Anonymsex 30 Skrevet 4. Januar, 2016 evt. nummer på hendes mobil så man ringe? Hun er ikke aktiv på mail boksen noget hjælp Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. Januar, 2016 Anonymsex skrev, for 14 minutter siden: evt. nummer på hendes mobil så man ringe? Hun er ikke aktiv på mail boksen noget hjælp Det er Ikke tilladt at udlevere kontaktoplysninger, adresser, navne, og alt det andet du bliver ved at spørge om. Du har fået det at vide ufatteligt mange gange, og flere gange indenfor det seneste døgn. Alligevel bliver du ved at spørge til private oplysninger.. Er det meget svært at forstå? § 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning. Er der ikke en moderator der gider stoppe drengen? KF. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 4. Januar, 2016 Ja du så den første der gider sige det til mig Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 4. Januar, 2016 men husk siden her er bare en guide og anmeldser Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. Januar, 2016 Anonymsex skrev, for 2 minutter siden: Ja du så den første der gider sige det til mig Hvad skete der igår, da du spurgte til "The Kitten's" adresse?. Og utallige andre indlæg hvor du bryder retningslinierne, får det at vide, og gør det igen dagen efter.. jeez knægt. Du skal opføre dig ordentligt overfor pigerne, og alle andre. KF. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 4. Januar, 2016 Jeg spurgte ikke direkte efter hendes adresse Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. Januar, 2016 Anonymsex skrev, for 4 minutter siden: Jeg spurgte ikke direkte efter hendes adresse Moderator slettede det i dit indlæg, skrev til dig hvorfor, og lukkede tråden. Var det ikke nok til at forstå man har gjort noget forkert? Det er ikke engang 24 timer siden, og du er på den igen.. KF. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 4. Januar, 2016 Jeg har ikke fået noget form for besked?? Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 4. Januar, 2016 jeps har tjekket sidst gang jeg fik en besked var 15 september Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. Januar, 2016 (edited) Anonymsex skrev, for 9 minutter siden: Jeg har ikke fået noget form for besked?? Hvad er det her så? "Det er XXXXX ikke? Og neej, tror jeg tager en bus Redigeret i går klokken 21:50 af QivitoqLidt for præcis stedangivelse" Redigeret 4. Januar, 2016 af KF 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 4. Januar, 2016 Jamen efter en fyr skrev rapport indlæg og fjern det så havde jeg gjort det Også lavede jeg andre ting og det er ingen besked det er en kommentar. Og "Det er XXXX ikke" giver ingen mening alligevel Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 4. Januar, 2016 Her spørger du igen til specifik adresse: https://www.eroguide.dk/forum/topic/28351-misscatharina-i-sønderborg/?do=findComment&comment=394776 Vil du selv slette det?, eller skal moderatorene lege barnepige for dig igen igen? (du har 20min endnu, du kan slette det i). KF. Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 4. Januar, 2016 ja godnat, gider ikke se på jeres brokkeri Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 4. Januar, 2016 Nogle gange kæmper selv vi guder forgæves imod dumhed 1 Del dette indlæg Link til indlæg
QivitoQ 301 Skrevet 5. Januar, 2016 Anonymsex er tildelt 4 strafpoints og 4 ugers karantæne for at spørge til pigernes adresser vh Qivitoq 6 Del dette indlæg Link til indlæg