knyffens 68 Skrevet 31. December, 2015 Hej Jeg er ret ny herinde, og på Sugardaters.dk. Men ville høre om der er nogen der har erfaring med Drømmeren. link: https://sugardaters.dk/show?alias=Drømmeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 68 Skrevet 31. December, 2015 Ups fik vist lagt det i et forkert forum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 31. December, 2015 Tror ikke profilen findes mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 31. December, 2015 Hun findes, jeg har 3 forskellige profiler, 2 med billed som jeg betaler til og 1 uden billed og betaling, og der er hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 68 Skrevet 31. December, 2015 jsp skrev, for 3 timer siden: Hun findes, jeg har 3 forskellige profiler, 2 med billed som jeg betaler til og 1 uden billed og betaling, og der er hun Jeg har også været i kontakt med hende.. Vil bare gerne hør om nogen har erfaring med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 68 Skrevet 3. Januar, 2016 Slet ikke nogen med erfaring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg