19 cm glæde 116 Skrevet 7. Januar, 2016 Hey er der nogen der har prøvet Kira frar Fredericia og Middelfart, 18 med togskinner og et plaster på halebenet som ikke må røres. er hun ok eller fake ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 8. Januar, 2016 Håber ikke der sker flere uheld hende... ved ikke hvem hun er LOOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Radias 21 Skrevet 10. Januar, 2016 Jeg havde aftalt noget med hende men der kom noget i vejen fra min side Håber at få en tid med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest razorfiend Skrevet 13. Januar, 2016 Jeg vil gerne prøve hende, men hun er ikke så aktiv som op til Jul.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest razorfiend Skrevet 15. Januar, 2016 https://annoncelight.dk/showad/192555 - nu tilbyder hun ikke sex for 1000 længere... tror hun kun er aktiv når der akut mangles penge.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 353 Skrevet 18. Januar, 2016 Jeg havde en aftale med den unge dame her forleden dag. Jeg fik hendes adresse og fik at vide at jeg bare skulle møde op gå ind af fordøren op på 1 sal og gå direkte ind i lejligheden. Jeg blev lidt mistroisk overfor dette set up og stillede få spørgsmål, da jeg var bange for hvad der ville møde mig i denne lejlighed. Hun aflyste så vores aftale da hun ikke brød sig om at jeg var usikker.... Ved ikke helt..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Januar, 2016 (edited) Har haft en oplevelse med hende en gang før jul - det var en aften, ret sent - jeg skulle mødes med hende på en parkeringsplads ved en dagligvareforretning, og så kørte vi derfra hen et sted og havde sex i bilen. Jeg kan se at hun nu kun annoncerer med blowjobs - på det tidspunkt tilbød hun også sex, og jeg mener faktisk endda at det var uden kondom, men det er jeg ikke sikker på. Hun er ikke fake, men et lidt kedeligt knald, der er ikke meget indlevelse, og jeg er ret sikker på at hun gør det fordi hun skal bruge pengene. Redigeret 18. Januar, 2016 af Trofast tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Radias 21 Skrevet 21. Januar, 2016 Det kan ikke være for penge Jeg aftalt før jul om jeg kunne få en time men blev forhindret. Så spørg jeg om hun stadig er interesseret i en time også selv om hun får mere ud af det . men det er kun halv time nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 21. Januar, 2016 Hun har annonce på i dag. Hun tilbyder stadig sex både med og uden gummi: https://annoncelight.dk/showad/200327 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest razorfiend Skrevet 26. Januar, 2016 Super hun skal prøves, ser ret hot ud, købte lige hendes billede serie som er meget sød, men i mobilkvalitet. https://annoncelight.dk/showad/200570 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SuStudine Skrevet 24. Februar, 2016 Intet fake over mig. Beder folk gå direkte ind, så det bliver så diskret som muligt. Jeg gør det bestemt ikke kun når jeg mangler penge, men når jeg har tiden til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 26. Februar, 2016 sunkist1 skrev, den 18/1/2016 at 12:52: Jeg havde en aftale med den unge dame her forleden dag. Jeg fik hendes adresse og fik at vide at jeg bare skulle møde op gå ind af fordøren op på 1 sal og gå direkte ind i lejligheden. Jeg blev lidt mistroisk overfor dette set up og stillede få spørgsmål, da jeg var bange for hvad der ville møde mig i denne lejlighed. Hun aflyste så vores aftale da hun ikke brød sig om at jeg var usikker.... Ved ikke helt..... Jeg synes du overdramatisere hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg