Krølle Bølle 1122 Skrevet 9. Januar, 2016 Jeg har bedt om udmeldelse af eg Årsag: først og fremmest fordi Århuselsker gennem hele 2015 har stalket mig med nedladende kommentarer. Dernæst at jeg ikke kan fortryde og få fjernet et skriv. Nogle jubler - Tillykke til dem. Så kan jeg sige min ærlige mening om Århuselsker på et andet forum. Glæder mig vildt og voldsomt til det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 9. Januar, 2016 (edited) Krølle Bølle skrev, for 9 timer siden: Jeg har bedt om udmeldelse af eg Årsag: først og fremmest fordi Århuselsker gennem hele 2015 har stalket mig med nedladende kommentarer. Dernæst at jeg ikke kan fortryde og få fjernet et skriv. Nogle jubler - Tillykke til dem. Så kan jeg sige min ærlige mening om Århuselsker på et andet forum. Glæder mig vildt og voldsomt til det. Krølle Bølle for satan! Vi er jo anonyme her.... Tag det ikke så tungt! Som en klog mand sagde en gang: "Man skal ikke true med at gå, man skal true med at blive!" Redigeret 9. Januar, 2016 af McQueen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 9. Januar, 2016 Hvorfor er ledvogters indlæg fjernet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. Januar, 2016 Krølle Bølle skrev, for 15 timer siden: Jeg har bedt om udmeldelse af eg Øv da, du har jo om nogen udødeliggjort EG i mediebilledet, ved at blive omtalt på landsdækkende radio Det sagt, så kan du slette dig selv: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 9. Januar, 2016 Vildmand skrev, for 8 timer siden: Hvorfor er ledvogters indlæg fjernet? Jeg undrer mig også over at et indlæg fra ledelsen bare forsvinder uden kommentarer/forklaring. Det skriver vi andre normalt, hvis vi ændrer i vort skriv radikalt. Det er da i den grad useriøst bare at slette et indlæg. Kan ikke huske indholdet af ledvogters skriv men der var noget om at Krølle Bølle ikke kunne 'ophøjes' til Guest og noget om 'talk2 us'. Min første tanke var, der der var/er et personligt modsætningsforhold mellem de to, håber at jeg tager fejl. Det virker nærmest som om at der er uddelt skideballer fra Admin eller at KB skal forfølges. Nu anviser KF en mulig måde at droppe EG på, men det fremgår desværre ikke, om det er en automatisk løsning eller det kræver indgreb fra ledelsen at slette en bruger, der ønsker det, Jeg tror at det sidste er tilfældet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2016 BD' indlæg er også slettet, hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 9. Januar, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden: BD' indlæg er også slettet, hvorfor? Fordi han bare skrev: "Lort editor - sletyet " Der skal ikke herske nogen tvivl om, at vi er kede af at Krølle Bølle valgte at finde andre græsgange. Men det valgte han, og sådan er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 9. Januar, 2016 (edited) OK, du har svaret på IV's spørgsmål. Men det var vist den nemme løsning kun at svare på det spørgsmål. Redigeret 9. Januar, 2016 af Søren Brun Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2016 (edited) Ledvogter skrev, for 5 minutter siden: Fordi han bare skrev: "Lort editor - sletyet " Der skal ikke herske nogen tvivl om, at vi er kede af at Krølle Bølle valgte at finde andre græsgange. Men det valgte han, og sådan er det. Nåh, det var ellers så dumt at det var sjovt, altså inden han slettede det han først havde skrevet. Redigeret 9. Januar, 2016 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 9. Januar, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Nåh, det var ellers så dumt at det var sjovt, altså inden han slettede det han først havde skrevet. Jeg ved ikke hvad han slettede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 9. Januar, 2016 Ledvogter skrev, for 2 minutter siden: Jeg ved ikke hvad han slettede. Håber da at du i det mindste er klar over, hvad der står i det indlæg du selv slettede i denne tråd Så jeg ser frem til din kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 9. Januar, 2016 Søren Brun skrev, for 2 minutter siden: Så jeg ser frem til din