Gæst Skrevet 1. Januar, 2016 BigDick skrev, den 1. jan. 2016 at 14:41: Den der venter på noget godt ventet IKKE forgæves, men ja ventetiden kan føles lang. Der er et låg til alle gryder. åh, BD det var sgu så ikke lige det mest romantiske udsagn, som du kunne hæfte på det at finde en partner, griner. men meningen er god nok... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. Januar, 2016 Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden: åh, BD det var sgu så ikke lige det mest romantiske udsagn, som du kunne hæfte på det at finde en partner, griner. men meningen er god nok... Så kan jeg måske godt opfatte det, som om jeg ikke er et emne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2016 ... øhhhhh ??? var sgu ikke lige klar over, at du havde meldt dig selv ind 'i kampen' griner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2016 ... med al respekt,så er det vel mindst lige så usandsynligt, at jeg skulle finde en 'soulmate' herinde, som på scor... smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2016 ... hvis jeg faldt for en herindefra, så ville jeg trods alt 'på forhånd' vide, at han ikke er monogam, griner.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. Januar, 2016 (edited) Mizz Skov skrev, for 22 minutter siden: ... hvis jeg faldt for en herindefra, så ville jeg trods alt 'på forhånd' vide, at han ikke er monogam, griner.. Fordi man elsker een, behøver man jo ikke hade alle andre. Redigeret 1. Januar, 2016 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2016 BigDick skrev, den 1. jan. 2016 at 15:24: Fordi man elsker een, behøver man jo ikke hade alle andre. så sandt, den store fordel vil jo så være, at det behøver jeg heller ikke at være, griner... uhm - det har faktisk potentiale... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg