lyon. 1 Skrevet 12. Januar, 2016 Hej alle Jeg leder efter navnet på en pige, der normalt "hænge" på Istedgade 18 / Club 18. Hun er omkring 1,70 lang har en ganske stor røv og store bryster. Før hun var sorthåret, men nu har hun bleget ud. Hun er fra Rumænien og plejer at gå rundt i klubben meget let klædt, ofte kun bh + streng. Ellers så har hun en svanktatuering og en tatovering under navlen. Ja evigt taknemmelig for hjælpen med navnet på pigen / billeder af hende. PS Undskyld mit dansk, jeg er fra Sverige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2016 Mit bedste bud må være at besøge Club 18 og spørge efter hende. Så kan du jo spørge, om du må tage billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vince 32 Skrevet 14. Januar, 2016 Jeg tror jeg ved hvem det drejer sig om. Hvordan er hendes kropsbygning? Hvad skal du bruge navnet til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyon. 1 Skrevet 15. Januar, 2016 Vince skrev, 1 time siden: Jeg tror jeg ved hvem det drejer sig om. Hvordan er hendes kropsbygning? Hvad skal du bruge navnet til? Hvad sjovt! Hun er, som jeg sagde om 1,70 lidt buttet, men bestemt ikke fedt. Normalt for övtigt har hendes hår i en hestehale. Grunden til at jeg vil have hendes navn er, at det vil være et stykke tid, før jeg kan gå til København, og jeg vil meget gerne se billeder af hende online, når lang . Desuden kunne jeg komme til at fine hende, hus hun ikke er der, når jeg er näste gang. Jeg er meget taknemmelig for den hjælp i denne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyon. 1 Skrevet 18. Januar, 2016 Måske fandt jeg hendes navn i en tråd på dette forum, "Michelle"? Nogen kender nogen websted, der har billeder på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest James bond 007 Skrevet 20. Januar, 2016 lyon. skrev, den 12. januar 2016 at 02:08: Hej alle Jeg leder efter navnet på en pige, der normalt "hænge" på Istedgade 18 / Club 18. Hun er omkring 1,70 lang har en ganske stor røv og store bryster. Før hun var sorthåret, men nu har hun bleget ud. Hun er fra Rumænien og plejer at gå rundt i klubben meget let klædt, ofte kun bh + streng. Ellers så har hun en svanktatuering og en tatovering under navlen. Ja evigt taknemmelig for hjælpen med navnet på pigen / billeder af hende. PS Undskyld mit dansk, jeg er fra Sverige. Er det hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyon. 1 Skrevet 22. Januar, 2016 James bond 007 skrev, den 2016-01-20 at 17:40: Er det hende ? Nej, desværre: / Hun er ung, omkring 25. Tak for forsøget selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 23. Januar, 2016 Hvem er pigen i rødt, som ser underskøn ud..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 23. Januar, 2016 WhoKnowsWhat skrev, for 1 time siden: Hvem er pigen i rødt, som ser underskøn ud..? Hun ku da godt have været i "Modne damer" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyon. 1 Skrevet 5. Februar, 2016 Undskyld mig gentage mig selv, men ingen ved, hvem det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 6. Februar, 2016 lyon. skrev, for 7 timer siden: Undskyld mig gentage mig selv, men ingen ved, hvem det er? Jeg tror nu nok jeg har en idé om hvem hun er, men jeg kender ikke navn eller eller har billeder. Du må afsted igen og snakke med hende BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pia Lindblad Skrevet 20. Februar, 2016 Tror det måske er Nicole du tænker på men der er 2 faste lyshåret men mange af de rumænske piger der kommer i klubben har ikke annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 21. Februar, 2016 James bond 007 skrev, den Wednesday, January 20, 2016 at 17:40: Er det hende ? Hejsa james bond Hende i den røde påklædning, har du et link til hende eller tlf? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest James bond 007 Skrevet 21. Februar, 2016 Nej desværre før kunne man finde hende under navnet donna blond i annonclight men hun er væk nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyon. 1 Skrevet 27. Februar, 2016 Pia Lindblad skrev, den 2016-02-20 at 21:09: Tror det måske er Nicole du tænker på men der er 2 faste lyshåret men mange af de rumænske piger der kommer i klubben har ikke annoncer Damn, jeg var i klubben i aften 18, men fandt ikke dette smukke pige .. spurgte de andre piger der, hvis de vidste, hvem det var, men ingen af dem sagde, at de vidste, hvem hun var. Jeg virkelig ønsker at finde denne pige, så jeg er villig til at give 1000 kroner til dem, der en eller anden måde kan få mig i kontakt med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyon. 1 Skrevet 28. Marts, 2016 Så jeg mødte hende igen for en uge siden, klubben 18. Hells hvad hun sexet .. Men jeg opfattede hendes navn på det var måske Noira eller Moira? Hun gav mig ikke nogen tlf. Nej, desværre, eller endda lad mig tage et billede af hende som bedrøver mig. Hver dør igen i dag, men nu var hun igen et spor .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyon. 1 Skrevet 22. April, 2016 Nu har jeg fundet ud af, at hendes navn er Mona, stadig ingen der ved noget om, hvordan man komme i kontakt med hende (hvis du ikke så tilfældigvis løbe ind i hende)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kontant Skrevet 22. April, 2016 lyon. skrev, for 31 minutter siden: Nu har jeg fundet ud af, at hendes navn er Mona, stadig ingen der ved noget om, hvordan man komme i kontakt med hende (hvis du ikke så tilfældigvis løbe ind i hende)? Hvis det er hende jeg tror det er, står hun tit foran kiosken, over for Thai Corner. Men kun i dagtimerne. Hun er fra Rumænien og har store bryster. Afbleget er hun også. Jeg har engang fået hendes nr. men har desværre slettet det. Det er 3-4 uger siden, jeg har set hende sidst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. April, 2016 lyon. skrev, den 28/3/2016 at 01:56: Hun gav mig ikke nogen tlf. Nej, desværre, eller endda lad mig tage et billede af hende som bedrøver mig. lyon. skrev, den 22/4/2016 at 11:56: Nu har jeg fundet ud af, at hendes navn er Mona, stadig ingen der ved noget om, hvordan man komme i kontakt med hende Mon ikke det er bedre, at du fatter, at hvis hun var interesseret i at du kontakter hende, så havde hun nok givet dig nogle kontaktoplysninger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 24. April, 2016 Jeg har talt med hende for et par måneder siden. Sød pige, men hun er KUN til danske mænd.... Blot til info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg