Hop til indhold
bennyben

Frækq47 i Ribe

Recommended Posts

bennyben skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har været på besøg i Ribe hos frækq47 og som kan fortælle om det er et besøg værd?

https://annoncelight.dk/showad/149023

Spar dine surt tjente penge og find en anden pige. Besøgte hende da hun boede i Esbjerg Syd, fandme det dårligste knald jeg har oplevet i hele mit liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bestbareback
BigDick skrev, den 28/12/2015 at 18:35:

Spar dine surt tjente penge og find en anden pige. Besøgte hende da hun boede i Esbjerg Syd, fandme det dårligste knald jeg har oplevet i hele mit liv.

BigDick;kan du uddybe lidt?........... Jeg syns hun ser okay ud på billederne?Hvad var så dårligt?Jeg har gennem noget tid overvejet af besøge hende;især nu hvor hun er flyttet lidt tættere på min lokation :-)

Mvh BBB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal finde mine mest pæne formuleringer frem så, den side kan jeg også fremvise.

Jeg vil blot nøjes med at påpege, at der ikke var ret meget arrangement fra hendes side. Når jeg besøger en udbyder, så sætter jeg altså pris på, at der udvises lidt af dette.

Men hun var sød, og havde en venlig attitude men.jo, svinet skulle så bare køres af når det skal være på den måde.

Du kan jo have mere held i sprøjten, eller hun kan have ændret sig. Nu er det så adskillige år siden jeg frekventeret hende.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...