kommentar Jeg er klar over hvad jeg har slettet, hvis det er det du mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 9. Januar, 2016 OK, så det er en hemmelighed, så din begrundelse ikke Ledvogter skrev, for 4 minutter siden: Jeg er klar over hvad jeg har slettet, hvis det er det du mener. Ok, og hvad er det så i Krølle Bølle's indlæg og dit svar, der ikke tåler dagens lys siden du har slettet dit oprindelige svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 9. Januar, 2016 Søren Brun skrev, Lige nu: Ok, og hvad er det så i Krølle Bølle's indlæg og dit svar, der ikke tåler dagens lys siden du har slettet dit oprindelige svar? Jeg blev ked af at Krølle Bølle ikke ville være herinde mere, så jeg kom til at skrive en intern besked på det åbne forum. Jeg vil dog ikke lade mig gribe af den slags sentimentalitet hvis du skulle vælge at gøre det samme med din seneste profil herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 10. Januar, 2016 (edited) Søren Brun skrev, for 2 timer siden: Håber da at du i det mindste er klar over, hvad der står i det indlæg du selv slettede i denne tråd Så jeg ser frem til din kommentar Smo, comeback ,Søren Brun, og hvad bliver det næste? Ledvogteren har jo klart og tydeligt oplyst hvad der stod, i BD's indlæg som blev slettet. Ledvogter skrev, for 2 timer siden: Fordi han bare skrev: "Lort editor - sletyet " Hvad BD selv har slettet, vides kun af BD, og de som læste hans indlæg inden redigeringen. KF. Redigeret 10. Januar, 2016 af KF Og nu er dette indlæg også redigeret, skal der også koges en konspirationsteori på det?. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 10. Januar, 2016 (edited) Søren Brun skrev, for 3 timer siden: ...Nu anviser KF en mulig måde at droppe EG på, men det fremgår desværre ikke, om det er en automatisk løsning eller det kræver indgreb fra ledelsen at slette en bruger, der ønsker det, Jeg tror at det sidste er tilfældet.. Alm.brugere kan selv slette deres brugerprofil . Hvis du ikke tror på fakta, er du velkommen til at efterprøve min påstand. Redigeret 10. Januar, 2016 af KF Satans autocorrect Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Januar, 2016 KF skrev, for 13 timer siden: Alm.brugere kan selv slette deres brugerprofil . Hvis du ikke tror på fakta, er du velkommen til at efterprøve min påstand. Der står da at administrator bliver gjort opmærksom på at man vil slette sin profil, så man kan da ikke selv gøre det 100%. Hvis han nu er ond, så lader han profilen stå til evig tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Januar, 2016 (edited) holstebronx skrev, 1 time siden: Der står da at administrator bliver gjort opmærksom på at man vil slette sin profil, så man kan da ikke selv gøre det 100%. Hvis han nu er ond, så lader han profilen stå til evig tid Hvis man trykker på "Slet min bruger", så bliver den vel slettet uden admins indgriben ? Redigeret 10. Januar, 2016 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Januar, 2016 Nille skrev, for 1 minut siden: Hvis man trykker på "Slet min bruger", så bliver den vel slettet uden admins indgriben ? Learning by doing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Januar, 2016 holstebronx skrev, for 2 minutter siden: Learning by doing Det er der vel nogen som allerede har gjort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Januar, 2016 Nille skrev, for 6 minutter siden: Det er der vel nogen som allerede har gjort. Ja, ellers ville jeg da ikke vide hvilken besked som dukker op, vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Januar, 2016 Hvis EG er et galehus, hvad er T2U så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Januar, 2016 troldmanden skrev, Lige nu: Hvis EG er et galehus, hvad er T2U så? Helvede ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Januar, 2016 Nille skrev, for 11 minutter siden: Helvede ? Ja det må du jo vide alt om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 14. Januar, 2016 Aarhus elsker er i fuld gang med at ødelægge EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg