra pigernes husleje til daglig.

Hvis du så har en mindste indtægt, der skal til fra entreen, til at det er rentabelt at pigerne betale o kr, og du holder det antal mænd denne indtægt repræsenterer op mod, hvor mange mænd huset i virkeligheden vil kunne rumme over x antal timer, og hvis der på sigt begynder at kommer så mange mænd som der kan omsættes over dagen, ja så kan det hurtigt blive både en bedre forretning for mutter, og en bedre forretning for flere piger til flere mænd, at sælge sex af 30 minutter for 800 kr til flere mænd, end normalt til daglig.

Ja rent psykologisk er 800 kr en god 1/2time pris, og det er samtidig også en entre på 2 - 300 kr.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse lad os antage der kommer 20 mænd til et event.

Entre indtægter 20x200= 4000 kr  skal dække udgifter til huset, telefondame og pigernes vagt. Det lyder som underskud allerede.

Pigerne betaler 0 kr

20 mænd ligger min. 20x800= 16000 kr det giver 3200kr i snit hos de 5 piger. Det lyder ikke af meget omsætning.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, jeg tager ikke udgangspunkt i 5 piger i 7 timer.

Jeg tager udgangspunkt i hvor stor indtægten er for mutter fra pigerne til daglig, og hvor stor indtægten fra entreen, derfor skal være for at den kan træde i stedet for at pigerne betaler for deres vagter.

Hvis huset så kan rumme at der over x antal timer kommer og går, måske op til 40 mænd, så giver det potentiel en omsætning på x antal kroner til x antal piger.

Ja, jeg tror faktisk godt at 5 piger der betaler 0 kr for at deltage, vil kunne finde 3200 kr i snit i omsætning pr pige, acceptabel.

Der er piger i branchen der oplever vagter med underskud, det vil de aldrig komme ud for her.

Men jo omsætningen bør være højere pr pige i 7 timer, end 3200 kr, eller de bør skulle kunne tjene dem på færre timer end 7.

For Mon Cherie beror det alt sammen på en evaluering af deres arrangementer, og en justering af fremtidige arrangementer ud fra de erfaringer de opnår.

Mandag den 28/12 står der til at deltage 4 piger, forhåbentlig kommer de til at tjene fornuftigt.

Men en pris på 1000 kr  for 30 minutter + entre, er i mine øjne ikke holdbar i længden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Rejse, din agenda er at kneppe så billigt som muligt. Fair nok. Men du glemmer at det ikke er i pigernes interesse at kneppe så meget som muligt for en tilsvarende omsætning. Derfor kan du ikke bruge mængdeargumentet til noget. Det er kun en fordel for mændene.

Jo, hvis der kom 30 mænd som lagde 250 i entre, så kan Moncherie godt dække udgifter så pigerne kan have "gratis vagt".

Men de 30 mænd skal altså "betjenes". Lad os bare sige at der i gennemsnit skal knaldes 2 gange pr mand = 60 gange. Det kræver 12 omgange pr pige for 5 piger. Det tjener de så 9600 på. Det er jo en rigtig god vagt. Men hun har så også foræret 3600 kr væk i rabat.

Jeg er ret sikker på hun hellere ville betale leje som normalt, og så enten tage 7-8 fyre til almindelig 30minutters takst. Eller endnu bedre, 5-6 fyre der køber en time hver til 2000. 

Drop nu det der discountræs. Hvis du bare vil knalde så billigt som muligt, så må du få smag for østeuropæiske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Men Rejse - Pigerne er jo 'på' i al den tid at arrangementet står på. Og 30 + deltagende mænd er et urealistisk mål. Det kommer ikke til at ske i dk. Og der vil altid være piger der næsten intet tjener på en sådan aften. Og det er uanset hvor unge smukke og stramme de er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse, når man vil lave en forretning så skal man  tænke på hvad sælger og ikke egne behov. Hvis du kun tænker på hvad du syntes er godt, er det ikke sikkert andre syntes det samme. Pigerne skal have et job de kan lide, og ønske at møde ind på. Hvis en butik kun købte de varer de selv kun kan lide, og ikke har det alle efterspørger så sælger de ingen varer. Du har det med at være fortaler for dit behov, det er også fint men det sælger ikke, det er ikke alle mænd der syntes set er sjovt at være på bordel i 7 timer, og kun købe en halv time, og så blive og spise og snakke resten af tiden. Dette kan pigerne heller ikke leve af.

Hilsen

Kayano

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Brandsprøjten

Dette er deres priser til hverdag:

http://www.mon-cherie.dk/priser.php

30 min blidt og behageligt.
1100 kr

Til arrangementet tog de 1000 kr, og 200 kr i entre.

Jeg undlader at argumentere mod alle de indvendinger der nu  kommer, de må gerne stå af mig uimodsagt, her i tråden.

Dem læser nok også både mutter og piger, så prøv I endelig at overbevise dem om at det ikke kan lade sig gøre.

Uanset om gæsten køber en eller flere sceancer, hvor længe han hænger ud eller ikke.

Så beror det først og sidst på, om både mutter og piger hos MC, kan se at det er i deres egen interesse, at prøve på om de kan udnytte den kapacitet, og de faciliteter de har, til at de for lavere omkostninger kan drive MC, på en sådan måde at de kan tilbyde sex til lidt lavere priser end samme koster andre steder.

Med det til hensigt at flere piger hos dem, kan sælge mere sex til flere mænd, der totalt set giver hver pige en højere nettoindtægt.

Og om muligt mutter mindst lige så meget i indtægt, eller mere på entre, og eller kontingenter fra mændene, i stedet for at lade pigerne betale hendes udgifter til huset.

Kun hvis jeg kan overbevise dem om, at det er et forsøg værd, vil de prøve, og hvis I kan overbevise dem om at det ikke kan lade sig gøre, så prøv det, og hvis I kan, ja så gør de det nok heller ikke.

Kun er jeg glad for at I ikke var med på en lytter til hele den gode snak jeg havde med mutter, og piger, for de er interesseret i at prøve noget nyt, og jeg håber at vi er mænd nok, der vil være med til, at bidrage til at de oplever det som økonomisk givtigt, at de prøver.

Til mulig beroligelse for nogle, så fik jeg ingen lovning på at de vil sætte prisen til 800 kr for 30 minutter, jeg aner heller ikke om pigerne betalte vagtafgift eller ikke.

Det eneste der ligger fast, det er at jeg betalte 1000 kr for 30 minutter, og 200 kr i entre til deres arrangement den 21/12.

Selv har MC til nu ikke oplyst noget om priser for sex til arrangementet, men nøjes med at skrive:

"DU AFTALER SELV MED PIGEN/PIGERNE HVILKE YDELSER DU ØNSKER OG BETALER DEREFTER TIL PIGEN/PIGERNE."

Uanset, der vil jeg varmt anbefale at I møder så talstærkt op som muligt til Men's Night Out, hos Mon Cherie mandag den 28/12.

Hvis I gør, venter der jer en stor oplevelse, det var det for mig at deltage i samme arrangement mandag den 21/12.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...