Anonymsex 30 Skrevet 3. Januar, 2016 Oka har hørt der sgu være en god en 3 km væk fra vejle? The kitten? Har været der før , har bare glemt hvad den lille by hedder?? Det så jeg ved hvilken bus jeg skal tage for at komme derud Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 3. Januar, 2016 tag en taxa...bare bed dem køre dig ud til kitten Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 3. Januar, 2016 (edited) Det er XXXXX ikke? Og neej, tror jeg tager en bus Redigeret 3. Januar, 2016 af Qivitoq Lidt for præcis stedangivelse Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3408 Skrevet 3. Januar, 2016 prøv dog at ringe til den søde pige , så kan du jo bestille tid samtidig Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3408 Skrevet 3. Januar, 2016 så hjælper det jo heller ikke at tage derud Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 3. Januar, 2016 men har fundet et sted der ligner det jeg oplevet den nat så, tak for jeres hjælp haha Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 91tr Skrevet 3. Januar, 2016 google map har den der supersmarte anordning, hvor den fortæller dig hvor langt tid det tager at, gå, cykle, køre bil (taxa) og bus... Den viser endda hvilken bus, hvor du skal på og af, og hvornår den næste but går... - Du skal dog selv vide følgende, hvor du er, og hvor du skal hen.... Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 3. Januar, 2016 jeg skal da ud til the kitten og jeg har været der før så burde ikke være så svært 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 3. Januar, 2016 ja men jeg kan jo ikk slette den Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 3. Januar, 2016 Anonymsex skrev, for 4 minutter siden: ja men jeg kan jo ikk slette den Klik på 'Rapporter indlæg' øverst i dit første indlæg i tråden, og bed om at tråden slettes. Måske ser de velvilligt på anmodningen. KF. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 91tr Skrevet 3. Januar, 2016 Anonymsex skrev, for 7 minutter siden: ja men jeg kan jo ikk slette den Når man ser dette, samt dine andre indlæg, er du enten ern troll, eller i alvorligt brug for hjælp... Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 3. Januar, 2016 91tr skrev, for 2 minutter siden: Når man ser dette, samt dine andre indlæg, er du enten ern troll, eller i alvorligt brug for hjælp... Jeg tror ikke han er troll Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 3. Januar, 2016 KF skrev, for 5 minutter siden: Jeg tror ikke han er troll Hæ hæ Del dette indlæg Link til indlæg