Hop til indhold
Grækeren1

Bilmøde Midtjylland

Recommended Posts

Gæst

... har været der. det virker fint, er et helt ok sted - og meget diskret p mulighed lige udenfor døren... det kan du sagtens booke når du får brug for et sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren1 skrev, for 4 minutter siden:

Havde faktisk selv kigget på stedet ;-) men tak alligevel. Fedt hvis værtinden er indforstået

Første gang bookede jeg via booking.com. Og da jeg tjekkede ud, sagde hun at jeg bare kunne ringe direkte en anden gang. Anden gang ringede jeg så, og sagde vi gerne ville være lidt diskrete, dén fangede hun straks, og foreslog det med at ligge nøglen i lejligheden. Jeg betalte forud, så efter aftale kunne vi bare smutte og efterlade nøglen i døren.

Hotel Pejsegaarden er også en mulighed, til billige penge (vistnok 400,-), der er en diskret indgang udenom receptionen. Værelserne, primært sengene, er dog ikke ret gode. Jeg var der kun én gang. Plus det er noget længere fra Herning.

Nå men held og lykke med det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 28 minutter siden:

Så vil jeg da også byde ind.

Jeg har flere gange benyttet Tollundgaard Golf Park. Der er ca. 20min i bil fra Herning.

 

Her føler jeg mig nødsaget til at berette om, at man for nogle år siden fandt en liderbuks med halsen skåret over nogle få hundrede meter vest for hotellet. Så pas på!

Jeg kan også berette om en anden uopklaret kriminalsag, som foregik i halvfjerdserne en lille kilometer syd for hotellet, hvor heden mellem Tollund og Skærskovheden brød i brand. Men det vil jeg ikke, da jeg ikke er helt uskyldig i dette kriminalgåde.

Nu vi er ved kriminalsager, kan jeg fortælle, at der nogle kilometer vest for hotellet er rejst et sten på det sted hvor Kaj Munk blev dræbt i 1943. Men det er måske ikke på grund af jeres store interesse for kriminalhistorie, at i besøger stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 time siden:

Silkeborg stedet finder du her:

Bo Billigt - Silkeborg

Vandrerhjemmet har fået  stjerner af Danhostel
Funderholmevej 1B8600 Silkeborg

 

Ja, nu har du jo røbet elskovreden :-(

Hvis man opgraderer lidt - tror det er noget med 60 kroner mere, kan man endda få et værelse med boblebad - men ring og snak/sms med Kim og lav en aftale om sen udtjekning:

http://www.bobilligt.dk/

Fra Herning tager det måske 20 min med motorvejen, som går næsten lige til døren.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, den 3. januar 2016 at 21:11:

Her føler jeg mig nødsaget til at berette om, at man for nogle år siden fandt en liderbuks med halsen skåret over nogle få hundrede meter vest for hotellet. Så pas på!

Jeg kan også berette om en anden uopklaret kriminalsag, som foregik i halvfjerdserne en lille kilometer syd for hotellet, hvor heden mellem Tollund og Skærskovheden brød i brand. Men det vil jeg ikke, da jeg ikke er helt uskyldig i dette kriminalgåde.

Nu vi er ved kriminalsager, kan jeg fortælle, at der nogle kilometer vest for hotellet er rejst et sten på det sted hvor Kaj Munk blev dræbt i 1943. Men det er måske ikke på grund af jeres store interesse for kriminalhistorie, at i besøger stedet.

Og hvad med mordet i Finnerup Lade?

Og slaget på Grathe Hede?

:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 6 minutter siden:

Og hvad med mordet i Finnerup Lade?

Og slaget på Grathe Hede?

:-) 

Finnerup lade er længere nord på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...