Hop til indhold

Recommended Posts

Hey gutter

Først og fremmest tak for alle herinde som deler deres oplevelser og informationer.

Der er flere som har roste Laura herinde og det hjalp mig træffe den rigtig beslutning i aften. Jeg havde gået i flere dage og prøvet at lave en fræk aftale med en GP men det er ikke altid nemt rent timingmæssigt. Jeg tænkte til mig selv at det burde være nemmere når man betaler, men jeg er lidt forsigtig og ikke har lyst til lange tur.... Det skal være nemt ellers gider jeg ikke. 

Jeg plejer at besøge Cassiopeia men vil prøve noget nyt, selv om jeg har tideligere dukket op på Romantica og telefondamen var uhøfligt og var afvisende en dag da pigerne var optaget.

Så I dag dukker jeg op og begge piger var ledige, en ung pige "nikita" og Laura. Jeg fik lov til at hilse på begge piger kort for at træffe en beslutning. Det var lidt frækt at vurdere og så vælge pigen som virkede mest frisk og fræk.

Nikita var yngre og havde en ret lækker krop, men var ikke dansk, og jeg fortrækker danske piger. Udover det så Laura fræk ud! Hun var til sted mentalt og havde overskud.... Hun virkede faktisk lidt småliderlig så hun tændte mig meget! Hendes blik var hotte og hendes solbrun, slanke krop var ret lækker. Hun er rigtig tight og slank og har stor lækre bryster. 

Jeg sagde, at jeg havde 900 DKK og kunne tænke mig noget oral opvarmning (enten et blow eller en 69er )og så skulle vi kneppe. Hun sagde at hun vil helst 69..... Det tændt mig at hun vil slikkes. Det tændte mig også at hun sagde "det var ikke noget problem" da jeg forklarede hende at jeg har en pik som er over gennemsnit og vil få lov til at køre den helt i bunden. Da vi klædte os af blev jeg pisseliderlig af at se på hendes krop. Vi kørte en 69 og hun var ret god til at gokke og sutte min pik, og jeg kunne mærke at hun var opmærksom på at jeg var tæt på at komme et par gange så hun stoppede lidt for at sikre at jeg ikke snød mig selv. Det var frækt at høre hendes ægte stønneri og det tændte mig endnu mere da hun kom over min hurtige tunge som kørte over hendes klit. 

Jeg så spurgte hende om hun havde nu lyst til at komme over min pik og gik igang... Langsomt i starten, men så fik jeg hendes ben helt spredt og op over mine skuldre og bankede pikken hurtigt og dybt i hende. Hende fisse var super våd og hun modtog pikken uden besvære og uden falske lyd ( som man kan opleve til tider) Efter et styk tid bad hun mig om at kneppe hende bagfra.... Jeg gav den nu så meget gas som jeg kunne, tog hårdt fat i hendes hofter og gennemborede hendes våde fisse så hårdt jeg kunne. Så fortalte jeg hende at jeg vil sprøjte og gik tilbage til missionær stilling og kom imens telefonpigen bankede på døren.

Laura er hot, nærværende og fræk. Hun er også cool! 9 ud af 10... En af de bedste GP oplevelser jeg har haft. 

Redigeret af AdamKBH
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha.

Det lyder jo bare ALT FOR GODT!

Måske GPS'en skal indstilles dertil inden længe..?

Tak for anmeldelsen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 58 minutter siden:

Uha.

Det lyder jo bare ALT FOR GODT!

Måske GPS'en skal indstilles dertil inden længe..?

Tak for anmeldelsen!

Jeg føler jeg fik god value for money :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg var ikke så begejstret for hende som den anden Laura :-) men ok lækker. Indlevelsen var ikke så god da vi var sammen 

den anden Laura er helt fantastisk :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
anders Jensen skrev, 1 time siden:

Jeg var ikke så begejstret for hende som den anden Laura :-) men ok lækker. Indlevelsen var ikke så god da vi var sammen 

den anden Laura er helt fantastisk :-)  

Hvem er den anden? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 44 minutter siden:

Nogen som kan finde hende? Hun arbejder nok ikke mere hos Romanita??

Navneforvirring.  Den Laura/Nanna, som du vist nok spørger efter nu, er da på den hjemmeside, du selv har angivet - der har hun navnet Nanna. Og hun arbejder også stadig hos SexyClub - (men hun siges at have meget travlt med ventetider i flere uger). Den Laura, du kneppede, er vel den Laura som arbejder en del steder - mest hos Mon-Cherie (som domina) - og hos Pussy galores under navnet Pernille - du beskriver hende med store lækre bryster - Laura/Nanna har små fine strut-patter. 

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Laura Romantica/S.Club kan vel godt betegnes som en lille nips..i positiv forstand.

Hun er dejlig men det er der altså mange der er:

--EMMA Cassiopeia (Kunne godt minde lidt om Helena Christiensen)

--Coco Cassiopeia

--Belinda Romantica

--Amalie Romantica

--Nynne Romantica

--Freja Club Erotica (Hun kunne godt give Laura konkurrence på udseendet)

--Emma Club Erotica.

--Nynne Sexyclub

Ja, ved godt at Laura har mange tråde herinde, meeeen det er også godt for ens humør at få pikken ind andre steder..

Der er alligevel noget at vælge imellem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jsp
ppd skrev, for 10 minutter siden:

Laura Romantica/S.Club kan vel godt betegnes som en lille nips..i positiv forstand.

Hun er dejlig men det er der altså mange der er:

--EMMA Cassiopeia (Kunne godt minde lidt om Helena Christiensen)

--Coco Cassiopeia

--Belinda Romantica

--Amalie Romantica

--Nynne Romantica

--Freja Club Erotica (Hun kunne godt give Laura konkurrence på udseendet)

--Emma Club Erotica.

--Nynne Sexyclub

Ja, ved godt at Laura har mange tråde herinde, meeeen det er også godt for ens humør at få pikken ind andre steder..

Der er alligevel noget at vælge imellem!

Er Freja kun på club erotica ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jsp skrev, for 18 minutter siden:

Er Freja kun på club erotica ;)

Hmm.

På et billed har hun næsten samme position som Laura/Nanna som der skrives om i tråden.

Hun er dog 162 cm..hvor Laura er noget højere..175 cm og har en del nattevagter.

Kunne godt være min pik skulle forbi C.E. inden længe...... Jeg følger bare med.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...