Guest Anden den 2 Skrevet 12. Januar, 2016 Hej Alle Har nu besøgt dette sted et par gange, og som der er skrevet ti tidligere tråde, er massagen god, Det virker som om at prisen er skruet en smule op, men de er forhandlingsvenlige. Jeg fik kun massage i ca. 1 time. men den kønne smukke dame forsøgte at sælge en hel pakke, hun startede ved 1300 og endte ved 1000. Men ville kun nyde den meget kompetente massage. Sååå ja det kan godt blive en gentagelse. Massage ca. 8 (pris 350 Kkr) Pigen ca. 6-7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulsne 23 Skrevet 28. Januar, 2016 Var lige forbi igen. Lækker pige med store bryster. God massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erotomanen 19 Skrevet 9. Februar, 2016 Besøgte Nong, som er den lækre pige med store bryster i går. Massagen var perfekt for mig, og efterfølgende fik jeg tilbud fra hele paletten. Jeg valgte et HJ som blev udført sødt og venligt. Jeg kan kun anbefale stedet på alle måder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kafka76 12 Skrevet 9. Februar, 2016 Hvor gammel er den lækre pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2026 Skrevet 30. Juni, 2016 Jeg var hos nhong igår og fik god sex men det er et ringe badeværelse. venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulsne 23 Skrevet 5. Juli, 2016 Viborgvej 25. Er et rigtigt godt sted. God service og lækker massage. Det er sammen med Silkeborvej 120 min yndlingsforkælelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg