Hop til indhold
Gæst

Hjælp mig med at forstå mænd, please...

Recommended Posts

Gæst
BigDick skrev, den 1. jan. 2016 at 14:41:

Den der venter på noget godt ventet IKKE forgæves, men ja ventetiden kan føles lang. Der er et låg til alle gryder.

åh, BD det var sgu så ikke lige det mest romantiske udsagn, som du kunne hæfte på det at finde en partner, griner. men meningen er god nok...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden:

åh, BD det var sgu så ikke lige det mest romantiske udsagn, som du kunne hæfte på det at finde en partner, griner. men meningen er god nok...

Så kan jeg måske godt opfatte det, som om jeg ikke er et emne.  sm154.gifsm154.gif  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... øhhhhh ??? var sgu ikke lige klar over, at du havde meldt dig selv ind 'i kampen' griner... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... med al respekt,så er det vel mindst lige så usandsynligt, at jeg skulle finde en 'soulmate' herinde, som på scor... smiler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... hvis jeg faldt for en herindefra, så ville jeg trods alt 'på forhånd' vide, at han ikke er monogam, griner..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 22 minutter siden:

... hvis jeg faldt for en herindefra, så ville jeg trods alt 'på forhånd' vide, at han ikke er monogam, griner..

Fordi man elsker een, behøver man jo ikke hade alle andre.   sm269

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, den 1. jan. 2016 at 15:24:

Fordi man elsker een, behøver man jo ikke hade alle andre.   sm269

så sandt, den store fordel vil jo så være, at det behøver jeg heller ikke at være, griner... uhm - det har faktisk potentiale... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...