Peter12 6 Skrevet 31. December, 2015 Hejsa. er der nogen der kender til hvor man kan afprøve tantra her på Fyn?? Jeg har set noget der hedder tantra-templet, og det lyder rigtig godt. Men ved slet ikke om det er noget for mig, og synes det er lidt dyrt lige at starte op med. Skulle der være en pige der ikke er "helt udlært" endnu, og har lyst til en "forsøgsperson", mod betaling selvfølgelig, så sig endelig til, da jeg er lidt nysgerrig på hvad det er for noget....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. December, 2015 http://www.frydswellness.dk/eksempel-side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. December, 2015 Peter12 skrev, for 52 minutter siden: Hejsa. er der nogen der kender til hvor man kan afprøve tantra her på Fyn?? Jeg har set noget der hedder tantra-templet, og det lyder rigtig godt. Men ved slet ikke om det er noget for mig, og synes det er lidt dyrt lige at starte op med. Skulle der være en pige der ikke er "helt udlært" endnu, og har lyst til en "forsøgsperson", mod betaling selvfølgelig, så sig endelig til, da jeg er lidt nysgerrig på hvad det er for noget....... Vil du opleve rigtig tantra på Fyn så er det: http://www.tantriskmeditation.dk/index.php/tantramassoer-i-odense/tantramassoer-maya Hold dig langt væk fra Tantra Templet. Den tantra massage de yder til mænd, er blot en body til body af en pige i trusser, som undlader at berøre din penis. Derved mister tantraen meget at ide grundlaget. Du efterlades med en følelse af skam, istedet for det modsatte. Massagen fås bedre og billigere på de fleste thai klinikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 1. Januar, 2016 Frydswelnes og massagedronningen er det ikke det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 178 Skrevet 2. Januar, 2016 Aarhuselsker skrev, den 31-12-2015 at 13:18: Vil du opleve rigtig tantra på Fyn så er det: http://www.tantriskmeditation.dk/index.php/tantramassoer-i-odense/tantramassoer-maya Hold dig langt væk fra Tantra Templet. Den tantra massage de yder til mænd, er blot en body til body af en pige i trusser, som undlader at berøre din penis. Derved mister tantraen meget at ide grundlaget. Du efterlades med en følelse af skam, istedet for det modsatte. Massagen fås bedre og billigere på de fleste thai klinikker. kan du komme med en anmeldelse fra maya så vi kan hører lidt mere om det for det lyder da spændene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Januar, 2016 kingo40 skrev, for 1 time siden: kan du komme med en anmeldelse fra maya så vi kan hører lidt mere om det for det lyder da spændene Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Personligt har jeg ikke besøgt Maya. Hun er uddannet samme sted som mine favorit tantra massører, og jeg har nogle referencer på hende, der gør at jeg tør anbefale et besøg, trods jeg ikke selv har været der. I øvrigt vil jeg ikke anbefale at lave detaljerede anmeldelser at tantra massager. Forløbene er meget forskellige fra gang til gang, og tillige meget individuelle. Der ud over er de fleste tantra massører kede af at få deres massage penslet ud på et forum som dette. Læs hendes side grundigt, og begiv dig afsted med åbent sind, uden forventninger til at bestemte ting vil ske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilfinger2 41 Skrevet 17. Januar, 2016 Nogen der kan fortælle mere mht tantra og har været på besøg her... http://www.tantriskmeditation.dk/index.php/tantramassoer-i-odense/tantramassoer-maya 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 17. Januar, 2016 Peter12 skrev, den 31/12/2015 at 12:20: Hejsa. er der nogen der kender til hvor man kan afprøve tantra her på Fyn?? Jeg har set noget der hedder tantra-templet, og det lyder rigtig godt. Men ved slet ikke om det er noget for mig, og synes det er lidt dyrt lige at starte op med. Skulle der være en pige der ikke er "helt udlært" endnu, og har lyst til en "forsøgsperson", mod betaling selvfølgelig, så sig endelig til, da jeg er lidt nysgerrig på hvad det er for noget....... Hje Peter Jeg er under oplæring og mangler til tider øve personer. Du er velkommen til at kontakte mig på 6112 1832 Det er en fantastisk verden så glæd dig!! KRAM 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2016 Siljenips skrev, for 14 minutter siden: Hje Peter Jeg er under oplæring og mangler til tider øve personer. Du er velkommen til at kontakte mig på 6112 1832 Det er en fantastisk verden så glæd dig!! KRAM Hvilke kurser følger du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 17. Januar, 2016 Elly skrev, den 1/1/2016 at 22:51: Frydswelnes og massagedronningen er det ikke det samme Det gad jeg også godt vide. Tanken har strejfet mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 17. Januar, 2016 Siljenips skrev, 1 time siden: Hje Peter Jeg er under oplæring og mangler til tider øve personer. Du er velkommen til at kontakte mig på 6112 1832 Det er en fantastisk verden så glæd dig!! KRAM Lad os høre mere om det Silje 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ledu 1 Skrevet 24. Februar, 2016 MisterNobody skrev, den 17-01-2016 at 15:17: Lad os høre mere om det Silje Ja det kunne flere af os sikkert godt tænke os at høre om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ledu 1 Skrevet 24. Februar, 2016 kingo40 skrev, den 02-01-2016 at 16:19: kan du komme med en anmeldelse fra maya så vi kan hører lidt mere om det for det lyder da spændene Hej jeg har besøgt Maya mange gange, og det er absolut en fantastisk oplevelse hver gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 901 Skrevet 25. April, 2016 Elly skrev, den 31. december 2015 at 22:51: Frydswelnes og massagedronningen er det ikke det samme Hvad får dig til at tro det..? - det er jo den helt samme beskrivelse af en massage de har, osse med den specielle "release".... Det lyder for mig, meget ens... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 26. April, 2016 Silje går på kursus hos Joan Ørting. om det gør hende til en bedre GP ??? men jeg melder mig da gerne som øveperson, hvis Silje stadig mangler Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoy 8 Skrevet 4. Maj, 2017 Siljenips, giver du stadig tantra massage ? Og hvor holder du til henne ? Og hvad er prisen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 4. Maj, 2017 Silje kommer til Svendborg og Odense, jævnligt, øse annoncelight.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 12. Maj, 2017 Enjoy skrev, den 4/5/2017 at 15:48: Siljenips, giver du stadig tantra massage ? Og hvor holder du til henne ? Og hvad er prisen ? Hejsa Jeg holder til i Svendborg og Odense hvis det er på Fyn du søger. Ellers er jeg at træffe i Slagelse en gang om måneden. sms el ring for priser på 6112 1832 men kan allerede nu afsløre jeg har kun rimelige priser KH S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg