JerryT 43 Skrevet 30. December, 2015 Ville i Mandags godt have besøgt denne Shemale : http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=7061&refid=859 Lavede en aftale med hende kl 12:00 i Rødovre og bestilte billet til turen og ventede på Adressen. Ud på aftenen fik jeg en besked fra Emma at nu var det pludselig aflyst og da jeg spurgte hvorfor fik jeg intet svar. Det er i mine øjne ret useriøst. Tror trods de gode anmeldelser at jeg aldrig vil besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aktivvestegnbi 15 Skrevet 30. December, 2015 Det skal du gøre...super lækker og pisse fræk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BS66 1 Skrevet 31. December, 2015 Kan kun tilslutte mig, hun er utrolig lækker, sexet og med på alt, har mødt hende nogle gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 31. December, 2015 Fandme ikke når hun bare aflyser uden at give en grund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slave#1 1 Skrevet 1. Januar, 2016 Så lad være... Holder hende gerne for os selv....;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest emmasmukke Skrevet 26. Juli, 2016 Der blev gjort 2 dage før den ønskede dag. Du havde endnu ikke rejst, i henhold til din info. Men du stadig insisterer på at besøge samme dag. Hvordan skal jeg være skylden? JerryT skrev, den 30/12/2015 at 17:54: Ville i Mandags godt have besøgt denne Shemale : http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=7061&refid=859 Lavede en aftale med hende kl 12:00 i Rødovre og bestilte billet til turen og ventede på Adressen. Ud på aftenen fik jeg en besked fra Emma at nu var det pludselig aflyst og da jeg spurgte hvorfor fik jeg intet svar. Det er i mine øjne ret useriøst. Tror trods de gode anmeldelser at jeg aldrig vil besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 26. Juli, 2016 emmasmukke skrev, for 2 timer siden: Der blev gjort 2 dage før den ønskede dag. Du havde endnu ikke rejst, i henhold til din info. Men du stadig insisterer på at besøge samme dag. Hvordan skal jeg være skylden? Er selv ked af denne misforståelse. Var mega skuffet over aflysningen dengang ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juli, 2016 Citat Hvis Jerry har indset at der er sket en misforståelse så kan jeg ikke forstå at denne tråd ikke bliver slettet så Emma i fremtiden ikke bliver belastet af denne her tråd ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 7. August, 2016 Hun ser sku lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg