Gæst Skrevet 1. Januar, 2016 (edited) Hvor er det skønt at vågne op på på sådan en dejlig solskinsdag. Frisk som en havørn Jeg har bemærket, at der er totalt roligt udenfor. Ingen støj fra biler selvom undertegnede bor relativt tæt på en trafikeret vej. Luften er ren og fuglene synger Jeg drikker aldrig og ej heller nytårsaften, men det gør mange af jer nok. I må have det ganske forfærdeligt idag, men jeg kan berolige jer med at det går over og husk nu at tage forbi McDonalds senere idag. Jeg har hørt at det hjælper mod tømmermænd. God bedring og godt nytår Redigeret 1. Januar, 2016 af troldmanden Erstattet "flertallet" med "mange" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 1. Januar, 2016 Du er ikke den eneste der ikke drikker. Der er dejlig fredeligt her i mit område også. Godt nytår - husk et par panodiler hvis det gør "ondt i håret" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 1. Januar, 2016 Man skal bare love at hente børnene klokken tidligt om morgenen - OG huske en gulvspand . . . . TROR de har haft det sjovt . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg