tropical 12 Skrevet 3. Januar, 2016 Nogen som kan fortælle lidt om hende her? https://annoncelight.dk/showad/198639 Mvh Tropical Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcus 102 Skrevet 6. Februar, 2016 Billeder passer på ingen måde. Ganske godt blow, men man skal forberede sig på en XXL pige og det er derfor ud fra billederne temmelig falsk markedsføring. Godt mundarbejde af en halv amatør er jo heller ikke at kimse af sød pige i øvrigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 6. Februar, 2016 Marcus skrev, for 8 timer siden: Billeder passer på ingen måde. Ganske godt blow, men man skal forberede sig på en XXL pige og det er derfor ud fra billederne temmelig falsk markedsføring. Godt mundarbejde af en halv amatør er jo heller ikke at kimse af sød pige i øvrigt Kære Marcus - du fik en like af mig, fordi du husker hende for dette : sød pige i øvrigt - pænt og sødt sagt af dig!! Mange hilsner Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 21. Februar, 2016 Billede passer ikke, kvinden på adressen har tatovering, matcher overhovedet ikke billedet !!!! så jeg gik igen.... SÅ KAN DE LÆRE DET. Falske billeder. går jeg igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg