Elveren 2 Skrevet 30. December, 2015 (edited) Hej Er der nogen der har haft fornøjelsen af denne skønhed og som vil skrive et par ord om hende? http://www.seductiongirls.dk/pigerne/isabella/ Er specielt interesseret i at høre om det er sandt at hun tungekysser som der står og om brysterne er gode til spansk. Redigeret 30. December, 2015 af Elveren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest akutfyr Skrevet 30. December, 2015 Jeg har været forbi Isabella. Hold nu kæft en sød kvinde. Hun har en del tatoveringer, men intet skæmmende synes jeg. I de 30 minutter jeg var der, tungekyssede hun og vi kom godt rundt omkring en del stillinger. Hun sutter forresten som en drøm. Jeg kan desværre ikke svare specifikt på det spanske. Men hendes bryster er dejligt faste og bløde. Dem ville jeg gerne have fingrene i igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elveren 2 Skrevet 30. December, 2015 Hej akutfyr Tak for svaret. Hun lyder bestemt som et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg