Hop til indhold
Krølle Bølle

Ud af galehuset

Recommended Posts

Jeg har bedt om udmeldelse af eg

Årsag: først og fremmest fordi Århuselsker gennem hele 2015 har stalket mig med nedladende kommentarer.

Dernæst at jeg ikke kan fortryde og få fjernet et skriv.

Nogle jubler - Tillykke til dem.

Så kan jeg sige min ærlige mening om Århuselsker på et andet forum.

Glæder mig vildt og voldsomt til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 9 timer siden:

Årsag: først og fremmest fordi Århuselsker gennem hele 2015 har stalket mig med nedladende kommentarer.

Dernæst at jeg ikke kan fortryde og få fjernet et skriv.

Nogle jubler - Tillykke til dem.

Så kan jeg sige min ærlige mening om Århuselsker på et andet forum.

Glæder mig vildt og voldsomt til det.

Krølle Bølle for satan!

Vi er jo anonyme her.... Tag det ikke så tungt!

Som en klog mand sagde en gang: "Man skal ikke true med at gå, man skal true med at blive!" 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 15 timer siden:

Øv da, du har jo om nogen udødeliggjort EG i mediebilledet, ved at blive omtalt på landsdækkende radio :P

Det sagt, så kan du slette dig selv:

27.thumb.jpg.8c21b7c4ee28b7344c793b4c9f8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
Vildmand skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor er ledvogters indlæg fjernet?

Jeg undrer mig også over at et indlæg fra ledelsen bare forsvinder uden kommentarer/forklaring. Det skriver vi andre normalt, hvis vi ændrer i vort skriv radikalt. Det er da i den grad useriøst bare at slette et indlæg.

Kan ikke huske indholdet af ledvogters skriv men der var noget om at Krølle Bølle ikke kunne 'ophøjes' til Guest og noget om 'talk2 us'. Min første tanke var, der der var/er et personligt modsætningsforhold mellem de to, håber at jeg tager fejl.

Det virker nærmest som om at der er uddelt skideballer fra Admin eller at KB skal forfølges.

Nu anviser KF en mulig måde at droppe EG på, men det fremgår desværre ikke, om det er en automatisk løsning eller det kræver indgreb fra ledelsen at slette en bruger, der ønsker det, Jeg tror at det sidste er tilfældet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

BD' indlæg er også slettet, hvorfor? 

Fordi han bare skrev:

"Lort editor - sletyet "

Der skal ikke herske nogen tvivl om, at vi er kede af at Krølle Bølle valgte at finde andre græsgange. Men det valgte han, og sådan er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun

OK, du har svaret på IV's spørgsmål. Men det var vist den nemme løsning kun at svare på det spørgsmål.

Redigeret af Søren Brun
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ledvogter skrev, for 5 minutter siden:

Fordi han bare skrev:

"Lort editor - sletyet "

Der skal ikke herske nogen tvivl om, at vi er kede af at Krølle Bølle valgte at finde andre græsgange. Men det valgte han, og sådan er det.

Nåh, det var ellers så dumt at det var sjovt, altså inden han slettede det han først havde skrevet. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Nåh, det var ellers så dumt at det var sjovt, altså inden han slettede det han først havde skrevet. :D 

Jeg ved ikke hvad han slettede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
Ledvogter skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad han slettede.

Håber da at du i det mindste er klar over, hvad der står i det indlæg du selv slettede i denne tråd :mad:

Så jeg ser frem til din kommentar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun

OK, så det er en hemmelighed, så din begrundelse ikke

Ledvogter skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er klar over hvad jeg har slettet, hvis det er det du mener.

Ok, og hvad er det så i Krølle Bølle's indlæg og dit svar, der ikke tåler dagens lys siden du har slettet dit oprindelige svar?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Brun skrev, Lige nu:

Ok, og hvad er det så i Krølle Bølle's indlæg og dit svar, der ikke tåler dagens lys siden du har slettet dit oprindelige svar?

Jeg blev ked af at Krølle Bølle ikke ville være herinde mere, så jeg kom til at skrive en intern besked på det åbne forum. Jeg vil dog ikke lade mig gribe af den slags sentimentalitet hvis du skulle vælge at gøre det samme med din seneste profil herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 2 timer siden:

Håber da at du i det mindste er klar over, hvad der står i det indlæg du selv slettede i denne tråd :mad:

Så jeg ser frem til din kommentar

Smo, comeback ,Søren Brun, og hvad bliver det næste? 

Ledvogteren har jo klart og tydeligt oplyst hvad der stod, i BD's indlæg som blev slettet. 

Ledvogter skrev, for 2 timer siden:

Fordi han bare skrev:

"Lort editor - sletyet "

Hvad BD selv har slettet, vides kun af BD, og de som læste hans indlæg inden redigeringen.

KF.

Redigeret af KF
Og nu er dette indlæg også redigeret, skal der også koges en konspirationsteori på det?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 3 timer siden:

...Nu anviser KF en mulig måde at droppe EG på, men det fremgår desværre ikke, om det er en automatisk løsning eller det kræver indgreb fra ledelsen at slette en bruger, der ønsker det, Jeg tror at det sidste er tilfældet..

Alm.brugere kan selv slette deres brugerprofil . Hvis du ikke tror på fakta, er du velkommen til at efterprøve min påstand. 

Redigeret af KF
Satans autocorrect

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 13 timer siden:

Alm.brugere kan selv slette deres brugerprofil . Hvis du ikke tror på fakta, er du velkommen til at efterprøve min påstand. 

Der står da at administrator bliver gjort opmærksom på at man vil slette sin profil, så man kan da ikke selv gøre det 100%.

Hvis han nu er ond, så lader han profilen stå til evig tid :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Der står da at administrator bliver gjort opmærksom på at man vil slette sin profil, så man kan da ikke selv gøre det 100%.

Hvis han nu er ond, så lader han profilen stå til evig tid :D 

Hvis man trykker på "Slet min bruger", så bliver den vel slettet uden admins indgriben ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...