Hop til indhold
HGW

Frækt Camshow via mobil pay !! - advarsel

Recommended Posts

En anmeldelse er det vel ikke, men snarere en fuser. 

https://annoncelight.dk/showad/198888

bambiamager lover god lyd og kvalitet. 30 min for 300,- og det var alt for længe til mig, så ønskede kun 10 min. Til lavere pris. Uanset hvad så forsvandt hun så snart pengene var betalt via mobile pay. Vil ikke oplyse hendes nummer men hendes for navn starter med s og efternavn med h. 

Plat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm skulle man så politianmelde hende ? Tror ik nogen har lyst til at forklare en politiassistent hvad pengene skulle gå til ☺

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly

Det er self rigtig surt at blive snydt. 

Men burde alle alarmklokker ikke ringe på alle annoncer som kræver forudbetaling og især på AL? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borntofly skrev, Lige nu:

Men burde alle alarmklokker ikke ringe på alle annoncer som kræver forudbetaling og især på AL? 

Kender du nogen der sælger cam-show uden forudbetaling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
Bebop skrev, for 29 minutter siden:

Hvis jeg skulle begive mig ud i den slags tror jeg at jeg ville vælge en prof side hvor der var Secure payment. Jeg ville aldrig vælge en annonce på AL som indeholdt to linier. Det lugter lidt af scam. 

Desuden reklamerer Bambi fra Amager med god belysning, hvilket hendes billede på annoncen jo ikke ligefrem viser;)

Redigeret af Borntofly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jimbo skrev, for 1 time siden:

Hmmm skulle man så politianmelde hende ? Tror ik nogen har lyst til at forklare en politiassistent hvad pengene skulle gå til ☺

Det kan jeg da godt forstå, men hvis hun var sporet, kunne du da fx lige spørge hende, om ikke det var en god ide, at lemme nogle kroner :-)

Det du har været ude for er jo kriminelt .........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Camshow uden betaling forud er naivt at Forestille sig. jeg beder altid om at se vedkommende inden, så ved jeg i det mindste at det er en pige. Langt de fleste er til at stole på og ligesom i alle andre facetter, må man påregne tab hist og her. Vi må bare advare hinanden, så får de ikke så meget ud af det.

Glædelig jul

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 23/12/2015 at 12:11:

Ikke personligt, men på f.eks

http://redtubelive.com/

bliver jeg først opkrævet betaling bagefter og det er der ingen problemer i, så længe der er penge på kontoen - derimod har jeg forudbetalt et par andre steder og har vist en del penge deponeret på et par sider - f.eks DK Webcam, som jeg ikke rigtig gider bruge, fordi priserne er for høje og slet ikke modsvarer billedkvaliteten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

bliver jeg først opkrævet betaling bagefter og det er der ingen problemer i, så længe der er penge på kontoen - 

mao har du forudbetalt på kontoen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 timer siden:

Hehe - mener min egen bankkonto :)

Ja, betyder det at du har et kreditkort registreret hos udbyderen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...