Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der ved hvor sutteprinsessen blev af ?

Det er nogen år siden at , man på den gamle annoncelight kunne møde hende.

Hun var ung sprød petit.  som tilbød bla et vildt blow i solcenter i Ballerup i den dyre ende.  mener 1000-1500 for blæs.

Hun havde en Messenger som hed [email protected]

Håber nogen der ved noget . , VH Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

åhh ja det var dyre og gode blows fra en sød pige :-) tror hun er stoppet og kommer igen hvis hun mangler penge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mødte hende for et års tid siden i KBH. Hun har haft flere e-mailadresser siden lilllolita

Samlede hende op hvor hun går (gik?) i skole, og så en tur ud i det fri til et gigantisk blow :eek:

Tror ikke hun er så aktiv mere, men i guder hvor jeg gerne ville møde hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hende på min Skype. Besøgte hende for en måneds tid siden. En gæv tøs :)

1.000kr for blow, 2.000kr for sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jones skrev, for 6 timer siden:

Jeg har hende på min Skype. Besøgte hende for en måneds tid siden. En gæv tøs :)

Ov det var ikke så dårligt - vil du evt sende en PM med hendes kontakt ? spørg hende endeligt inden du deler selvfølgeligt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jones skrev, for 4 timer siden:

Ja, det skal jeg nok lige forhøre mig om. 

Hej Jonas. Du må godt forhøre dig om jeg må få hendes oplysninger som pb også..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jones skrev, den 1/14/2016 at 06:14:

Du må også gerne sende mig en PM, hvis hun har lyst til at få lidt flere på kontakt listen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jones skrev, den 14. jan. 2016 at 20:06:

Ja, det skal jeg nok lige forhøre mig om. 

Perfekt :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Hey

kunne også godt være interesseret - har besøgt denne skønne pige flere gange, og har hendes gamle Skype, men hun forsvandt sådan lidt lige pludselig så vil meget gerne i kontakt med hende igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey,

Må vi ikke få nogle detaljer om, hvad der gjorde det vildt frækt og hvis i gider uddybe hendes udseende noget mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, for 3 timer siden:
Gæst skrev, for 3 timer siden:

Hey,

Må vi ikke få nogle detaljer om, hvad der gjorde det vildt frækt og hvis i gider uddybe hendes udseende noget mere?

Tjaa, hvad var det der gjorde det så frækt.

Nu er det jo nogle år siden jeg mødte hende første gang, men hun er / var jo en ung pige som ville tjene lidt mønter. Altså en slags sugarbabe (tjek)

Hun er / var en almindelig pæn blond pige, vel en 165 cm, 48 kg og en A-skål. Altså naboens uskyldige datter (tjek)

Jeg hentede hende et aftalt sted, og vi kørte sammen til et solcenter. Altså sådan lidt frækkere end på almindelig klinik. (tjek)

Hun guffede diller med største velbehag, og den gled HELT ned i halsen, og det var hende selv der pressede på for at det hele kom med inden for. Altså deep throat (tjek)

Da det var tid til affyring trykkede hun den helt ned i halsen igen, og holdt den der. Altså CIM and swallow (tjek)

Se det er jo ikke så tit man lige møder en ung køn oral entusiast, som gerne sluger det hele. Det er sikkert også derfor der er flere som efterlyser hende. Og personligt kunne jeg nok også afse tid til en omgang mere, hvis hun altså dukker op igen. :cool:
Og så tilbyder hun også sex.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun lyder som en tøs med talenter... håber hu stadig er aktiv, og PM mig gerne hvis hun stadig vil have kunder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Øv jeg sad lige og tænkte på at alle de der PM ikke var nok, næææ en annonce på Guiden....med henvisning til tidligere metier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen som stadig har hende i erindringen? Chat og udveksling af erfaringer? Har været der mange gange og hun tænder mig stadig ekstremt. Håber at høre fra jer. Smid en PB så kan vi udveksle Skype, mail eller andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst jeg kom i kontakt med hende for 1-2 år siden skrev hun at hun var stoppet og ikke ønsker kontakt med nogen “kunder” ... Hun har vist været ude for slem chikane fra nogen kunder og har også derfor valgt at stoppe da det gik udover hendes privatliv... Rigtig ærgerligt at nogen mænd ikke kan respektere at bevare GP’ers privatliv.. Ødelægger det for os andre... Har selv haft fornøjelsen af hende et par gange. Men respektere at hun er stoppet og er et andet sted i hendes liv nu.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...