Hop til indhold

Recommended Posts

Min første anmeldelse.

Tog forbi Romatica. Kommer et stykke vej fra, men fandt heldigvis en p-plads meget tæt på. Kom straks til. Ind på værelset kommer den mest gudesmukke lille petite sag jeg kan forestille mig.  Ifølge hjemmesiden skulle hun være 21.Jeg foretrækker piger på ca. 25 (det er kg. inklusive skoletaske).

Ej, seriøst - hvis man som undertegnede er til de helt klejne piger (<158 cm) så er hun PERFEKT.

Der afregnes 1100 kr. for en ½ time med godt blandet.

Jeg havde læst lidt andre anmeldelser af Emmalie der gav det indtryk at hun kunne være.. knap så kundevendt. Det var slet ikke mit indtryk. Jeg er nok ikke verdens nemmeste at have sex med, men det gik over al forventning. Ridetur i flere varianter, blow, 69. Bagefter var der lidt pillowtalk hvor jeg fandt ud af at hun har let til grin. Super charmerende.

Pigen: 10/10

Stedet: fint - nem parkering, nogenlunde diskret selv om det var lyst

Oplevelse: super fin oplevelse - kunne sagtens gentages

Klart bedste oplevelse jeg har haft med en GP (ikke at der er meget at sammenligne med, men stadig..) - hvilket er grundet til at jeg gider at skrive en anmeldese.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, den 23. december 2015 at 16:43:

Min første anmeldelse.

Tog forbi Romatica. Kommer et stykke vej fra, men fandt heldigvis en p-plads meget tæt på. Kom straks til. Ind på værelset kommer den mest gudesmukke lille petite sag jeg kan forestille mig.  Ifølge hjemmesiden skulle hun være 21.Jeg foretrækker piger på ca. 25 (det er kg. inklusive skoletaske).

Ej, seriøst - hvis man som undertegnede er til de helt klejne piger (<158 cm) så er hun PERFEKT.

Der afregnes 1100 kr. for en ½ time med godt blandet.

Jeg havde læst lidt andre anmeldelser af Emmalie der gav det indtryk at hun kunne være.. knap så kundevendt. Det var slet ikke mit indtryk. Jeg er nok ikke verdens nemmeste at have sex med, men det gik over al forventning. Ridetur i flere varianter, blow, 69. Bagefter var der lidt pillowtalk hvor jeg fandt ud af at hun har let til grin. Super charmerende.

Pigen: 10/10

Stedet: fint - nem parkering, nogenlunde diskret selv om det var lyst

Oplevelse: super fin oplevelse - kunne sagtens gentages

Klart bedste oplevelse jeg har haft med en GP (ikke at der er meget at sammenligne med, men stadig..) - hvilket er grundet til at jeg gider at skrive en anmeldese.

Tilsyneladende figurerer hun ikke på hjemmesiden for bordellet

men som de søde mænd cykler/pedalerer de vel mellem etablissementerne

på med dutten Danmark og god vind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dast74

Vilken skillnad på omdöme om Emmalie. Allt fra 10/10 till 3/10 om man letar bland gamla anmeldelser. Ni som har positiva omdöme - har hon varit vild i sängen då? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov ... hende har jeg også været på nede på Cluberotica ...
Første jeg vil sige er "Føj for lækker" ... Det er jo på grænsen til ubehøvlet så lækker som hun er !

Lige min størrelse , sagde stodderen på 190'ish og små 120 kg ... elsker bare nips i denne størrelse ... Det var ikke meget hun fyldte når hun sad og red på en ... og skal da lige love for, at jeg fik en ridetur som var jeg sådan en rodeo maskine, der skulle slåes rekord på ... det skræv blev bare klasket ned over den store fede hævner *klask, klask, klask samtidigt med at hun ligger og gisper - måtte lige bide mig lidt i hånde* !  Hele agten sluttede med, at hun lå på ryggen med en pude under numsen, mens jeg skam kneppede hende, alt imens hun lå og klynkede og stirede mig direkte i øjnene med hendes end hånd om nakken på mig og neglene fra den anden hånd boret i ballen på mig, som for at sige ... hårdere ! 

Ingen glidecreme eller noget ... naturligt plask våd !

Jeg havde en godt oplevelse med hende, tror også hun er en af dem det bliver bedre og bedre med jo flere gange man ser hende, vel og mærket hvis der er kemi !

Skal jeg se hende igen .... Fuck ja =)

Vil jeg anbefale andre at se hende ... Nul ... smut pomfrit ... vil meget hellere have hende for mig selv :grin:

Det er hende her
http://cluberotica.dk/node/6

http://mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=23

Redigeret af Knaldhætten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dast74
Knaldhætten skrev, for 1 time siden:

Hov ... hende har jeg også været på nede på Cluberotica ...
Første jeg vil sige er "Føj for lækker" ... Det er jo på grænsen til ubehøvlet så lækker som hun er !

Lige min størrelse , sagde stodderen på 190'ish og små 120 kg ... elsker bare nips i denne størrelse ... Det var ikke meget hun fyldte når hun sad og red på en ... og skal da lige love for, at jeg fik en ridetur som var jeg sådan en rodeo maskine, der skulle slåes rekord på ... det skræv blev bare klasket ned over den store fede hævner *klask, klask, klask samtidigt med at hun ligger og gisper - måtte lige bide mig lidt i hånde* !  Hele agten sluttede med, at hun lå på ryggen med en pude under numsen, mens jeg skam kneppede hende, alt imens hun lå og klynkede og stirede mig direkte i øjnene med hendes end hånd om nakken på mig og neglene fra den anden hånd boret i ballen på mig, som for at sige ... hårdere ! 

Ingen glidecreme eller noget ... naturligt plask våd !

Jeg havde en godt oplevelse med hende, tror også hun er en af dem det bliver bedre og bedre med jo flere gange man ser hende, vel og mærket hvis der er kemi !

Skal jeg se hende igen .... Fuck ja =)

Vil jeg anbefale andre at se hende ... Nul ... smut pomfrit ... vil meget hellere have hende for mig selv :grin:

Det er hende her
http://cluberotica.dk/node/6

http://mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=23

Har hon några tusser? Är hon till Dirty - talk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dast74 skrev, for 2 timer siden:

Har hon några tusser? Är hon till Dirty - talk ?

Få, små tusser ... ikke noget, man som sådan lægger mærke til !

Igen anelse omkring dirty talk - Der går jeg ud fra du altid kan ringe/skrive til telefondamen og få den information =)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...