Hop til indhold
Guest Joorn

Snedsted Thy

Recommended Posts

Guest Joorn

Hej venner

Var en lille tur forbi Thisted Thaimassage Snedsted, på min vej op gennem det jyske landskab

Ringede i forvejen, for at høre om der var ledige tider og det var der heldigvis

Stedet ligger rimelig diskret og man kan også parkere bilen diskret i baggården, hvor indgangen også findes

Døren blev åbnet af en lille slank langhåret smilende thaikvinde på omkring de 35, før jeg nåede at ringe på

Blev budt indenfor og guidet ind i massagerummet, som var dejlig opvarmet (Rigtig dejligt, for det var bare skide koldt udenfor!)

Blev spurgt om, hvad jeg kunne tænke mig og fik samtidig udleveret en liste med flere forskellige muligheder for massage og "ekstra" ydelser

Valgte massage + fuld pakke, havde jo god tid og pigen så bare rigtig dejlig ud

Efter afregningen forsvandt hun ud at rummet et kort øjeblik og da hun vendte tilbage, var hun nøgen, kun svøbt i et håndklæde

Da hun nærmede sig sengen, for at starte med massagen, smed hun håndklædet i stolen ved siden af sengen

Lækker og rigtig flot krop....(Spejle på alle væge i lokalet, så kunne bare se hende fra alle vinkler.....lidt frækt)

Pæn slank med flad mave, dejlige mellemstore naturlige bryster, lille fræk strut røv og en super lækker fræk trimmet mis med korte sorte hår

Lige til at spise....(Forsøgte jeg også senere :wink::-)  )

Startede med lidt massage, som desværre ikke er værd at anbefale, lidt olie og lidt klemmen hist og pist og det var så den massage

"Ekstraydelsen" var til gengæld bare kanon lækker og alle pengene værd !!

Lang tid siden jeg syntes det har været så skønt og lækkert, at blive "betjent" af en flot thaikvinde

Stedet kan anbefales, hvis det ikke lige er massagen man går efter

Kvinden jeg mødte, er jeg næsten sikker på er ejeren, hun fortalte at der arbejdede to piger mere på stedet, som pt. havde fri

Begge flotte med store bryster, men da jeg jo ikke selv så dem, må det jo komme an på en prøve en anden god gang

Joorn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Joorn

Priserne er de helt "normale" thaipriser...:-)

Forsøgte ikke at forhandle om prisen, da prisen jeg fik tilbudt, var yderst fornuftig

Adresse og telefonnummer til stedet, hvis....??

Thisted Thaimassage

Snedstedvej 122

Tlf. 26 55 67 22

Joorn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Joorn

Har faktisk været forbi stedet igen og har nu set den ene af pigerne med de "store bryster"

Ikke engang løgn, pigen jeg mødte denne gang, havde rigtig store flotte naturlige bryster

Jeg er ellers normalt ikke til helt store bryster, slet ikke de "falske" af slagsen, med dem her, de var sku bare skønne og lækre og "legesyge" ;-):-)

Pigen: slank, langt mørkt hår, rigtig køn og super sød og dejlig at være sammen med, vil skyde hende til at være omkring 25-28 år

Hun kunne ikke så meget dansk, men til gengæld gik det godt med snakken på engelsk

Fik en super dejlig oplevelse som sidst jeg var der, ikke så meget massage, men en hel del ekstra....;-)..og....til samme pris som sidst:smile:

Nu mangler jeg jo kun at "teste" den sidste pige med store bryster på stedet og det vil jeg da glæde mig rigtig meget til;-):-)

Joorn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skalde
skivemd skrev, for 34 minutter siden:

Det blev til en omgang maskinsex på snedstedvej. Ikke hvad jeg havde håbet.

Har faktisk selv været på besøg der i weekenden, og kan kun give dig ret. Flot pige men kedelig samlebåndssex.

Den tusse kunne være brugt bedre andetsteds, så ingen gentagelsesfare herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skalde skrev, den 4/4/2016 at 15:03:

Har faktisk selv været på besøg der i weekenden, og kan kun give dig ret. Flot pige men kedelig samlebåndssex.

Den tusse kunne være brugt bedre andetsteds, så ingen gentagelsesfare herfra.

Jeg tager til Holstebro. Den er go' ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle

Laver lige lidt threadnecro da jeg lige har besøg hende.

Hvis man er til tynde piger så skal man nok springe over her da hende her er rimelig stor, men hun sælger alt og er man til "rigtig" store piger så er dette lige stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...