Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle :)

Jeg leder efter navnet på en pige, der normalt "hænge" på Istedgade 18 / Club 18. Hun er omkring 1,70 lang har en ganske stor røv og store bryster. Før hun var sorthåret, men nu har hun bleget ud.

Hun er fra Rumænien og plejer at gå rundt i klubben meget let klædt, ofte kun bh + streng. Ellers så har hun en svanktatuering og en tatovering under navlen. Ja evigt taknemmelig for hjælpen med navnet på pigen / billeder af hende.

PS Undskyld mit dansk, jeg er fra Sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mit bedste bud må være at besøge Club 18 og spørge efter hende.
Så kan du jo spørge, om du må tage billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vince skrev, 1 time siden:

Jeg tror jeg ved hvem det drejer sig om. Hvordan er hendes kropsbygning? Hvad skal du bruge navnet til?

Hvad sjovt! Hun er, som jeg sagde om 1,70 lidt buttet, men bestemt ikke fedt. Normalt for övtigt har hendes hår i en hestehale.
Grunden til at jeg vil have hendes navn er, at det vil være et stykke tid, før jeg kan gå til København, og jeg vil meget gerne se billeder af hende online, når lang :).  Desuden kunne jeg komme til at fine hende, hus hun ikke er der, når jeg er näste gang.

Jeg er meget taknemmelig for den hjælp i denne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske fandt jeg hendes navn i en tråd på dette forum, "Michelle"? Nogen kender nogen websted, der har billeder på hende? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest James bond 007
lyon. skrev, den 12. januar 2016 at 02:08:

Hej alle :)

Jeg leder efter navnet på en pige, der normalt "hænge" på Istedgade 18 / Club 18. Hun er omkring 1,70 lang har en ganske stor røv og store bryster. Før hun var sorthåret, men nu har hun bleget ud.

Hun er fra Rumænien og plejer at gå rundt i klubben meget let klædt, ofte kun bh + streng. Ellers så har hun en svanktatuering og en tatovering under navlen. Ja evigt taknemmelig for hjælpen med navnet på pigen / billeder af hende.

PS Undskyld mit dansk, jeg er fra Sverige.

Er det hende ?

image.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
James bond 007 skrev, den 2016-01-20 at 17:40:

Er det hende ?

image.jpeg

Nej, desværre: / Hun er ung, omkring 25. Tak for forsøget selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 1 time siden:

Hvem er pigen i rødt, som ser underskøn ud..? 

Hun ku da godt have været i "Modne damer" :wink: :grin::grin::grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
lyon. skrev, for 7 timer siden:

Undskyld mig gentage mig selv, men ingen ved, hvem det er?

Jeg tror nu nok jeg har en idé om hvem hun er, men jeg kender ikke navn eller eller har billeder.

Du må afsted igen og snakke med hende ;)

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Tror det måske er Nicole du tænker på men der er 2 faste lyshåret men mange af de rumænske piger der kommer i klubben har ikke annoncer

Del dette indlæg

Link til indlæg
James bond 007 skrev, den Wednesday, January 20, 2016 at 17:40:

Er det hende ?

image.jpeg

Hejsa james bond

Hende i den røde påklædning, har du et link til hende eller tlf?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest James bond 007

Nej desværre før kunne man finde hende under navnet donna blond i annonclight men hun er væk nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pia Lindblad skrev, den 2016-02-20 at 21:09:

Tror det måske er Nicole du tænker på men der er 2 faste lyshåret men mange af de rumænske piger der kommer i klubben har ikke annoncer

Damn, jeg var i klubben i aften 18, men fandt ikke dette smukke pige .. spurgte de andre piger der, hvis de vidste, hvem det var, men ingen af dem sagde, at de vidste, hvem hun var.

Jeg virkelig ønsker at finde denne pige, så jeg er villig til at give 1000 kroner til dem, der en eller anden måde kan få mig i kontakt med hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så jeg mødte hende igen for en uge siden, klubben 18. Hells hvad hun sexet .. Men jeg opfattede hendes navn på det var måske Noira eller Moira?

Hun gav mig ikke nogen tlf. Nej, desværre, eller endda lad mig tage et billede af hende som bedrøver mig. Hver dør igen i dag, men nu var hun igen et spor ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg fundet ud af, at hendes navn er Mona, stadig ingen der ved noget om, hvordan man komme i kontakt med hende (hvis du ikke så tilfældigvis løbe ind i hende)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kontant
lyon. skrev, for 31 minutter siden:

Nu har jeg fundet ud af, at hendes navn er Mona, stadig ingen der ved noget om, hvordan man komme i kontakt med hende (hvis du ikke så tilfældigvis løbe ind i hende)?

Hvis det er hende jeg tror det er, står hun tit foran kiosken, over for Thai Corner. Men kun i dagtimerne. Hun er fra Rumænien og har store bryster. Afbleget er hun også.

Jeg har engang fået hendes nr. men har desværre slettet det. Det er 3-4 uger siden, jeg har set hende sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lyon. skrev, den 28/3/2016 at 01:56:

Hun gav mig ikke nogen tlf. Nej, desværre, eller endda lad mig tage et billede af hende som bedrøver mig.

lyon. skrev, den 22/4/2016 at 11:56:

Nu har jeg fundet ud af, at hendes navn er Mona, stadig ingen der ved noget om, hvordan man komme i kontakt med hende

Mon ikke det er bedre, at du fatter, at hvis hun var interesseret i at du kontakter hende, så havde hun nok givet dig nogle kontaktoplysninger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg har talt med hende for et par måneder siden. Sød pige, men hun er KUN til danske mænd.... Blot til info. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...