Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sniper123

Ak ja - Teglholmen var min favorit - men jeg finder vel en anden. Det må være mit nytårsønske, selvom denne hobby er den dyreste jeg har haft...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 2 timer siden:

Ak ja - Teglholmen var min favorit - men jeg finder vel en anden. Det må være mit nytårsønske, selvom denne hobby er den dyreste jeg har haft...

Du får det til at lyde som om de har drejet nøglen om. Det har de da vel ikke? Det er også et af mine favoritsteder, selvom det efterhånden er et stykke tid siden jeg sidst har været der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
juipui skrev, for 14 minutter siden:

Du får det til at lyde som om de har drejet nøglen om. Det har de da vel ikke? Det er også et af mine favoritsteder, selvom det efterhånden er et stykke tid siden jeg sidst har været der.

Det er desværre - end of story - på den lokation. Jeg tvivler lidt på, at der bliver en reprix i den konstellation - men er der efterspørgsel - så er der et udbud. Vi finder nok nogle andre "vandingssteder".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 4 timer siden:

Det er desværre - end of story - på den lokation. Jeg tvivler lidt på, at der bliver en reprix i den konstellation - men er der efterspørgsel - så er der et udbud. Vi finder nok nogle andre "vandingssteder".

Sørgelig nyhed. :( Der har ellers været nogle virkeligt dejlige (og populære) piger på det sted, og omgivelserne var også upåklagelige, så ærgeligt hvis det er slut. Men tak for info!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...